Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg foretrekker dama mi, og driter i fettprosenten fullstendig.

:)

Dessuten er det en vanvittig forskjell på hva jeg syntes er "lekkert på stranda", "lekkert med klær" og "vil holde rundt og kose på", akkurat som med kløft. Jeg liker det ikke nødvendigvis, men klarer allikevel ikke å la være å stirre. Samme gjelder damer med stram mage - det fascinerer meg mer enn jeg liker det :)

Helt klart 15 - 35% ut fra bildene. Men kroppen er ikke verd noe hvis man ikke har en personlighet som matcher og appellerer. I mine yngere dager, så likte jeg formfulle jenter med mye å ta i... nå i mine "beste år" så er jeg mer på den slanke litt veltrente typen... Så det har hele tiden vært litt motsatt av det jeg selv er. :p Håper jeg ikke føler behov for å bytte ut dama når jeg begynner å bli veltrent igjen selv... hehe...

Annonse

haha, de færreste går vel med fettklypa i baklomma når de møter på damer? (håper jeg da inderlig) så jeg vil jo tro at som så mange allerede har nevnt, det er helheten som spiller en rolle. ikke minst personligheten. man klarer fint å leve med 1-3 kilo for mye, enn ei sur og ustyrlig megge :)

Jeg liker alt mellom 15 og 35% jeg altså. De fineste kroppene jeg vet om er damer som Beyonce, Kelly Brook og Jennifer Love Hewitt (særlig i serien The Client List!) ;) Her synes jeg dama på 30% var aller finest, men jeg elsker generelt kvinner i mange former og fasonger, fra Kate Upton via Jillian Michaels til Miley Cyrus. :love: Kvinnekropper! :love:

<3 <3 <3 Kate Upton <3 <3 <3 :hungry:

• 1 måned senere...

Annonse

15 - 35 alt etter hvordan de er distribuert ;)

Optimalt er 25-30 IMO.

Iselin Amelie, finn ut hvor mange kalorier du må spise for å gå ned omlag 0,5kg i uka over tid, og hold deg til det over en periode. Men å henge seg opp i fettprosenter er seff lattis, så ta bilder og gi deg mens leken er god AKA ikke bli for tynn (om du gjør det for utseendes skyld that is)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...