Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vel noen litt spesielle spisevaner jeg også.. F.eks

• jeg MÅ spise med te-skje. Spiseskjeer funker ikke. Foretrekker gafler i barnestørrelse også.
  • Om jeg spiser f.eks cottage cheese eller noe youghurt-liknende fyller jeg hele te-skjeia, men spiser bare av halvparten av gangen.
  • Jeg drikker sjelden proteinshaker som shaker. Jeg blander det ut med litt vann og sitter og dipper eplebåter oppi. -Midt i klasserommet. Jepp, jeg føler at folk stirrer.
  • Om jeg først får smaken på ost med syltetøy kan jeg stå og snavle det til det ene går tomt. Nå som jeg bor for meg selv unngår jeg å ha ost i kjøleskapet utenom spisedager, just in case.

Hahaha, dette var kjempegøy, for jeg MÅ spise med spiseskje, og jeg fyller ALDRI skjea full, kun fremste halvdelen:rofl:

Her har du fasiten:

- Den flate siden

- Den store flaten

- Kommer an på hva en foretrekker. En mellomting imo.

- Kommer an på hva en foretrekker.

Tilleggssvar:

- Skinka skal alltid ligge under osten hvis du skal ha begge deler på brødskiva.

- Dopapiret skal alltid henge med åpningen ut fra veggen

FASIT. Som om jeg skulle sagt det selv, på samtlige punkter:rofl: (dopapiret inn mot veggen er seriøst krise)

Annonse

Folk titter rart når jeg drar opp matpakken min.. som gjerne består av tjukk sjokoladerøre av sjokoladeprotein, kakao og litt vann. De tror gjerne jeg er superusunn, men jeg kan fortelle dem at det er tvert om :cool:

Ellers er jeg fan av søtt/salt, søte boller med rosiner + salt pålegg (leverpostei, skinke, makrell i tomat, salami ++) er fantastisk.

Folk titter rart når jeg drar opp matpakken min.. som gjerne består av tjukk sjokoladerøre av sjokoladeprotein, kakao og litt vann. De tror gjerne jeg er superusunn, men jeg kan fortelle dem at det er tvert om :cool:

Ellers er jeg fan av søtt/salt, søte boller med rosiner + salt pålegg (leverpostei, skinke, makrell i tomat, salami ++) er fantastisk.

Regner med at de bollene også er sunne (?) og at du har en oppskrift til oss som du vil dele? ;)

Regner med at de bollene også er sunne (?) og at du har en oppskrift til oss som du vil dele? ;)

Yessda, disse her: http://miira.wordpress.com/2011/11/02/vanilla-is-the-second-most-expensive-spice-after-saffron/

Bare uten vaniljekremen. Nammis!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...