Gå til innhold

Craze er dødt


McBain

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

PN var flink og satt på £12 som pris og at sendingen inneholdt noe kosmetikkgreier. De hadde tilogmed tatt på nye klistremerker over de originale på boksen som sa at det var noe nailpolishgreier. Ble jo seff gjennomskuet, så måtte sende faktura og dokumentasjon på innhold før jeg fikk det gjennom tollen. Kommer uansett til å ringe å høre hvordan de forsvarer at tollprisen kom på tilsvarende produktpris imorgen.

Utifra de siste dagers avisoppslag kan vi vel kanskje regne med at det ikke blir mulig å bestille Craze fra internett stort lenger?

Har du ikke hørt om amfetamingebyret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan værtfall slå fast at Craze ikke er dødt :) Dere som ikke får funk lenger kan nok skylde det på at dere har opparbeidet dere toleranse, eventuelt har fått fake varer eller ikke responderer på virkestoffet. Akkurat passe stimuli til å få tynt ut litt ekstra på 1,5 scoop. Mulig tidligere versjoner av Craze var bedre, men husk at dere skal på trening og ikke på rave-party ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PES Enhanced:

Tok 3 scoops av dette produktet idag for å gi det en skikkelig test. 5 timer etter middag.

Effekt: Tenk deg at du sitter midt i skauen, og puster ren luft. Det var effekten, ingen tegn til en "high" pompe pompe, springe springe effekt altså ingenting å skryte av. Vet da høen hvorfor produktet har blitt skrøtet opp i skyene på siden, men har gått på pre workouts i over 6 uker nå, får uansett go effekt enda av Super Charged og Craze.

Ingen kræsj, skulle bare mangle haha, og ingen badetiss etter trening some Craze gir meg:ROFLMAO:

Et jævla ærligt pre workout produkt:D

Karakter: 3/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat begynt med pre-workout tilskudd å kan bekrefte at verken Craze (fra Predator Nutrition) eller Creatine Complete Extreme (Gymgrossisten) gir noen som helst pump eller gjør at jeg løfter mere :/ !00% dødt begge to :(

Skal la noen andre folk prøve det før jeg vurderer å selge boksene, kan jo være at jeg bare er immun mot slikt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noen123

craze er ikke dødt for min del ihvertfall! bestilte fra predator nutrition og prøvde den ut i dag, makan til energi har jeg ikke vært borti på lenge! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat begynt med pre-workout tilskudd å kan bekrefte at verken Craze (fra Predator Nutrition) eller Creatine Complete Extreme (Gymgrossisten) gir noen som helst pump eller gjør at jeg løfter mere :/ !00% dødt begge to :(

Skal la noen andre folk prøve det før jeg vurderer å selge boksene, kan jo være at jeg bare er immun mot slikt :p

Man får jo ikke pump av disse produktene...det er heller ikke mulig å sammenlikne CCE med Craze, sistnevnte er noe helt annet. Craze er mest egnet som partydop eller for kardioøkter. Det drar ihvertfall ikke opp pulsen unødig slik en del andre stims gjør med meg, samt at det ikke er diuretisk (dehydrering kan bli et problem med enkelte stims på lange økter).

Skal du ha pump må du få tak i den originale 1 MR. Tar jeg én scoop med den så ser det ut som jeg har snublet oppi et badekar med trenbolon:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pump eller ikke ... kjøpte CCE som mitt første pwo og merker ikke en dritt. Har heller aldri merket noe av koffein generelt og er nonresponder på kreatin. Har jeg bare høy toleranse for slikt?

Det kan være.. CCE fikk jeg litt sånn energi av, og så merket jeg prikkingen av Beta-aleninen. Syntes det var kjekt men det var ikke helt villt heller. Delte det med ei venninne en gang og hun merket ingenting, men hun syntes det smakte godt så hun ville alltid ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

craze er ikke dødt for min del ihvertfall! bestilte fra predator nutrition og prøvde den ut i dag, makan til energi har jeg ikke vært borti på lenge! :D

Sto det at på trackingen av pakken at den ble tatt inn til tollbehandling??

Slik har det stått til meg i snart 3 dager nå:

Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling

16.04.2013 10:44, 1470 LØRENSKOGEr redd for at den blir stoppet. Det hadde vært tidenes nedtur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm, sjekka egentlig aldri trackingen.. men den kom da ihvertfall hjem til meg :p

Er det ikke mulig for deg å skrive inn referansenummeret til kjøpet ditt på posten sin tracking nå, slik at jeg får vite hvilke forskjellige statuserer du fikk? Det hadde vært kjempefint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan folk ikke merke noe som helst av preworkout som craze.

Jeg forsvinner i en annen verden, blir mega gira og kræsjer som bare det etter trening. I tillegg må jeg dra hjem fra trening

ufrivillig. Etter 2 og en halv time må jeg bare dra ><

Har brukt preworkout i 4 år nå, med pauser innimellom. Nå bruker jeg jacked micro, som ikke inneholder gamle jacked og craze sin 1,3-dimethylamylamine. Får ikke samme effekt i det hele tatt, blir våken av coffein, men ikke noe mer.

At 1,3-dimethylamylamine slår ut som amfetamin på tester har vi vist lenge... at det kommer frem nå, og at de sier det er amfetamin er latterlig. Nå har ikke jeg prøvd amfetamin, men hvis det er samme effekt, så ville jeg aldri ofra å leve som kriminell for å få den effekten som craze gir, det er bra, men ikke så bra ><. Og er vel ekstremt dårlig business for produsenten å putte amfetamin i produktene sine, må da tape ekstremt mye penger ?.

Til dere som har null effekt, tren! Merker svært lite selv uten en intensiv økt.

Du må være litt mer enn average på trening for å i det hele tatt ha nytte av ting som det her. Preworkout hører ikke hjemme hos en som ikke er Hardcore. Min mening. :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan folk ikke merke noe som helst av preworkout som craze.

Jeg forsvinner i en annen verden, blir mega gira og kræsjer som bare det etter trening. I tillegg må jeg dra hjem fra trening

ufrivillig. Etter 2 og en halv time må jeg bare dra ><

Har brukt preworkout i 4 år nå, med pauser innimellom. Nå bruker jeg jacked micro, som ikke inneholder gamle jacked og craze sin 1,3-dimethylamylamine. Får ikke samme effekt i det hele tatt, blir våken av coffein, men ikke noe mer.

At 1,3-dimethylamylamine slår ut som amfetamin på tester har vi vist lenge... at det kommer frem nå, og at de sier det er amfetamin er latterlig. Nå har ikke jeg prøvd amfetamin, men hvis det er samme effekt, så ville jeg aldri ofra å leve som kriminell for å få den effekten som craze gir, det er bra, men ikke så bra ><. Og er vel ekstremt dårlig business for produsenten å putte amfetamin i produktene sine, må da tape ekstremt mye penger ?.

Til dere som har null effekt, tren! Merker svært lite selv uten en intensiv økt.

Du må være litt mer enn average på trening for å i det hele tatt ha nytte av ting som det her. Preworkout hører ikke hjemme hos en som ikke er Hardcore. Min mening. :roflmao:

DERP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...