StiligeCecilie Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Regner med at det er det som er grunnen til at han naa omtalles som eks..? hehe Ikke sant? x) Nei, det ble nok ikke slutt pga klærne hans, men det er jo litt morsomt å tenke tilbake på i ettertid haha. lille-gille 1 Siter
StiligeCecilie Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Hahaha. Mest det jeg forbinder med menn over 50 og ølmage, mest sannsynlig en sigg i hånda. Grilldress deluxe. Han var 22 på dette tidspunktet, og er nå 31. Om han har sluttet, vet jeg ikke, men jeg tviler. x) Siter
Kestral Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Hahaha. Mest det jeg forbinder med menn over 50 og ølmage, mest sannsynlig en sigg i hånda. Grilldress deluxe. Hvis det er hva som regnes som grilldresser nå for tida, har jaggu kvaliteten stigi drastisk. Detta er grilldress imo, Adidas-dressen er rå. SlayerDad og Luvstruck 2 Siter
memorable Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Joda, når det er type stort skjerf som jenter pleier å gå med. Da er det kleint... Type sånn på bildet. Så en sånn på IKEA her om dagen. Var mer pynta en kjæresten sin, og selv hun sleit med å holde seg balansert på de høye hælene sine Hehe joda, men finnes jo grenser da mente normale skjerf.. Siter
4The1 Skrevet 19. mars 2013 Skrevet 19. mars 2013 Ene tingen er "hva ser bra ut/ikke" noe annet jeg syns er viktigere "hva som er digg å ha på". Lykke til med å finne no som dekker begge deler Gompen 1 Siter
e-vin Skrevet 11. april 2013 Skrevet 11. april 2013 Gutter i singlett med gullkjede rundt halsen.. uff sistemann 1 Siter
blackeyes Skrevet 12. april 2013 Skrevet 12. april 2013 Klar for byn! Bizarre One-Sided Grape Smuggling Underwear For Men StiligeCecilie og Stephanie F 2 Siter
StiligeCecilie Skrevet 12. april 2013 Skrevet 12. april 2013 Klar for byn! Bizarre One-Sided Grape Smuggling Underwear For Men Kan dette fungere som et korreksjonsplagg for dem som henger svakt mot høyre? Mrb-1, melis1988, Gulrotkake og 1 annen 4 Siter
poyekhali Skrevet 19. april 2013 Skrevet 19. april 2013 Jeg så nettopp en utrent bror med pissbleiket hår, solariumsgul, skrillexbriller OG sånn tynn lærtråd stramt rundt halsen. Please si det er ikke er fint, damer. Siter
Bicepsbro Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Jeg så nettopp en utrent bror med pissbleiket hår, solariumsgul, skrillexbriller OG sånn tynn lærtråd stramt rundt halsen. Please si det er ikke er fint, damer. Hvorfor skal damer pliiiiiz si det ikke er fint, når du allerede sansynligvis har trukket riktig konklusjon? poyekhali 1 Siter
poyekhali Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Hvorfor skal damer pliiiiiz si det ikke er fint, når du allerede sansynligvis har trukket riktig konklusjon? Da tar jeg det tilbake, det så jo helt jævlig ut. Bicepsbro 1 Siter
TEW Skrevet 26. april 2013 Skrevet 26. april 2013 Kan dette fungere som et korreksjonsplagg for dem som henger svakt mot høyre? Nope, det enestesom hjelper imot det er at han begynner å bruke venstre hånd... poyekhali 1 Siter
Tarald Skrevet 29. april 2013 Skrevet 29. april 2013 Dere som ikke liker skinny-jeans, får håpe at ikke meggings blir populært her i Norge. Så en på treningsstudioet i går. Fuck fuck fuck fuck Siter
SpantaX Skrevet 30. april 2013 Skrevet 30. april 2013 hahaha Kristinen, Krsitoffer, Olaf G. og 1 annen 4 Siter
Tarald Skrevet 30. april 2013 Skrevet 30. april 2013 hahaha >TL;DR damnlol.com >TL;DR .... Tror de har misforstått hva TL;DR er.... Siter
sistemann Skrevet 30. april 2013 Skrevet 30. april 2013 Denne går begge veier, men jeg synes særlig jeg ser menn som synder: Treningstights med shorts over. Som en slags transeballerina. Jævlig stygt. Swålruz, Linjemannen og qwerty123 3 Siter
Linjemannen Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Treningstights med shorts over. Som en slags transeballerina. Jævlig stygt. Helt enig - det er en fæl kombo. Bruker du treningstights og synes det er skummelt om noen ser konturene av tisser din gjennom stoffet, så bruk heller en svær t-skjorte (sid) som dekker deg til. Kan egentlig ikke tenke meg andre grunner til å bruke shorts over tights. Siter
Gulrotkake Skrevet 1. mai 2013 Skrevet 1. mai 2013 Klar for byn! Bizarre One-Sided Grape Smuggling Underwear For Men What's been seen cannot be unseen Takk så mye;) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.