Espen Espelund Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 Bygge opp utholdenhet. Sårt trengt. Blir vel noen kjappe crossfit økter Siter
jallajalla Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 Ta oppvasken Løpe intervaller Ting jeg ikke burde gjøre, men som jeg gjør alikevel Spise godis <3 Sitte å overtale meg selv til at jeg ikke trenger å trene i dag Drikke alkohol ALT for ofte og ALT for mye... Cheesecake 1 Siter
Chrika Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 Ta tåhev i trapp hver dag som fysiomannen befaler (noe så kjedelig skal man leite lenge etter) Gjøre fornuftige ting istedet for å lese treningsblogger og nerde generelt. Rydde Tøye ut her og der Og igjen, gjøre mer fornuftige ting (sier hon som sitter i sofaen og nerder) Siter
Lz'Pv Bruh Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 Sove.... Kris Li, Camillam, Andy og 2 andre 5 Siter
Andy Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 Sove.... Sjælass, skulle akkuratt til å skrive "Legge meg". En annen: Steke noe kjøtt for lunsj i morgen. Stikker heller innom butikken og plukker opp en CC boks og litt frukt på vei til jobb. Siter
Lz'Pv Bruh Skrevet 8. september 2011 Skrevet 8. september 2011 Slutte å snuse........ SkrufsterkporsjonHHHNNNNNNNNNNGGGGGG wheysted, Espen Espelund, SterkBalanse og 2 andre 5 Siter
Espen Espelund Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Kaste kokkosnøtten som ruller frem og tilbake i matskuffen når jeg åpner den, og har gjort det i to mnd. Hater den Sofie, -------------, Bringebærkake og 1 annen 4 Siter
Solveig Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Sykle til trening fremfor å ta bilen! Siter
Maria Torres Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Bevegelighetstrening, magetrening, lese pensum istedenfor blogger og logger...hehe Siter
Lily Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 - Rydde rommet! Men blir det for ille er det andre som ikke orker å se det sånn og gjør noe med det! Mødre altså <3 - Ta med sykkelen på reparasjon - Neida, jeg fortsetter å sykle på en sykkel som har noen defekte gir jeg:) - Kjøpe sykkelhjel! Men siden jeg er så tjukk i hode så er det så vanskelig å finne stor nok hjelm:D Da gidder jeg ikke fly rundt å leite etter en:) "Ting du vet du bør gjøre, men som du ikke tør" - Melde meg inn på et treningssenter for å bygge litt muskler:) Siter
Cheesecake Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 tøye,tøye og atter tøye.......og egenmassasje... og ikke kjøpe Chunk of protein bars Andy 1 Siter
Sofie Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Sove mer og støvsuge oftere. Eventuellt ta en runde med støvsugeren på den stakkers vovvsen så kanskje jeg kan fortsette å ignorere gulvet Siter
Therese Skrevet 10. september 2011 Skrevet 10. september 2011 Gjøre mer skolearbeid Cheesecake 1 Siter
Cathrine Johansen Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Kjøre på med mer bevegelighetstrening... burde.. men det gjør så vondt!! Siter
Kris Li Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Gjøre mer skolearbeid x2 feelsbadman. Siter
Tor Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Slutte og sove til 12 og tro at det skal gå noe annet en Disney Channel på tv'en Cheesecake 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.