Gå til innhold

Post ditt beste matbilde


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[ATTACH=full]12509[/ATTACH]

En av mine favorittmiddager :)

Karrifiskekaker laget av seifilet, med "coleslaw" og stekt tomat. Nydelig!

Næringsinnhold : Kcal:494 Protein:60,9 Karbohydrater:49,1 Fett:5,6 Fiber:7,0

Mmmm.. Aldri tenkt på å lage egne (karri)fiskekaker faktisk.. hvordan lager du de? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Så VELDIG godt ut! Hva er det? :) oppskrift?

Det er helt utrolig enkelt faktisk! Brukte bare en ferdig browniespakke, men i stedet for å lage den i en form, fordelte jeg røren i muffinsformer, og så pyntet jeg med bringebær. Festet bringebærene med litt glasur laget av melis og vann :) IKKE sunt, men de var farlig gode! Hvis du vil lage en sunnere variant av disse kan du følge oppskriften på linken under og fordele den i muffinsformer og bruke sukrinmelis i stedet for vanlig melis :)

http://marhaug.blogg.no/1331585576_sunn_sjokoladekake.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH=full]12352[/ATTACH]

Proteinlapper :D [ATTACH=full]12354[/ATTACH]

Sarah Bernhardt, sååå gode, kunne spist alle selv.. :p [ATTACH=full]12355[/ATTACH]

Noe av det jeg lagde til jul i fjor. Noe sier meg at jeg med fordel kan begynne å ta bilde av sunn mat istedet for kaker :p

HVA er bilde nr to!?!? NAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...