Gå til innhold

Hva er DITT beste motivasjonstips?


Mads

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har litt forskjellige typer motivasjon når jeg er drittlei.

Men som regel er det denne faste rutinen som virker:

Først setter jeg på favoritt lista på spotify og lar den virke littegrann, når humøret er i boks, setter jeg på treningslista, så jeg blir gira, deretter drar jeg ut ALLE treningsklærne fra skapet og ut på gulvet, finner de plaggene som passer dagens form og humør. Når jeg er fornøyd dytter jeg inn klærne, tar treningsbaggen på ryggen, putter spotify på ørene, og drar på trening :D

Det hender at treningen er crap! MEN Da kan jeg uansett si at jeg prøvde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg merker det blir en treg start allerede fra morgenen av bruker jeg å gå tilbake til senga, legge med ned i et par minutter for så å gi det et nytt forsøk. Inn på badet, se seg i speilet og smile bredt:D Rette opp ryggen og si "Halla, kjekken! Dette blir en bra dag!" eller noe lignende:)

Det høres ut som noe en gal mann ville gjort, men det fungerer overraskende godt. Og det gjelder egentlig til alle døgnets tider, ikke bare når man står opp.

Haha yes!

Den der skal jeg lett prøve!!

Kanskje untatt kjekken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på da jeg stod på startstreken på NY marathon og Frank Sinatras New York New York ble spilt over høytallerne. Det gir meg fortsatt gåsehud. For ekstra effekt kan jeg sette på sangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På dager hvor jeg virkelig ikke ikke ikke har lyst til å trene så gjør jeg det ikke. Trening skal være gøy, og trening skal være noe du gleder deg til. Min straff for det jeg ikke gjennomfører av trening er den latterlig kjipe følelsen jeg får som et resultat. Det pleier å være nok til å sparke meg igang igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et innlegg til fra meg:

kikker på bilder av medlemmer her inne, kjører noen motivasjonsfilmer på youtube, gjerne av fitness babes, spiller grommusikk (trash metal), og tenker på hvor jævelig langt jeg har kommet på litt under halvannet år med livsstilsendring. blir jo også motivert av å se fremgangen i speilet. ja, flekser for meg selv. det er også utrolig gøy å kjenne hvordan musklene vokser og blir hardere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...