Gå til innhold

Treningstights - favoritter


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker for det meste string på trening, og da er det ikke noen som ser noen trusekant selv om tightsen skulle være litt gjennomsiktig. Så med mindre det er "den uken" tar jeg knebøy med 2xu tightsen min med knuskende ro ;)

Tror ikke det er kanten på undertøyet de fleste er bekymret for. Hele undertøyet vises nemlig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Annonse

Vet ikke om de er å få tak i her i Norge, men jeg kjøpte en thermotights i Danmark av merket Geyser. Tørr nesten garantere at den aldri kommer til å bli gjennomsiktig. Den kan dog være noe hemmende ved eksempelvis knebøy, da det doble termolaget går fra linning til like nedenfor kneet, og ikke strekker seg så mye.

Dog skal den ha mange pluss for å være vindtett og noe vannavstøtende, så unnskyldninger for å ikke løpe i regnvær er nå ikke-eksisterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...