Gå til innhold

Hva er din GUILTY PLEASURE?


inamarl3n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

iskrem!! Og smågodt... bor dessverre rett over Eurospar som ofte kjører 40% avslag på smågodt. Passer meg ikke så bra i ukedagene da jeg kaster litt sure blikk på den digre smågodt hylla.. men på lørdagen er jeg meget happy for tilbudet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oliven! Er det ikke kalamata oliven det går i så er det grønne oliven fra den lokale tyrkiske butikken. En blanding av oliven med kryder og hvitløk, andre med kryder og chili! Nam!

[ATTACH=full]98572[/ATTACH]

Også var det nøtter da, "don't get me started on nuts..."

Har samma problemet, gjerne kombinert med øldrikking. Oliven og nøtter er enormt godt som snacks til øl. Blir noen tusen kalorier, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig lite guilty ut, om du ikke får skyldfølelse av alle de kunstige søtningsstoffene.
Det er akkurat de ja:) Varierer type søtningsmiddel av frykt for risikoen ved overkonsum. Natreen suketter kan man ikke bruke mange av før man er over grensa derfor bruker jeg flytende sukralose istedenfor halvparten av sukettene. Jeg liker te veldig søt og drikker mye av det og tygger mye tyggis og spiser helst en questbar daglig. Men jeg har slutta med sukker og all form for rus for svært mange år siden, bruker ikke medisiner, røyk og pepsi max har jeg slutta med også, så kanskje leveren fikser gifta uten overbelastning. Håper det. Tror det finnes lite litteratur/forskning på dette. Jeg kunne vært testkanin fordi jeg er ekstrem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt, men min guilty pleasure er en GIGANTISK bolle med Vita Hjertego'-flerkornsblanding med melk og masse kanel etter hard beinøkt på torsdager :love: Kanskje ikke så vanlig guilty pleasure, i og med at den er sunn, men det er jo en del tilsatt sukker i denne blandinga, så jeg velger å si guilty :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...