Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tidenes merkeligeste måltid i rekkefølge:

1 grovbrødskive med rull

1 skål jordbær med melk

1 porsjon fårikål

1 proteinshake

1 glass appelsinjuice

Det er da et måltid, i den rekkefølgen det ble inntatt, har en sånn kveld der jeg bare tar meg selv i å spise rett fra kjøleskapet så og si. Uansett hva det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes merkeligeste måltid i rekkefølge:

1 grovbrødskive med rull

1 skål jordbær med melk

1 porsjon fårikål

1 proteinshake

1 glass appelsinjuice

Det er da et måltid, i den rekkefølgen det ble inntatt, har en sånn kveld der jeg bare tar meg selv i å spise rett fra kjøleskapet så og si. Uansett hva det er

Hva er rull? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er rull? :huh:

Øhm, hvordan skal det forklares? det er lam som er lagt i en saltlake og noe gelatin og greier, så snøret sammen og presset. Er som en sylte på en måte. Er veldig vanlig i nord norge i allefall å spise til jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm, hvordan skal det forklares? det er lam som er lagt i en saltlake og noe gelatin og greier, så snøret sammen og presset. Er som en sylte på en måte. Er veldig vanlig i nord norge i allefall å spise til jul

Lammerull kanskje? :p

Jeg har hørt om både lammerull og ribberull, men bare "rull" var ny for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lammerull kanskje? :p

Jeg har hørt om både lammerull og ribberull, men bare "rull" var ny for meg:)

Så rett du har, lammerull, har bare alltid kalt det rull uten å tenke meg om ;) Det er liksom det det heter i disse trakter :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...