Gå til innhold

julegave til kvinnfolk/jente/dame/kjerring


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er hun glad i lage mat/bake o.l?

GetFile.ashx?id=2153

Veldig dyr..men åååå, jeg vil ha! Du kan kjøpe bare kjøkkenmaskinen til en pris på rett under 5000 kr.

eller kombinasjonspakken på nesten 6000 kr (inneholder kjøttkvern, grønnsakskutter med 3 rivjern, fruktmoser/grønnsaksmoser).

Jeg tror Kitchen Aid må være det mest sexy på et kjøkken (ved siden av kjerringa da..) :D

Er kjøkkenmaskinen litt dyr så har de masse annet kult i dette merket!

*sukk* jeg vil ha denne her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer for kjøkkenmaskin! :D

Fikk i gave hos kjæresten og nå bor jeg på kjøkkenet :p

Sinnsykt strategisk! :ninja:

Mamma lurte på om jeg ville ha denne eller Tyrkia-tur til jul. Jeg har fortsatt ikke klart å bestemme meg :confused:

*Jamie Oliver is NOTHING compared to meeeee!!*

Hallo? Kjøkkenmaskin eller tyrka, skjønner ikke helt hva det er du lurer på? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mm, men er med familien da, så blir in so case bare helt rolig.

Vært i både Tyrkia, Malaysia og Egypt - de har jo ett kvinnesyn som er helt forvrengt. Turte ikke gå i shorts utenfor hotellet...

Jeg og sånn ca 25 andre jenter gikk i kjoler, ingen med en kjole som gikk under knærne..vi skulle på middag. Var i Egypt. Jeg mener, når politiet stopper opp bilen, går ut og prøver seg på x antall jenter..vel, kremt. Jeg går ikke i kjole der igjen:mellow:. De hadde neppe gjort noe, men det var ubehagelig å gå den biten vi skulle gå når alle mannfolka ble helt apekatt...

(Men det var vel kanskje litt vår feil, vi kunne jo tatt på oss kjoler som gikk under knærne iallefall:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sånn ca 25 andre jenter gikk i kjoler, ingen med en kjole som gikk under knærne..vi skulle på middag. Var i Egypt. Jeg mener, når politiet stopper opp bilen, går ut og prøver seg på x antall jenter..vel, kremt. Jeg går ikke i kjole der igjen:mellow:. De hadde neppe gjort noe, men det var ubehagelig å gå den biten vi skulle gå når alle mannfolka ble helt apekatt...

(Men det var vel kanskje litt vår feil, vi kunne jo tatt på oss kjoler som gikk under knærne iallefall:p)

Man bør jo være klar over når man reiser i et muslimsk land at kvinnesynet der er anderledes enn her, og at man derfor må tilpasse seg andre regler. Nettopp derfor har jeg heller aldri forsøkt å "utfordre skjebnen" (så ja, kanskje litt deres feil).

Dog er det litt skremmende å tenke på at man der nede nesten oppfordrer til voldtekt ved å kle seg på en måte som i vesten blir kalt anstendig...:mellow:

Men dette har kanskje litt lite med julegaver å gjøre? Relevant på den måten at tur til Tyrkia/Egypt ikke er den beste gaven, kanskje? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...