Gå til innhold

Treningstights - favoritter


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du fått testet ut noen tights'er og gjort deg opp noen meninger om favoritter så langt Pinglo? :)

Jau:

Ledende så langt:

for trening (styrkeløft): Nike Thermal. Kjøpt rett etter jeg ble tipset i 2012, og den er fortsatt fin både i farge og fasong. Ei heller gjennomsiktig

For hjemmeslasking: Kari Traa butterfly. Så digg at du nesten ikke kjenner du har den på. Men egner seg overhodet ikke til trening IMO, i hvert fall ikke til noe som er i nærheten av bøy/brå bevegelser etc :D

For kulde: Rønisch varmetights med fleece inni ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau:

Ledende så langt:

for trening (styrkeløft): Nike Thermal. Kjøpt rett etter jeg ble tipset i 2012, og den er fortsatt fin både i farge og fasong. Ei heller gjennomsiktig

For hjemmeslasking: Kari Traa butterfly. Så digg at du nesten ikke kjenner du har den på. Men egner seg overhodet ikke til trening IMO, i hvert fall ikke til noe som er i nærheten av bøy/brå bevegelser etc :D

For kulde: Rønisch varmetights med fleece inni ^^

Etter flere år, og også noen flere typer tights, er det fremdeles Nike tightsene som er min favoritter. Rønisch med fleece inni har jeg aldri hørt om før. Høres iallfall perfekt ut for en frysepinn som meg(y) Er enig med deg angående Kari Traa butterfly; nå har jeg bare overdeler i det stoffet, men de er veldig behagelige å ha på. Føles imidlertid litt "superundertøyaktig" fremfor treningstopp hvis du skjønner hva jeg mener. Tror ikke jeg hadde følt meg så komfortabel på trening med butterfly tightsene på et gym, av samme grunn :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de er gjennomsiktig level 9000. Den lilla utgaven er av en grunn jeg ikke helt skjønner minst ille, men jeg har klubbvenninner som prøvde seg på den svarte varianten og skjønte hvor det bar etter første knebøy. Men som sagt, overlegent dasse-rundt-antrekk der man ikke føler seg så ufresh som man gjør i en utvasket hullete joggebukse ;) Garantert topp til hyttetur og liknende også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter flere år, og også noen flere typer tights, er det fremdeles Nike tightsene som er min favoritter. Rønisch med fleece inni har jeg aldri hørt om før. Høres iallfall perfekt ut for en frysepinn som meg(y) Er enig med deg angående Kari Traa butterfly; nå har jeg bare overdeler i det stoffet, men de er veldig behagelige å ha på. Føles imidlertid litt "superundertøyaktig" fremfor treningstopp hvis du skjønner hva jeg mener. Tror ikke jeg hadde følt meg så komfortabel på trening med butterfly tightsene på et gym, av samme grunn :roflmao:

Disse :)

http://www.zalando.no/roehnisch-petra-warm-tights-sort-r6341b01b-802.html?size=XL&wmc=SEM47_CR_NO_2103106.&opc=2211&ef_id=UyQWbgAABBhWTXfE:20140315085926:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Skulle ønske at det gikkk an å krysse av for "ikke svart/mørk" sånn at jeg enklere kunne finne tights i spreke, evt. psykideliske farger. :( Jeg har lyst å løpe rundt i knæsje farger i sommer. Er ikke interessert i å ha store merkenavn/logo som hovedfokus i designet heller. Å ha tekst som sier noe sånt som "RUN!" blir for dumt, har ikke lyst å være en løpende selfølgelighet, heller.

Har noen erfaring med Sportamore.no ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd denne?

Litt vel lav i livet for noen med hofter som meg og 1000 x gjennomsiktig, men jeg tror ærlig talt en bare må drite i at tights er gjennomsiktig. Folk får bare stirre på trusen mens man trener bein siden det er ekstremt vanskelig å finne noe anti-gjennomsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt vel lav i livet for noen med hofter som meg og 1000 x gjennomsiktig, men jeg tror ærlig talt en bare må drite i at tights er gjennomsiktig. Folk får bare stirre på trusen mens man trener bein siden det er ekstremt vanskelig å finne noe anti-gjennomsiktig.

Ev. bare kjøre en sort shorts utenpå? ser kanskje litt dust ut, men slipper å vise ræva si til alle og enhvær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med servicen hos Sportamore.no (y) At tightser er litt gjennomsiktige bryr jeg meg faktisk ikke om. Hvis folk synes det er så sensasjonelt å se konturene av undertøyet til andre, så får de bare ha det gøy med det.

Jeg er fornøyd med denne tightsen fra NIKE http://www.sportamore.no/produkt/59261-nike-pro-hypercool-capri-w

og denne fra H&M: http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/2QV%200199370%20005%2034%205401.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[sTILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/quicklook/large] :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Som dere ser på navnet mitt ville ikke denne type beinklær tatt seg bra ut på meg. Er i tillegg mann… prøvde en gang, da sa kona at synet minte henne på at vi hadde en frossen kylling på tining i kjelleren…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere ser på navnet mitt ville ikke denne type beinklær tatt seg bra ut på meg. Er i tillegg mann… prøvde en gang, da sa kona at synet minte henne på at vi hadde en frossen kylling på tining i kjelleren…

Bare to ting som kan hjelpe på denslags vettu; beintrening og nok mat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...