Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Er vel kanskje litt mye pannekake-snakk her allerede men, her er mitt bidrag: Ett egg + en hvitte, en halv dl havregryn, to-tre ss bakepro, litt melk, sukrin, kanel, kardemomme, vaniljeessens og en ts cocosa = en feit pannekake som gir skolebolle-assosiasjoner. Digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Camilla - Pannekaka di så ut som en måne med krater! Hehe, ja syltetøy med sukker er veldig godt. Men syltetøy uten sukrose er også godt, og er nok kanskje litt greit - i hvert fall hvis man spiser så store mengder med syltetøy som meg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbær - Har perioder hvor jeg har dilla på blåbær, og da går det i Lerums - uten tilsatt sukker

Men jordbær er det jeg bruker mest, og da blir det følgende:

En pakke fryste jordbær (tines i pose eller bolle) og moses med gaffel eller VELDIG lett med stavmikser. Så putter jeg oppi litt guargummi (for å holde alt sammen når det skal ligge på brødskiva elle evt det du skal ha det på).

Jeg pleier å la den stå sånn "naturell", for så å strø over sukrin (liker de knasende sukkerkornene). Men du kan selvfølgelig slenge oppi sukrin med en gang.

Samme fremgangsmåte med bringebærsyltetøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...