Gå til innhold

Favoritt quotes!


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"She spent all her life working on who she wanted to be rather than working on how to be the one she was, and died just as clueless and false as the rest of us."

"Erasing your trails doesn't change where you've been, my dear."

Skjønner andre kan oppfatte quotes-ene som dystre, men de motiverer meg til å godta hvem jeg er, hvor jeg har vært og hva jeg kan gjøre for å bli den personen jeg vil være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du kan stryke på eksamen. Du kan miste kjæresten din. Du kan miste jobben din. Du kan miste huset ditt.

Men du kan uansett ta deg en tur på gymmen og løfte j***** tunge ting. Det kan ingen ta fra deg. Aldri.

Denne av Kjetil Åmdal! :)

Fanger essensen av å være treningsnarkoman, på en utrolig god måte! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"You have to leave the city of your comfort and go into the wilderness of your intuition. What you’ll discover will be wonderful. What you’ll discover is yourself."

Dette blir tattover på mitt høyre skulderblad klokken 19 på lørdag. Så TUSEN TAKK for at du skrev det her :D

Haha, stilig! Liker masse :D

Du må legge ut bilde av resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

De som tror de ikke har tid til fysisk trening, må før eller senere sette av tid til sykdom.

- Edvard Stanley

Go hard, or go home

If you ain't growing, you ain't chewing.

Eat, train, rest, repeat.

The best activities for your health are pumping and humping.

- Arnold S.

I never saw a wild thing sorry for itself. A bird will fall frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.

- D. H. Lawrence

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt hele uka med quote of the day på siden min her www.facebook.com/emilmeekmma

You want more than what you have now? Prove it!

You want to beat the very best out there, get out there and earn it!

Once you decide that, you'll know where it is you want to be, and you won't stop pushing forward until you get there!

That's how winners are made.

At the end of the day, success is what we all want. We all wanna win, and the race will be won. There is no question about that.

So c'mon, get out on top, run faster, dream bigger, live better than you ever have before.

This is in you. You can do this. Do it for yourself, Prove it to yourself!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...