chubby2champ Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Tips til proteinpulver som kan blandes med kun vann og faktisk smake godt? Hadde vært supert med litt hjelp her hehe... Bor i USA at the moment, så om det finnes på iHerb er det jo helt kanon, eller haha, walmart! Jeg sverget til ChocoRites proteinpulver da jeg bodde i USA. Sykt godt. Siter
PrideFC Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Spør litt her, jeg. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard - noen som har dette i french vanilla / cookies and creme / chocolate mint? Hva synes du om smaken? Hvordan blander det seg ut i vann(konsistens)? Blandes godt med vann, og gode smaker, kun testet Cookies&Cream, av du vil ha, men ellers er Banana Cream helt fantastisk. Cookies&Cream er god, men litt søt i lengden etter min smak. Tipper at Chocolate mint er veldig god Siter
Bjørnar Granhus Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Norkost sitt pro blend - med jordbærsmak Siter
ThereseHag Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Myoprotein, the one and only:love: Siter
CauseEffect Skrevet 1. november 2013 Skrevet 1. november 2013 Favoritt whey: Nodic power whey isolate. Høg kvalitet og konsentrasjon. Minimalt med karbs og fett! Favoritt kasein: Smartsupps casein. God smak, klumpar/skummar ikkje, og super pris. Favoritt "design" protein: Nordic power Pure Mammut. Høg BCAA, gode proteinkjelder og god smak (vanilije) Siter
LeanMachine Skrevet 1. november 2013 Skrevet 1. november 2013 100 % Whey Gold Standard med jordbærsmak. Kommer aldri til å bytte DET er godteri det Siter
Gjest Skrevet 1. november 2013 Skrevet 1. november 2013 Spør litt her, jeg. http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard - noen som har dette i french vanilla / cookies and creme / chocolate mint? Hva synes du om smaken? Hvordan blander det seg ut i vann(konsistens)? Kjørt gjennom ca 5kg med Cookies and Cream. Beste smaken til Gold Standard av de jeg har prøvd (Rocky Road, Double Rich Chocolate, Toffee) Siter
Monika Hafredal Skrevet 1. november 2013 Skrevet 1. november 2013 Har kjøpt Fast-1 nå og er veldig fornøyd med det. smaker deilig av sjokolade Siter
Darach_Ùr Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 Favoritt whey: Nodic power whey isolate. Høg kvalitet og konsentrasjon. Minimalt med karbs og fett! Favoritt kasein: Smartsupps casein. God smak, klumpar/skummar ikkje, og super pris. Favoritt "design" protein: Nordic power Pure Mammut. Høg BCAA, gode proteinkjelder og god smak (vanilije) Smartsupps sine pulver er heilt topp. Prøvde Kasein i vanilje og var storfornøgd(når ein blandar i mjølk). Har prøvd whey i sjokolade og tykkja den var heilt topp. Har jordbær i whey no og er godt nøgd der og:) Pris og kvalitet i herleg samspel. Minuset er at det skummar ein del, men det er jo berre å vente litt etter å ha rista laust. CauseEffect 1 Siter
Geronimo Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 MyoProtein. Ingen over, ingen ved siden :thumbsup: Hører mye positivt om MyoProtein her, men hvorfor koster det så mye mer enn andre merker. Siter
Andy Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 Hører mye positivt om MyoProtein her, men hvorfor koster det så mye mer enn andre merker. Fordi folk er villige til å betale så mye for det. Og så vil jeg anta at det har noe med råvarevalg, kvalitet og smak å gjøre, skulle jeg tro. Vil dog tørre å påstå at det smakte bedre på det tidspunktet jeg skrev den kommentaren du siterte. Siter
Marioso Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Myofusion cookies and cream, inneholder små cookie biter som smaker som oreo! Siter
Mads Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Orker ikke lese gjennom hele tråden, håper Gud tilgir meg. Men har noen testet http://myrevolution.no/myrevolution-proteinpulver-3kg-mocca ? Jeg har bedt om smaksprøve, og de skal sende når de får det. Jeg har også MyoProtein, men det begynner å bli for dyrt for en student... Siter
dragedama Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Prozyme med sjokoladesmak! Jeg også !! FitFish 1 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 Det beste vil alltid være sictec nutrition sitt med white chocolate - dumt det er umulig å få tak i. Siter
Janne Bø Løtvedt Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 Noen som vet om et proteinpulver uten hvete eller melk, som faktisk smaker godt? Har funnet ut at jeg tåler begge deler veldig dårlig, så må vel enten ha noe med soyaprotein eller erteprotein? Men er usikker på hvilke som finns der ute, og om de faktisk smaker godt... Siter
pialarsen Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 MyoProtein Mocca Chocolate er en desidert favoritt! Den blander seg best, smaker best i havregrøt(ja jeg elsker sjokoladehavregrøt), og blir ikke "klissete" som jeg merker at en fra iherb blant annet blir! Ellers er banansmaken, sjokoladesmaken og vaniljesmaken fra prozyme ok! Har bestilt Whey 80 i smaken cookies and cream i 4 kg , var så billig! Noen som vet om den smaker godt og hvordan den er i baking/matlaging? Siter
Kimae Skrevet 28. november 2013 Skrevet 28. november 2013 Noen som vet om et proteinpulver uten hvete eller melk, som faktisk smaker godt? Har funnet ut at jeg tåler begge deler veldig dårlig, så må vel enten ha noe med soyaprotein eller erteprotein? Men er usikker på hvilke som finns der ute, og om de faktisk smaker godt... http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-egg-protein-908-g Janne Bø Løtvedt 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.