Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skjer med all gaybashinga i denne tråden da? Sist jeg sjekket var ikke caps et homofilt plagg. Og sist jeg sjekket (2012) var ikke "homse" og "fag" PK skjellsord. Gawd. Srsly.

Og nei, caps er ikke kult på voksne menn (eller damer).

Fortsetter under...

Skjer med all gaybashinga i denne tråden da? Sist jeg sjekket var ikke caps et homofilt plagg. Og sist jeg sjekket (2012) var ikke "homse" og "fag" PK skjellsord. Gawd. Srsly.

Og nei, caps er ikke kult på voksne menn (eller damer).

http://www.youtube.com/watch?v=rZWKeBLgCio

Tror nok ikke noen sin intensjon var å "Bashe" homofile.

Jeg selv har noen i familien som er det, men det betyr fortsatt ikke at jeg har noe imot dem bare pga jeg bruker ordet "gay" eller "fag".

Har også en del homofile venner som bruker de ordene.

Det er også en forskjell på å kalle noen "din jævla homo" og det å si "dæven du var gay idag as bro".

Håper du forstår! :)

Annonse

Det var en douchebag lenger opp i tråden som sa at han/henne ikke fant noe på Google om det, så jeg tok personen på ordet.

o-o

Sa vel strengt at at han ikke fant annet enn bilder av caps når han søkte.

tikk tikk tikk.... bingo!

Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke hadde hørt om snapbacks før denne tråden. It must be one of them gangsta thangs.

o-o

Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke hadde hørt om snapbacks før denne tråden. It must be one of them gangsta thangs.

Skal være ganske ung eller retardert for å gå med slike capser.

Syns det er genialt å bruke caps/lue på trening eller ute på tur di dagene jeg ikke gidder trimme hode ordentlig, ser så gammel ut om man har hår på sia men null på topp. Bestefar-looken setter jeg ikke pris på :D

Om det er hot eller not bryr meg langt opp i ræva :)

o-o

Skal være ganske ung eller retardert for å gå med slike capser.

just sick cunts use dem. and ofc swagfags...

Hater gonna hate, syntes snapback ser feet ut!

Kan ikke kalle swag stilen teit for at det er mainstream, det blir det samme som å si at det er teit å ha iphone, mainstream det også:)

Keep it real holmes:cool:

Dei som går med sånt blir sikkert ikkje homofile eller idiot av den grunn, men mi personlege meining er at det ser horribelt ut. Til dels akseptabelt på personar under 16 år som ikkje veit betre, men der går grensa.

Kan ikke kalle swag stilen teit for at det er mainstream, det blir det samme som å si at det er teit å ha iphone, mainstream det også:)

Hehe. Det er jo teit å ha iPhone! :D

Annonse

Keep it real holmes:cool:

Swagstilen er ikke stygt fordi det er mainstream, det er noe stygt som blei mainstream. Kan sammenlignes med Bollesveis og neonfarger på 90tallet.

JA!

Meen det spørs veldig på personen som bærer den, og capsens farger :) Det behøver ikke være fjortiss i det heletatt, men går man med en caps som har fem ulike farger og har den på halv tolv, blir de fort litt tacky.

Lite fargesprakende, enten rettframeller rett bak, er fett - synes jeg hvertfall :D

Akuratt det samme som jeg føler om folk som går med bukseseler uten å ha dem over skuldrene. Hva faen er vits med å kjøpe et produkt for ikke å bruke det for formålet? Blir nesten provosert av det for å være ærlig.

Eller en annen personlig favoritt: Bukseseler + belte.

Ingenting. Men når new-era ble så poppis blant kidsa så var jo alle de faste i størrelsene, altså uten mulighet til å andre den. Så plutselig fant noen ut at snapbacks var jævliiig fet, og nå bruker de det om alt. Så det er ingen forskjell på "snapback" som han spør om nå og favorittcapsen du hadde når du var 8. Utenom at de kanskje er flat-brem da.

Og ang. swag så hater jeg det ordet på lik linje med folk som sier ting som "stoked". Swag må være det mest misbrukte ordet folk mellom 12-18 bruker om dagen.

Noen kler det, andre ikke. Men uansett kun for de endel under 20. Og over 10, minst.

Heheh, jeg har faktisk aldri hørt om swag før, bortsett fra merket. ;P Men sikter dere til:

"Scientific Wild-Ass Guess, or SWAG, is an American slang term meaning a rough estimate made by an expert in the field, based on experience and intuition. It is similar to the slang wordguesstimate, a portmanteau of guess and estimate." Wikipedia. ??

Skjønner at det opprinnelige uttrykket har blitt endra. Nå betyr det vel at folk er kule eller har stil ellno?

Noen kler det, andre ikke. Men uansett kun for de endel under 20. Og over 10, minst.

Heheh, jeg har faktisk aldri hørt om swag før, bortsett fra merket. ;P Men sikter dere til:

"Scientific Wild-Ass Guess, or SWAG, is an American slang term meaning a rough estimate made by an expert in the field, based on experience and intuition. It is similar to the slang wordguesstimate, a portmanteau of guess and estimate." Wikipedia. ??

Skjønner at det opprinnelige uttrykket har blitt endra. Nå betyr det vel at folk er kule eller har stil ellno?

Emh nei. Swag er en forkortelse av det engelske ordet "swagger" som stammer fra rundt 1500 tallet, som brukes for å beskrive folk som er selvsikre på grensen til det å være arrogant. ( Swag kan bety en hel masse annet også )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...