Gå til innhold

Utfordring til sterke jenter


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså.. Er det den benpressen hvor man sitter og presser bortover, er det jo dritlett å kjøre på med masse kg. Men da jeg byttet til den ordentlige (dvs den jeg mener når jeg logger benpress), skjønte jeg at saken var litt verre. Der klarer jeg 100 kg kanskje 8-10 ganger, men det er faen så tungt at jeg tror at hovedpulsåren min skal sprenges ut til tider.

Den jeg tror mange mener når de sier benpress:

niobenpress.jpg

Den jeg mener:

leg_press_bottom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det er klart det går tregt, det er overhode ikke den vekten jeg trener med til vanlig. Men en vekt jeg kan legge til på tungtrening. Jeg gir deg mitt ord på å filme det og legge det ut her for deg, snille jenter lyver da ikke=) Så får du bedømme selv, skeptiker:D Jeg vil vel påpeke at det krever en ganske så sterk core for å presse tung beinpress med rett teknikk. Skal se om jeg får det til allerede i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...