Gå til innhold

Post ditt beste matbilde


Anbefalte innlegg

Jeg fikk påvist cøliaki for 2 år siden, og har prøvd og feilet i ja...2 år med boller, brød osv. Men de brødene jeg lager nå er MINST like gode som vanlige - og ellers er jeg blitt såpass flink på å "etterligne" vanlig bakst, at det er ikke den ting jeg savner. Så si fra hvis du trenger oppskrifter, Amalie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NAAAM :o

:D

Jeg fikk påvist cøliaki for 2 år siden, og har prøvd og feilet i ja...2 år med boller, brød osv. Men de brødene jeg lager nå er MINST like gode som vanlige - og ellers er jeg blitt såpass flink på å "etterligne" vanlig bakst, at det er ikke den ting jeg savner. Så si fra hvis du trenger oppskrifter, Amalie ;)

Ah, på det stadiet er jeg virkelig nå; prøving og myye feiling... Jeg tar gjerne imot oppskrifter! :D Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk påvist cøliaki for 2 år siden, og har prøvd og feilet i ja...2 år med boller, brød osv. Men de brødene jeg lager nå er MINST like gode som vanlige - og ellers er jeg blitt såpass flink på å "etterligne" vanlig bakst, at det er ikke den ting jeg savner. Så si fra hvis du trenger oppskrifter, Amalie ;)

Jeg vil og gjerne ha oppskrifter! Er i slutten av mitt første år uten gluten og en hel haug med andre ting.

Har fått til gjærbakst ganske bra, men trenger bestandig nye oppskrifter, tips og triks =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må vel være det absolutt aller beste matbildet jeg har, jeg blir så sulten av å se på dette :rofl:

Dette er gyros med couscous-salat (couscous med masse krydder, paprika, vårløk, rødløk og persilleblader) og kesamdressing.

[ATTACH]4882[/ATTACH]

Ellers er ikke denne kyllingfileten med quinoa, linser, purre, paprika og kesamdressing helt feil heller.

[ATTACH]4883[/ATTACH]

post-2863-14440826691439_thumb.jpg

post-2863-14440826692666_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger med noen få små måltider som jeg synes ser ganske god ut! :)

post-2082-14440826719412_thumb.jpg

Smoothie, alltid en vinner! <3

post-2082-14440826722872_thumb.jpg

Grovt polarbrød (Extreme) med laksepålegg, spinat, agurk og paprika.

post-2082-14440826728252_thumb.jpg

Polarbrød Extreme med ketchup, CC og skinke varmet i mikro. Et par spinatblader til pynt.

post-2082-14440826733659_thumb.jpg

Ikke et like fresht bilde, men det skal forestille tacosalat! Denne er med krydret kyllingkjøttdeig, sukkerfri tacosaus, mager kesam og salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger med noen få små måltider som jeg synes ser ganske god ut! :)

[ATTACH=full]4909[/ATTACH]

Smoothie, alltid en vinner! <3

[ATTACH=full]4910[/ATTACH]

Grovt polarbrød (Extreme) med laksepålegg, spinat, agurk og paprika.

[ATTACH=full]4911[/ATTACH]

Polarbrød Extreme med ketchup, CC og skinke varmet i mikro. Et par spinatblader til pynt.

[ATTACH=full]4912[/ATTACH]

Ikke et like fresht bilde, men det skal forestille tacosalat! Denne er med krydret kyllingkjøttdeig, sukkerfri tacosaus, mager kesam og salat.

Sånn type tacosalat spiser jeg daglig, døds godt! Men hva for sukkerfi tacosaus bruker du?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Fik besøk så ville gøre lidt ekstra med maten den dagen. ENJOY!! :D

post-4498-14440830294175_thumb.jpg

Forret: Stegte kamskjell, blomkålspurré og nedkokt hvidvinssauce med musli.

post-4498-14440830294886_thumb.jpg

Hovedret: Langtidssteg indrefilet av okse, smørdampede asparges, to typer potet, Rødvinsglace og Charlott.

post-4498-14440830295392_thumb.jpg

Dessert:Cremet Chokolade tærte, vanilie"skum" og bringebærcoullis!

MUMS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første post måtte jo bli her:D vanskelig og velge.. Matprat.no +mobil appen deres er min beste venn på kjøkkenet..

Biff med baby gulrot og mandelpotet med apelsin saus og en stor klatt sennep på toppen

IMAG0755.jpg

Flatbiff og pasta med ostesaus av snøfrisk, ruccola og litt løk. + cherrytomater

IMAG0484.jpg

Den her er det vel ikke mange som svelger:P

Rakfisk, meierismør, purreløk, lettrømme, kokt egg , mandelpoter og lefse

IMAG0745.jpg

Dagens oppdrag er og finne på noe godt med 300gram laks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke bildene er så veldig profft laget, men var hvertfall digg mat og relativt vanskelig å lage:

FiveSpice BBQ BabyBackRibs, med søtpotet Gnocchi

395770_10151247389300162_703800161_22977648_409161425_n.jpg

Sticky Lemon Chicken med enkel blandt salat

374614_10151074173165162_703800161_22332431_270814312_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...