Gå til innhold

Thomas Edland

Medlemmer
  • Innholdsteller

    86
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Thomas Edland

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 01. sep. 1988
  1. Moralen her er med andre ord å dele det opp ? :-)
  2. Det var dårlig skrevet av meg, jeg var heeeelt ferdig når jeg kom hjem! :-)
  3. Aslak: Jeg kommer til å øke belastningen uke for uke og jeg føler jeg har et rimeligt godt treningsgrunnlag etter en del år med trening. Målet med treningen min er å gå ned i vekt å få tilbake godformen som jeg hadde for noen år siden, skal vel ikke legge skjul på at se godt ut i bar overkropp på stranda ikke heller er å forrakte.
  4. STORFORMEN ER I ANMARSJ!!!

  5. Tenker at det blir ikke like stor belastning som når jeg kjører konsentrert på enkelte muskelgrupper? Trente dette i går og det var en fantastiske følelse at man føler man har fått tatt ut så å si alt! Knebøy: 10 reps x 3 set Benkkpress: 10 reps x 3 set Pull ups 12 reps x 3 set (med motvekt) Sidehev: 12 reps x 3 set Tåhev::12 reps x 3 set Pallof press 12 reps x 3 15 kg høyre side 12 reps x 3 15 kg venstre side Markløft: 10 reps x 3 set Franskpress: 12 reps x 3 set Militærpress: 12 reps x 3 set Bicepscurl: 12 reps 4 set Planken 60 sek x 2 Hø
  6. Hei Jeg kom over denne artikkelen fra Robert Eilertsen. Har til nå gått ned 25 kilo og vil få minsket magen en del, da det er denne som henger mest igjen. TRENINGSØKT A TRENINGSØKT B Øvelse Serier Rep Øvelse Serier Rep Knebøy 3 5 Knebøy 3 5 Benkpress 3 5 Militærpress 3 5 Hip-thrust 2 8 Foroverbøyd roing 3 5 Pullups 3 8 Markløft 1 5 Sidehev 3 12 Franskpress 3 8 Tåhev 3 12 Bicepscurl 3 8 Pallof press 2 12 Planke 2 Maks Er dette opplegget til Robert noe optimalt om jeg vil bygge og gå ned i vekt? Føler jeg har stort fremgang når det gjelder styrken :-) Takker for
  7. Hei Jeg skal gjennomføre en operasjon som gjør at jeg ikke kan trene på 2-3 uker, Er godt igang med min vektnedgang og lurer på om det er noen tips til dietter jeg kan begi meg ut på for å forsette vektnedgangen? Er vel ikke noe hemmelighet at sommeren 2013 nærmer seg og jeg som alle andre vil ha resultater....HJELP! :-D
  8. Heisann Ny uke og nye muligheter Jeg har fått tildelt et kosthold der jeg skal ha 1 proteinshake og havregrøt til frokost, idag fikk jeg ikke tatt dette da ting kom i veien. Nå er kl, 10 og jeg skal ha mitt første måltid, noe som blir 200 gram torskefilet og bokkoli. Blir det feil da jeg ikke får i meg disse karbohydratene idag med tanke på forbrenningen? Et annet spørsmål er som måltid nummer 2 så blir det idag 200 gram laks og isbergersalat, så skal jeg ikke trene før cirka kl. 19 i kveld, hva er rådet her, å ta å vente med måltid nummer 3 som blir 200 gram kjøtt til etter t
  9. Hei Jeg fikk servert en middag idag av min samboer idag med kyllingkjøttdeig, brokkoli, paprika, bretagne saus (uten melk, men med vann) og ost på toppen. Sitter med en følelse av at dette ikke er særlig sunt????
  10. Thomas Edland

    Frokost!

    God morgen alle sammen :-) Jeg hadde rett og slett en "blåtirsdag" da jeg ikke rakk å få med meg frokost. Sitter nå her på jobb å vurderer et par Wasa knekkebrød, hva tenker dere om det? Hadde ei god treningsøkt igår og skal trene igjen senere i kveld, det er vel ikke noen "stopper" for vektnedgang eller byggingen av kropp om jeg spiser dette?
  11. Er inne i en god periode :-D

  12. Hei alle sammen :-) Lurte på om noen har erfaring med "Lofoten" sin varmrøkt laks som man får kjøpt i butikken, den fileten. Er dette noe gunstig å spise som et måltid?
×
×
  • Opprett ny...