Gå til innhold

julegave til kvinnfolk/jente/dame/kjerring


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

-gavekort på en spa-dag. (nesten) alle kvinners drøm

- en reise

- hjemmelaget gavekort på f.eks. massasje, at du lager middag til henne, du vasker huset osv.

- parfyme, peelingkrem, hudkrem, oljer, body lotion

- bøker? kokebøker?

- undertøy, nattøy, nattkjole, kimono

- eller noe enda mer kinky.. og da vet du vel hvilken butikk man bør gå i;)

Lykke til. å handle til damer er jammen ikke lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- hjemmelaget gavekort på f.eks. massasje, at du lager middag til henne, du vasker huset osv.

men det gjør jeg jo hele tiden ellers i året ;)

mange gode tips her.

tenkte kanskje på noen nike free. noen som vet hvor man får kjøpt det? en plass med litt utvalg i farger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men det gjør jeg jo hele tiden ellers i året ;)

mange gode tips her.

tenkte kanskje på noen nike free. noen som vet hvor man får kjøpt det? en plass med litt utvalg i farger

Hva med noe du har designet til henne på Nike ID med navnet hennes (evt. kjælenavn ;)) Da har du gjort litt mer enn bare å kjøpe noe. Hadde syntes det hadde vært litt romantisk jeg da :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på kjøkkenutstyr, for det er dyrt med ordentlig utstyr! (ja, la kjærringa få pynt på rommet sitt)

Treningstøy, superundertøy, turklær om du vill ha henne mer opp og ut.

Eller hva med en langhelg på spa sammens med deg, noe fra gullsmeden eller noen kule sko?

Er du ute etter å score poeng, så lager du noe selv ;) Ellers går jo alle svarene her i samme bane, men jeg vill egentlig råde deg til å unngå kosmetikk og kremer med mindre det er noe du er 100%sikker på att hun liker. Er du helt i tvil, så er jo ett gavekort som kan brukes på hele kjøpesenteret en veldig grei løsning.

(ikke for det, her i gården kjøper vi ikke bursdagsgaver og julegaver til hverandre, vi drar til syden hvert år i stedet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gavene som alltid har vært en slager hos meg er ting man kan gjøre sammen.

  • Gå på en spesiell konsert
  • Middag på favorittrestaurant
  • Flybilletter til et sted dere har lyst til å se
  • En dag med spa, god middag og avslutte dagen med å gjøre noe dere begge liker (hodet ut av kofferten, jenter og gutter)

Det er jo bare noen eksempler, men du skjønner greia? Igjen, det forskjellig hva jenter ønsker seg. Men kan ikke forestille meg at en slik gave blir dårlig mottatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...