Gå til innhold

julegave til kvinnfolk/jente/dame/kjerring


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HVis grensa nå er 700,- er dette noen forslag:

- Gavekort på spa

- Undertøy (det får jo du også glede av ;) )

- Shock Absorber sports BH (kanskje ikke så sexy, men de er de aller beste)

- Noe deilig ullundertøy, type Kari Traa eller Ice Breaker

- Masse småting som du vet hun vil sette pris på - sjokolade, DVD-er, et godt skjerf, hudkrem, bodylotion ++ De har masse fint på Body Shop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favorittgave er å få en kurv fylt med alt mulig herlige ting! Personlig, enkelt og lett å varriere ettersom hvor mye man vil bruke!

Ting man kan putte oppi:

  • ting man har bakt
  • kostmetikk
  • proteinbarer
  • noen ekotiske tetyper
  • gavekort
  • smykker

Og så videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant en for noen år siden jeg.

Heldig du da:) jeg fant meg en som mishandlet meg i 3 år , så trua mi på at det finnes en ordentlig kar der ute for meg ble betydelig svekket . Men da er du bevis på at det faktisk går an , husk å sette pris på ham .. de vokser ikke på trær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du da:) jeg fant meg en som mishandlet meg i 3 år , så trua mi på at det finnes en ordentlig kar der ute for meg ble betydelig svekket . Men da er du bevis på at det faktisk går an , husk å sette pris på ham .. de vokser ikke på trær ;)

:cry: Så trist.. Håper du finner en skikkelig kjernekar neste gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det fineste jeg har fått er faktisk roser med et par enkle diamantøredobber i midten av buketten sammen met et nydelig kort!

Man trenger ikke noe superoppfinnsomt eller ultra innovativt :)

Jeg syns Nike free, blomster og et fint smykke hadde blitt en super gave jeg! Men ikke glem kortet, det betyr mer enn du tror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Produkter fra body-shop, treningstøy, hobbystæsj (jeg elsker å strikke og er utstyrsfreak, så oppskrifter, fine pinner osv. er en høydare her). Koselig å få smykker også, men jeg er ikke så pyntesyk og er veldig sær på hva jeg liker.

Den beste gaven jeg har fått av mannen min var på en helt vanlig torsdag i en svært hektisk uke. Han hadde tent levende lys rundt ute-stampen vår, lagt champis til kjøling og alt jeg trengte å gjøre var å senke et overarbeidet legeme ned i varmt vann ... ah ...

Eileen: Masse bra menn der ute - snart snubler du også over én :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...