Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

De første ligner litt på mine, men mine er nok enda mindre ...:confused:...Hvor mye la du inn? Og hvor lang tid tok det til det ble "normalt" å ha dem der? Litt dumt formulert kanskje, men man får jo på en måte to "nye" kroppsdeler man ikke har hatt før.

Edit: Jeg glemte å si at de ble veldig fine og naturlige. Jeg bryr meg svært lite om hvordan andre ser ut sånn sett, men jeg forstår at man føler seg mer vel når man har en mer kvinnelig kropp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De første ligner litt på mine, men mine er nok enda mindre ...:confused:...Hvor mye la du inn? Og hvor lang tid tok det til det ble "normalt" å ha dem der? Litt dumt formulert kanskje, men man får jo på en måte to "nye" kroppsdeler man ikke har hatt før.

275 i den ene og 325 i den andre. De var visst litt forskjellige før, uten at jeg hadde merket det. La inn dråpeformede/anatomiske innlegg under muskelen, siden jeg ikke har noe særlig underhudsfett på brystet. Kirurgen var overbevist om at det kom til å likne mest på bildet om han fikk frie tøyler og gjorde det sånn. :) Glad jeg var åpen for å høre på ham og ikke bare ba om '400 cc' slik som andre jeg kjenner. Det ville vært gigantisk på meg, ville ikke hatt noe større enn jeg har nå! :)

Haha, det er vanskelig å si! Plutselig en dag tenker du bare ikke over det, og begynner å date en fyr, og bare 'oi, forresten. Jeg har silikon!'

Kanskje ikke fullt så ille, men de første ukene opplevde jeg mye hevelse og smerter, og da er det klart at man går rundt og bekymrer seg litt og er oppmerksom (og fiksert, ikke minst). Men nei, klarer ikke tenke over et godt svar der, for sånn er det med både meg og min rygg (ryggoperert), og moren min og kreft (kurert, altså). Vi kan begge plutselig finne på å glemme totalt hva som har skjedd og tenker ikke over det, det er jo en del av kroppen nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Jeg glemte å si at de ble veldig fine og naturlige. Jeg bryr meg svært lite om hvordan andre ser ut sånn sett, men jeg forstår at man føler seg mer vel når man har en mer kvinnelig kropp...

Det bildet er jo ikke av meg, men som jeg sier - det bildet printet jeg ut og tok med til kirurgen. 'Sånne vil jeg ha, kan du fikse det?' :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mine før og etter bilder. ( er ikke så mye å skjule :p har lagt ut halvveis før allikevel :p) Jeg hadde ikke noe... Jeg var nemlig gutt for 1,5 år siden haha.....

Etter bildene der er ganske ferske, type 2 mnd etter operasjon. Nå er det 1,5 år siden og de har fått litt "skygge" under.

De første bildene er gule bare pga lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er mine før og etter bilder. ( er ikke så mye å skjule :p har lagt ut halvveis før allikevel :p) Jeg hadde ikke noe... Jeg var nemlig gutt for 1,5 år siden haha.....

Etter bildene der er ganske ferske, type 2 mnd etter operasjon. Nå er det 1,5 år siden og de har fått litt "skygge" under.

De første bildene er gule bare pga lyset.

[ATTACH=full]2204[/ATTACH]

Ganske stor forandring ja! Kjempefine ;) Hvor mye la du inn?

Noen som forresten vet hvor mye de minste implantatene veier? Jeg har omtrent samme størrelse som Jane hadde før, men jeg vil bare ha noe som får en evt. topp til å henge oppe. Dvs at toppen ikke stikker av og steller i stand en kjiip situasjon for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske stor forandring ja! Kjempefine ;) Hvor mye la du inn?

Noen som forresten vet hvor mye de minste implantatene er på? Jeg har omtrent samme størrelse som Jane hadde før, men jeg vil bare ha noe som får en evt. topp til å henge oppe. Dvs en topp som ikke stikker av og steller i stand en kjiip situasjon for meg ;)

Jeg har 450 ml. Runde ekstra høyprofil. Kirurgen avgjør hva som passer deg best for å få det peneste resultatet :D

Aner ikke hva som er de minste protesene, men sjelden de bruker under 240 på Fornebu mener jeg han sa. Det finnes vesentlig mindre enn det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mine før og etter bilder. ( er ikke så mye å skjule :p har lagt ut halvveis før allikevel :p) Jeg hadde ikke noe... Jeg var nemlig gutt for 1,5 år siden haha.....

Etter bildene der er ganske ferske, type 2 mnd etter operasjon. Nå er det 1,5 år siden og de har fått litt "skygge" under.

De første bildene er gule bare pga lyset.

[ATTACH=full]2204[/ATTACH]

Vakkert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Kjenner meg svak i brystet.

Kjenner meg egentlig ikke sånn veldig svak. Men kirurgen sa at jeg burde være litt forsiktig med veldig tungt. Siden det kan være større sjangse for kapsel.

Uansett så hater jeg vanlig benkpress og trener derfor heller med manualer :p

Tenkte ikke på at jeg plutselig skulle begynne å trene før jeg opererte vel :p Men uansett så er jeg glad jeg har de under hvis ikke så hadde de synes veldig godt på brystet siden fettprosenten er såpass lav. Liker at de skal se litt naturlige ut i alle fall og de syns jeg de gjør :thumbsup: Eller gjør de ikke det:p?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg egentlig ikke sånn veldig svak. Men kirurgen sa at jeg burde være litt forsiktig med veldig tungt. Siden det kan være større sjangse for kapsel.

Uansett så hater jeg vanlig benkpress og trener derfor heller med manualer :p

Tenkte ikke på at jeg plutselig skulle begynne å trene før jeg opererte vel :p Men uansett så er jeg glad jeg har de under hvis ikke så hadde de synes veldig godt på brystet siden fettprosenten er såpass lav. Liker at de skal se litt naturlige ut i alle fall og de syns jeg de gjør :thumbsup: Eller gjør de ikke det:p?

De ser veldig naturlig ut. Det ser rett og slett ut som om du "bare" har gode gener, mao. ikke opperert. Men nå er ikke akkurat jeg en puppeeksper da :blush: Kikker heller mer på det andre kjønn, og de har som regel ikke så mye der, med mindre de har gynekomasti :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser veldig naturlig ut. Det ser rett og slett ut som om du "bare" har gode gener, mao. ikke opperert. Men nå er ikke akkurat jeg en puppeeksper da :blush: Kikker heller mer på det andre kjønn, og de har som regel ikke så mye der, med mindre de har gynekomasti :thumbsup:

Hehe, takk... Kikker på men jeg å, men jeg kikker litt på andre jenter også. Jeg tror det automatisk blir sånn når man operert\er over middels opptatt av pupper ... :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg egentlig ikke sånn veldig svak. Men kirurgen sa at jeg burde være litt forsiktig med veldig tungt. Siden det kan være større sjangse for kapsel.

Uansett så hater jeg vanlig benkpress og trener derfor heller med manualer :p

Tenkte ikke på at jeg plutselig skulle begynne å trene før jeg opererte vel :p Men uansett så er jeg glad jeg har de under hvis ikke så hadde de synes veldig godt på brystet siden fettprosenten er såpass lav. Liker at de skal se litt naturlige ut i alle fall og de syns jeg de gjør :thumbsup: Eller gjør de ikke det:p?

Ah, jeg skjønner! Dine så nydelig ut!

På meg føler jeg dem veldig godt, desverre, men som han sa, det hadde sett forferdelig ut om jeg hadde tatt over muskel. Da kommer den der 'brytningen' som vi brystopererte er (eller burde være) redd for. Det ser ikke bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg skjønner! Dine så nydelig ut!

På meg føler jeg dem veldig godt, desverre, men som han sa, det hadde sett forferdelig ut om jeg hadde tatt over muskel. Da kommer den der 'brytningen' som vi brystopererte er (eller burde være) redd for. Det ser ikke bra ut.

Nei den "kanten" er ikke noe pen... Den vil ikke jeg ha :p haha. og den får jeg ikke heller.

Føler dem under benkpress o.l mener du? Lenge sia du har operert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Nei den "kanten" er ikke noe pen... Den vil ikke jeg ha :p haha. og den får jeg ikke heller.

Føler dem under benkpress o.l mener du? Lenge sia du har operert?

Uæææ, det hørtes skummelt ut:unsure: Gjør det vondt?:confused::p Er det klin umulig å få den kanten når du har impantantene under muskel? Uansett hvor lav fettprosent en har? Og hva er å trene forsiktig?:p

...:oops: Nysgjerrig på dette jeg siden jeg har vurdert det lenge selv, men våger liksom ikke :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææ, det hørtes skummelt ut:unsure: Gjør det vondt?:confused::p Er det klin umulig å få den kanten når du har impantantene under muskel? Uansett hvor lav fettprosent en har? Og hva er å trene forsiktig?:p

...:oops: Nysgjerrig på dette jeg siden jeg har vurdert det lenge selv, men våger liksom ikke :p

"Kanten" er en protese kant... Den du ser på fitnessutøvere med silikon når de er helt rippa. På meg hadde den syntes uansett, men når protesen ligger under muskel så synes den ikke sånn, men mindre jeg klemmer de oppi halsen da ( da blir de superrunde, men man ser ikke protesekanten).. haha det er ikke noe jeg pleier å gjøre.

Trene bryst er kjedelig :p haha.. I alle fall benkpress... Bare spør om det er noe du lurer på. Jeg dreiv med research på dette i mange år før jeg bestemte meg.

Men som du ser på før bildene så hadde jeg absolutt ingenting. Fettprosenten min er det samme omtrent nå tror jeg. Så det var ikke ment ar jeg skulle ha pupper fra naturens side...:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...