Gå til innhold

Utfordring til sterke jenter


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bruker også den liggende benpress-maskinen, ikke den sittende. Det brenner skikkelig i lårene :D Regner dere kg inkl eller uten "egenvekten" på stanga? Har hørt rykter om at egenvekten (på apparatet der jeg trener) er 30 kg, men vet ikke...

Interessant, gleder meg til å høre innspill på dette. Har ikke tenkt på om den veier noe ekstra, regnet med at det var medregnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også den liggende benpress-maskinen, ikke den sittende. Det brenner skikkelig i lårene :D Regner dere kg inkl eller uten "egenvekten" på stanga? Har hørt rykter om at egenvekten (på apparatet der jeg trener) er 30 kg, men vet ikke...

Hmm, har ikke tenkt på at den veier noe.. hehe.. Den må jo veie noe. Også den plata man har beina på :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant, gleder meg til å høre innspill på dette. Har ikke tenkt på om den veier noe ekstra, regnet med at det var medregnet.

Ja, på de liggende apparatene der vi laster på vektskiver er det ei rimelig kraftig stang + metalldingser som nok veier litt...men hvor mye...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan ha gjort en variasjon av hekkbøy i beinpressen. Fin øvelse for fremsiden av lårene om det gjøres riktig.

Godt mulig. Han var en interessant skapning forresten. Trente alltid i dongeribukse og pleide sette tredemølla på maks vinkel og fart, forså hente springfart fra andre siden av lokalet og hoppe på mølla og sprang som en gærning. Og mens jeg skriver dette kommer jeg på at han var faen ikke så ulik deg i utseende. Men nå er vel du heldigvis ikke så ofte i Tromsø å trener? :D

Hva er forresten akseptabel vekt for oss gutter i beinpress? Det er strengt tatt en øvelse jeg har trent veldig lite. Slik ser maskinen de har på sats ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...