Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på GUTTER/MENN!

Anbefalte innlegg

Regner med at det er det som er grunnen til at han naa omtalles som eks..? hehe

Ikke sant? x) Nei, det ble nok ikke slutt pga klærne hans, men det er jo litt morsomt å tenke tilbake på i ettertid haha.

Fortsetter under...

Hahaha. Mest det jeg forbinder med menn over 50 og ølmage, mest sannsynlig en sigg i hånda. Grilldress deluxe.

Han var 22 på dette tidspunktet, og er nå 31. Om han har sluttet, vet jeg ikke, men jeg tviler. x)

Hahaha. Mest det jeg forbinder med menn over 50 og ølmage, mest sannsynlig en sigg i hånda. Grilldress deluxe.

Hvis det er hva som regnes som grilldresser nå for tida, har jaggu kvaliteten stigi drastisk.

famglum.jpg

Detta er grilldress imo, Adidas-dressen er rå.

Joda, når det er type stort skjerf som jenter pleier å gå med. Da er det kleint...

Type sånn på bildet. Så en sånn på IKEA her om dagen. Var mer pynta en kjæresten sin, og selv hun sleit med å holde seg balansert på de høye hælene sine

m%20big%20scarf%20camel%20coat%20leopard%20shoes_thumb%5B4%5D.jpg?imgmax=800

Hehe joda, men finnes jo grenser da :p mente normale skjerf..

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg så nettopp en utrent bror med pissbleiket hår, solariumsgul, skrillexbriller OG sånn tynn lærtråd stramt rundt halsen. Please si det er ikke er fint, damer.

Hvorfor skal damer pliiiiiz si det ikke er fint, når du allerede sansynligvis har trukket riktig konklusjon?

Annonse

Treningstights med shorts over. Som en slags transeballerina. Jævlig stygt.

Helt enig - det er en fæl kombo.

Bruker du treningstights og synes det er skummelt om noen ser konturene av tisser din gjennom stoffet, så bruk heller en svær t-skjorte (sid) som dekker deg til. Kan egentlig ikke tenke meg andre grunner til å bruke shorts over tights.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...