Gå til innhold

Ting du vet du burde gjøre, men som du ikke gidder


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007

Burde absolutt bli flinkere til å løpe/jogge, ikke bare løfte vekter:p Og så må jeg bli flinkere å støvsuge!:p stress liksom:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får ta to fluer i en smekk, bli sexy atletisk og få dame i et jafs:p + vi damer er ganske flinke til å se på personligheten, den former jo det ytre;)

Jeg får vel bare gjør det, ja:D Hehe, jeg hører dere sier dette, men det er sjelden jeg ser det bli brukt i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det ofte jeg:p gikk i klasse med en kjempepen jente en gang, og hun var sammen med en ganske så overvektig gutt:thumbsup:

Du har nok helt rett. Problemet ligger vel mye i at jeg har en heller lite sosial vennekrets, så sosialiseringen skjer i form av byturer som går over stokk og stein. Jeg vurderer faktisk å gå på sal-timer i ny og ne bare for å være litt sosial og møte nye mennesker:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en mester på å utsette alt..Så mi liste er stort sett alltid ganske lang, jeg kan nevne:

-ha litt mer struktur på matfronten (dvs; faktisk lage lunsj dagen før og ta med seg, istedenfor å irritere seg over at pengene flyr og salaten de har på skolen ikke er god)

-varme opp og tøye ut

-lese mye mer pensum(kommer til å bli slakkeste vernepleieren i trondheim)

-reise oftere hjem og besøke familie (ikke bare 1-2 ganger pr år)

-gjøre fornuftige ting, fremfor å sitte på fitnessbloggen og diverse andre sider (som f.eks bloggene til folk her inne og facebook)

Kunne laget ei ganske lang liste :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må skjerpe meg å bli mer strukturert. De siste 10 årene har jeg alltid hatt en tendens til å ta ting som det kommer og være i siste liten med alt av viktige ting. Jeg har sjeldent eller aldri begynt å lese til eksamen før 2-3 dager før selve eksamenen (det er ikke så smart når jeg i tillegg utrolig sjeldent møtte opp i forelesningene), betaler nesten aldri regningene før 2-3 dager etter de har forfalt, får aldri tid til å besøke familie osv.

Nå går jeg heldigvis ikke på skole lengre, men må fortsatt skjerpe meg. Vurderer å ta på meg en 30kg ryggsekk og gå en liten tur hver morning fremover. Det løser kanskje ikke alle problemene, men med tanke på hvor mye jeg setter pris på å sove den siste halvtimen, så synes jeg det er et godt stykke på rett vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...