Gå til innhold

Hva er DITT beste motivasjonstips?


Mads

Anbefalte innlegg

Ååååå!! Never back down må jeg se i kveld!!!

Rocky og Fight club er er jo et must. Men må ærlig innrømme at jeg får ikke noe kick av de gamle Bruce Lee filmene lengre... Jeg og broren min pleide å elske de da vi va små.

Andre filmer som får meg til å ville gå å trene er dansefilmer som f.eks Save the last dance og The Black swan.

I know, I know, chick-flick ... Hihi. Men jeg er veldig interessert i dans. Jeg vurderer å ta det opp igjen. Det er en treningsform som man ikke annser for å være trening, men bare gøy. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå jeg kommer nok til å ha en filmkveld i kveld. Og kanskje en liten løpetur etter det selv om jeg allerede har vært på trening. xD Det er lett for å bli giret med de rette filmene. xD

Jeg har MYE bra om Warrior. Skulle egentli se den på kino, men det ble aldri noe av det. Men da har jeg iallefall noe å se fram til. Hilsen film freaken. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hver gang jeg ser dansefilmer, spesielt step up :) Jeg får bare lyst til å komme i form og bli flink til å danse!

Jeg blir også veldig motivert av the biggest loser, når jillian og bob skriker later jeg som om de skriker til meg :) hehe

Jeg er faktisk på samme måte. Jeg klarte ikke sove i natt, så jeg stod opp, og endte med å snakke med en mma-utøver. Da han sa at han skulle ut å jogge, og så sa han at jeg måtte sjekke ut en sang... Vel.. Det var nok til at jeg kom meg i treningstøyet. Det blir første gang på en uke jeg trener. Har vært liggende med lungebetennelse i en uke, men er bedre nå. Jeg tar en smertestillende, og hiver meg i treningen. haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...