Gå til innhold

Hva er DITT beste motivasjonstips?


Mads

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse gode tips ovenfor her!

Lag deg i tillegg ei fresh spilleliste med musikk som gir DEG motivasjon, musikk som gjør deg glad og som får deg til å yte LITT mer. Jeg hadde et par mnder i høst der jeg ikke kom meg opp av sofaen, ut av døra og inn på gymmet. Men nytt år, nye muligheter, sant?

Det første jeg gjorde var å ta bilder av den sexylubne kroppen min, lage meg et nytt treningsprogram som jeg synes er morsomt og som gir meg resultater, laga meg ei liste med små, realistiske mål og ei knall spilleliste.

Gjør klar treningsbagen kvelden før så du bare kan springe rett på trening etter jobb osv!

Har holdt på med treningsprogrammet mitt fire ganger i uka i tre uker nå, og stumpen min har allerede løfta seg et par cm! Er ikke reaultater motivasjon så vet ikke jeg!

Jeg er en av dem som godt kan trene sammen med noen, men foretrekker innerst inne å trene aleine. Da kan jeg høre på høøy musikk i ørene, og kun konsentrere meg om meg selv.

Favorittsangen min er forøvrig denne

Ingen andre låter får pulsen min så høyt opp som den! Føler seriøst at jeg har hele verden på skuldrene når jeg kjører f.eks knebøy (selv om jeg i realiteten bare har 30 kg). Lykke til, kan jeg så kan du! (y)

Ps: Det er ingen på treningsstudioet ditt som har noe med hvorfor/hvor lenge du har vært borte fra trening. Mest sannsynlig har de ikke lagt merke til det engang. Det viktigste er i bunn og grunn at du trener for din egen del, og ingen andres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er ikke til å komme utenom at motivasjon er utrolig viktig, enten det er snakk om trening, kosthold eller legge om livsstilen.

Vi er nå et forum med veldig mange lesere, og da føler jeg det blir naturlig å høre med dere: Har dere noen gode motivasjonstips som dere vil dele?

Målet er å få laget en stor og god sak på bloggen om gode motivasjonstips, og hva er vel ikke da bedre enn å bruke hverandre og dele på tipsene? :D

Fyr løs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med LeanMachine.

Bruk gjerne andres resultater som en motivasjonsboost, men den største motivasjonen i mitt perspektiv kommer fra det å krige med seg selv og sine egne resultater. Røde tall og fremgang er den absolutt aller største motivasjonen jeg kan få - et bevis på at det jeg gjør har noe for seg, og at det fungerer:) Dette kan være alt fra den ekstra rep'en du har slitt så mye med å få ut i en øvelse, eller at treningen du har tilbakelagt gjenspeiler seg i det daglige liv når bakken som en gang var et helvete å komme seg opp nå kjennes ut som kun en flat strekning.

Andre mindre motivasjonskilder for meg er f.eks treningsmusikk med trøkk i som får meg giret på gymmet, komplimenter fra folk rundt meg på det jeg får til og klarer å oppnå gjennom tidkrevende arbeid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet

Eneste motivasjonen jeg har, er at jeg en gang skal bli tynn og heller kan legge på meg litt muskler. Hjelper aldri, for fettet går aldri vekk :) men men.. Gleder meg til jeg faktisk kan bli sterkere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...