Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tips til proteinpulver som kan blandes med kun vann og faktisk smake godt? Hadde vært supert med litt hjelp her hehe... Bor i USA at the moment, så om det finnes på iHerb er det jo helt kanon, eller haha, walmart!

Jeg sverget til ChocoRites proteinpulver da jeg bodde i USA. Sykt godt.

Spør litt her, jeg.

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard - noen som har dette i french vanilla / cookies and creme / chocolate mint? Hva synes du om smaken? Hvordan blander det seg ut i vann(konsistens)?

Blandes godt med vann, og gode smaker, kun testet Cookies&Cream, av du vil ha, men ellers er Banana Cream helt fantastisk. Cookies&Cream er god, men litt søt i lengden etter min smak. Tipper at Chocolate mint er veldig god :)

Favoritt whey: Nodic power whey isolate. Høg kvalitet og konsentrasjon. Minimalt med karbs og fett!

Favoritt kasein: Smartsupps casein. God smak, klumpar/skummar ikkje, og super pris.

Favoritt "design" protein: Nordic power Pure Mammut. Høg BCAA, gode proteinkjelder og god smak (vanilije)

Annonse

Spør litt her, jeg.

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard - noen som har dette i french vanilla / cookies and creme / chocolate mint? Hva synes du om smaken? Hvordan blander det seg ut i vann(konsistens)?

Kjørt gjennom ca 5kg med Cookies and Cream. Beste smaken til Gold Standard av de jeg har prøvd (Rocky Road, Double Rich Chocolate, Toffee)

Favoritt whey: Nodic power whey isolate. Høg kvalitet og konsentrasjon. Minimalt med karbs og fett!

Favoritt kasein: Smartsupps casein. God smak, klumpar/skummar ikkje, og super pris.

Favoritt "design" protein: Nordic power Pure Mammut. Høg BCAA, gode proteinkjelder og god smak (vanilije)

Smartsupps sine pulver er heilt topp. Prøvde Kasein i vanilje og var storfornøgd(når ein blandar i mjølk). Har prøvd whey i sjokolade og tykkja den var heilt topp. Har jordbær i whey no og er godt nøgd der og:) Pris og kvalitet i herleg samspel. Minuset er at det skummar ein del, men det er jo berre å vente litt etter å ha rista laust.

Hører mye positivt om MyoProtein her, men hvorfor koster det så mye mer enn andre merker.

Fordi folk er villige til å betale så mye for det. Og så vil jeg anta at det har noe med råvarevalg, kvalitet og smak å gjøre, skulle jeg tro. Vil dog tørre å påstå at det smakte bedre på det tidspunktet jeg skrev den kommentaren du siterte.

• 2 uker senere...

Annonse

Orker ikke lese gjennom hele tråden, håper Gud tilgir meg.

Men har noen testet http://myrevolution.no/myrevolution-proteinpulver-3kg-mocca ?

Jeg har bedt om smaksprøve, og de skal sende når de får det. Jeg har også MyoProtein, men det begynner å bli for dyrt for en student...

Noen som vet om et proteinpulver uten hvete eller melk, som faktisk smaker godt? :) Har funnet ut at jeg tåler begge deler veldig dårlig, så må vel enten ha noe med soyaprotein eller erteprotein? Men er usikker på hvilke som finns der ute, og om de faktisk smaker godt...

MyoProtein Mocca Chocolate er en desidert favoritt! Den blander seg best, smaker best i havregrøt(ja jeg elsker sjokoladehavregrøt), og blir ikke "klissete" som jeg merker at en fra iherb blant annet blir!

Ellers er banansmaken, sjokoladesmaken og vaniljesmaken fra prozyme ok!

Har bestilt Whey 80 i smaken cookies and cream i 4 kg , var så billig! Noen som vet om den smaker godt og hvordan den er i baking/matlaging? :)

Noen som vet om et proteinpulver uten hvete eller melk, som faktisk smaker godt? :) Har funnet ut at jeg tåler begge deler veldig dårlig, så må vel enten ha noe med soyaprotein eller erteprotein? Men er usikker på hvilke som finns der ute, og om de faktisk smaker godt...

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-egg-protein-908-g

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...