Gå til innhold

Styrkecoach med Sandvik


Gjest Slettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan fortsatt pante flasken med Zero og bli 2.5kr rikere, er mange som klager over prisen på dette, hvis det er så ille så ikke ta kurset da :p

Prisen som er nå er helt ok og jeg kommer garantert til å bruke mer penger enn det på kursing i år, men kurset er ikke dritrelevant for meg. Det jeg prøver å si er at jeg tror han har satt prisen feil og ville tjent betydelig mer på en lavere pris. Kan godt hende Eirik har vurdert dette bedre enn meg, så skal ikke klage for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortsatt pante flasken med Zero og bli 2.5kr rikere, er mange som klager over prisen på dette, hvis det er så ille så ikke ta kurset da :p

Når man legger seg prismessig over det man kan få et helt år på en privat høyskole som tilbyr høyere utdanning, er det kanskje ikke så rart at man hever et øyenbryn eller to, og lurer på hva som faktisk blir tilbudt for denne priosen. Om mange reagerer på prisen kan det jo også muligens være fornuftig å reflektere over hvorfor det ev. er tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man legger seg prismessig over det man kan få et helt år på en privat høyskole som tilbyr høyere utdanning, er det kanskje ikke så rart at man hever et øyenbryn eller to, og lurer på hva som faktisk blir tilbudt for denne priosen. Om mange reagerer på prisen kan det jo også muligens være fornuftig å reflektere over hvorfor det ev. er tilfelle.

Jeg må si meg litt ening. Dette er opp mot prisen av et år på privathogskole? Men markedet styrer prisen, men selv om jeg har dyp respekt for eirik sitt arbeid, så må jeg her si synes man overpriser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten å ha sett for mye over det... Er det ikke en sjangs for at 70k-prisen er et omvendt lokketilbud?

Type; "hvis du tar kurset nå så koster det bare 10.000, men hvis du venter så blir det hele 70.000"

Om så er det kanskje ikke helt etisk, men veldig effektivt hvis folk veit at produktet er veldig bra og samtidig er redd for at dersom de venter så vil det bli ekstremt dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å ha sett for mye over det... Er det ikke en sjangs for at 70k-prisen er et omvendt lokketilbud?

Type; "hvis du tar kurset nå så koster det bare 10.000, men hvis du venter så blir det hele 70.000"

Om så er det kanskje ikke helt etisk, men veldig effektivt hvis folk veit at produktet er veldig bra og samtidig er redd for at dersom de venter så vil det bli ekstremt dyrt.

Klarer ikke å se for meg at det på noen måte hadde vært lovlig markedsføring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Introduksjonstilbud? Er ikke det relativt vanlig? Med sterkt redusert pris i begrenset periode....

Jo, dersom prisen faktisk settes opp til 70000 er det jo legit. Jeg tenkte mer på dersom 70000 er et tall som brukes for å friste folk til å slå til på dagens pris. Men jeg har ikke oversikt over lovgivningen her, så det er mest et spørsmål fra min side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel og tenkes at prisen faktisk vil settes opp til 70000, i en veldig begrenset periode, for deretter å reduseres.

Jeg aner som sagt ikke, liker bare å spekulere og komme opp med konspirasjonsteorier.

Jeg er enig i at hypotesen min høres ulovlig ut. (altså, implikasjonene av hypotesen... ikke hypotesen i seg selv)... men det har jo strengt tatt ikke hindret folk i å prøve seg på frekkisser før.

Jeg innbiller meg videre at dette også, muligens, ikke er markedet som blir overvåket strengest... så sjangsene for å slippe unna med det er, sånn jeg ser det, forholdsvis store?

Ikke noe negativt om Sandvik, han har kompetanse og er flink til å videreformidle det på en lettfattelig og god måte. Det vare noe jeg så på som en mulig forklaring på hvorfor det var så innst i helvete dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med krabbeklo. Hadde dette kurset bestått av workshops, forelesninger og undervisning hadde ståa vært en helt annen - tross Sandviks mangel på akademisk utdanning (ja, det er viktig). Men 70k for 11(?) bøker og en eksamen for å få et stempel som "Sertifisert Styrkecoach", er en pris langt, langt over det jeg ville i det hele tatt vurdert å betale for et slikt opplegg. Eksempelvis har jeg planer om å ta kurs i klassisk massasje, det koster 50k og inneholder 600 timer med undervisning - der har du valuta for kronene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med krabbeklo. Hadde dette kurset bestått av workshops, forelesninger og undervisning hadde ståa vært en helt annen - tross Sandviks mangel på akademisk utdanning (ja, det er viktig). Men 70k for 11(?) bøker og en eksamen for å få et stempel som "Sertifisert Styrkecoach", er en pris langt, langt over det jeg ville i det hele tatt vurdert å betale for et slikt opplegg. Eksempelvis har jeg planer om å ta kurs i klassisk massasje, det koster 50k og inneholder 600 timer med undervisning - der har du valuta for kronene.

Det er jo det som er så hinsides sykt. At du må studere på egenhånd, uten praktisk undervisning, workshops, foredrag osv - og selv da hadde jeg tenkt meg om både en og to ganger før jeg dro gullkortet. Og hvilken verdi har egentlig denne "sertifiseringen? Alt kan jo sertifiseres for tiden. "Sertifisert trx-coach", "sertifisert zumba-instruktør" osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvilken verdi har egentlig denne "sertifiseringen? Alt kan jo sertifiseres for tiden. "Sertifisert trx-coach", "sertifisert zumba-instruktør" osv..

Jeg tenkte litt på det samme i denne tråden :p

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/afpt-lanserer-elitetrener-studiet-begynner-det-%C3%A5-bli-trangt-i-andedammen.21380/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken verdi sertifiseringen har på papiret er kanskje ikke så lett å svare på enda, men personlig så har jeg lært utrulig mye å er veldig glad for at jeg har manualene. Ser for meg at det er svært få som kunne lest igjennom alle manualene uten å gjøre endringer i sitt eget program :p Føler meg veldig mye tryggere på teknikk som igjen gjør at jeg blir tryggere å mer pålitelig når jeg lærer det bort til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken verdi sertifiseringen har på papiret er kanskje ikke så lett å svare på enda, men personlig så har jeg lært utrulig mye å er veldig glad for at jeg har manualene. Ser for meg at det er svært få som kunne lest igjennom alle manualene uten å gjøre endringer i sitt eget program :p Føler meg veldig mye tryggere på teknikk som igjen gjør at jeg blir tryggere å mer pålitelig når jeg lærer det bort til andre.

Materialet er garantert knallbra, men ville du betalt 70 000 for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...