Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg lagt inn min første iHerb-bestilling- juhuuu! Spennende. Frykter for at jeg blir totalt hekta, særlig siden jeg nå etter første bestilling tydeligvis bare kan trykke "place order" for neste bestilling uten å taste inn kortinformasjon (siden den allerede ligger lagret der inne). Det gjør det jo veeeeldig lett å bare bestille uten å tenke så mye over det :angelic: Skumle greier. Haha:LOL:

Men det bringer meg inn på spørsmålet mitt! Så lenge man holder seg under 200,- så slipper man jo toll, så da er det bedre å heller bestille flere ganger. Men hvor lang tid venter dere mellom hver bestilling? Jeg er redd for at de bare "slår sammen" bestillingene dersom man ikke venter lenge nok. Burde jeg f.eks vente med neste bestilling til jeg ser at den første bestillingen er sendt? Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt inn min første iHerb-bestilling- juhuuu! Spennende. Frykter for at jeg blir totalt hekta, særlig siden jeg nå etter første bestilling tydeligvis bare kan trykke "place order" for neste bestilling uten å taste inn kortinformasjon (siden den allerede ligger lagret der inne). Det gjør det jo veeeeldig lett å bare bestille uten å tenke så mye over det :angelic: Skumle greier. Haha:LOL:

Men det bringer meg inn på spørsmålet mitt! Så lenge man holder seg under 200,- så slipper man jo toll, så da er det bedre å heller bestille flere ganger. Men hvor lang tid venter dere mellom hver bestilling? Jeg er redd for at de bare "slår sammen" bestillingene dersom man ikke venter lenge nok. Burde jeg f.eks vente med neste bestilling til jeg ser at den første bestillingen er sendt? Noen som vet? :)

Jeg bestiller flere fortløpende, få sekunders mellomrom. De har aldri slått sammen pakkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle dere alle sammen! atkins cookies'n cream= beste "slankebaren" jeg noen gang har smakt! Fy f***!!!Neste gang jeg bestiller blir det BARE disse sjokoladene.. har smakt 2-3 andre fra atkins=dritt i forhold.. har også smakt chocolite cookies'n cream.. kan IKKE sammenlignes! Og quest bars med brownies=ikke min type smak, altfor kaffe/mørk smak!

LØP OG KJØP!(bestill-_-)

Atkins, Advantage, Cookies n' Creme Bar, 5 Bars, 1.7 oz (48 g) Each - iHerb.com

Enig! Disse var kjempegode! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har tips til gode stevia-merker som ikke smaker kattepiss? Til bruk i f.eks. kaffe, kesam etc.

Enig med Lachfaderen, prøv sweetleaf :) Har også smakene English Toffee og Vanilla Cream, og bruker de i kesam, havregrøt og pannekaker. Tipper at sjokoladesmaken også er god, så den skal jeg snart bestille. Vanilla Cream er forresten også kjempegod i sjokolademelk med nesquik uten tilsatt sukker. Drikker lite kaffe, så det har jeg aldri testet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lachfaderen, prøv sweetleaf :) Har også smakene English Toffee og Vanilla Cream, og bruker de i kesam, havregrøt og pannekaker. Tipper at sjokoladesmaken også er god, så den skal jeg snart bestille. Vanilla Cream er forresten også kjempegod i sjokolademelk med nesquik uten tilsatt sukker. Drikker lite kaffe, så det har jeg aldri testet ut.

Jeg fikk nettopp kokos-stevia i posten!!Testet den i kaffen, og jeg kan absolut anbefale den! Eneste minuset er at kokossmaken er litt svak, men har i noen dråper ekstra.

Wisdom Natural, SweetLeaf Liquid Stevia, Sweet Drops Sweetener, Coconut, 2 fl oz (60 ml) - iHerb.com

Den er desverre utsolgt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler virkelig Quest Nutrition-barene! Kjøpt dem fra iHerb mange ganger nå. 170ish kalorier, 20 g protein og bare 5-7 gram karb etter at fiberet er trukket fra. Bare naturlige ingredienser og kjempegode på smak, pluss masse fiber. Jeg må holde meg unna "all natural"-linjen fordi jeg reagerer kraftig på Sukrin, men har lagt min elsk på Chocolate Brownie-smaken søtet med sukralose, så da gjør det ingenting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 200 som er maksgrensen inkludert frakt eller er det uten? Ble litt usikker nå, og har lite lyst til å måtte betale toll hvis jeg går noen kroner over

200-grensen er uten frakt- så lenge du handler varer for under 200, så har ikke frakten noe å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon som veit om denna kjem igjennom tollen? :p pakkane mine har begynt å komma no, men denna e fortsatt utsett :p

PAR-77790-1.jpg

Paradise Herbs, ORAC-Energy, Protein & Greens, 16 oz (454 g)

PAR-77790-1.jpg

PAR-77790-1.jpg

PAR-77790-2.jpg

Paradise Herbs, ORAC-Energy, Protein & Greens, 16 oz (454 g)

facebookF1.gif PinExt.png

Specifications

  • Shipping Weight: 1.68 lbs (0.76kg)
  • Product Code: PAR-77790
  • UPC Code: 601944777906
  • Package Quantity: 16 oz (454 g)
  • Dimensions: 4.9 x 4.9 x 7.1 in, 1.25 lbs (0.76kg)

top10-blue.png

SRP: $49.99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, navnet er vel nok til at tollen tar en ekstra titt, men jeg har iallefall handlet inn noe tilsvarende som skled glatt igjennom. Hvis det er prisen som står under, så er den vel sendt til fortolling, og da tar det lengre tid enn de pakkene som kommer på under NOK200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, navnet er vel nok til at tollen tar en ekstra titt, men jeg har iallefall handlet inn noe tilsvarende som skled glatt igjennom. Hvis det er prisen som står under, så er den vel sendt til fortolling, og da tar det lengre tid enn de pakkene som kommer på under NOK200.

pakken var å under 200 kr, den var på "tilbud" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

717407-8-1354740444409.jpg

Her er innholdet i pakkene jeg har fått! ;D Venter fortsatt på fler ;) Det var 10% på alle varer på "Green friday"

så jeg fikk akkurat kjøpt 2 pakker Muscle Brownies! OHYEAH! Pakkene kom fortere enn forventet - 8-10 dager :)

717407-8-1354740447492.jpg

Chia Goodness, Chocolate & Organic Super Cookies, Chocolate

Chiafrø skal visst være skrekkelig bra, tenkte å prøve det i havregrøten min.

Cookiepakka her smakte egentlig bare skikkelig høgg.

717407-8-1354740450200.jpg

ChocoRite Protein, Chocolate Supreme & ChocoRite Protein Shake Mix, Chocolate Fudge Brownie

Gourmet sjokoladeprotein til shake og til baking!

717407-8-1354740427434.jpg

BCAA Complex & Omega-3

BCAA til trening og Omega-3 som alle burde ta!

717407-8-1354740430106.jpg

Pukka Herbs, Licorice and Cinnamon & Love, Organic Rose, Chamomile & Lavender Tea

Its teatime! Smakt kun på lakris, hehe. Meget spesielt. Jeg er ikke særlig normal selv og jeg elsker lakris, såå..

Ja, den falt i smak. Den andre ble jeg egentlig solgt av navnet! Hæhæhæ.

717407-8-1354740432637.jpg

Xanthan Gum & SportMixer Blender Bottle

Xanthan Gum er fiberhusk ;) Fiberhust har helt lattelig høy kilopris, men ikke på iHerb ;)

Blenderen er genial med spiralball! Så etterpå at man kunne få disse i mindre størrelser.

Den var litt i største laget ;) Får den i mange farger!

717407-8-1354740435175.jpg

Pumpkin Seed Cheddar Crispbreads + some freebis.

Så den i bloggen til Cecilie Lykke, så så god ut! Var helt OK :)

717407-8-1354740439436.jpg

Muscle Brownie, Triple Chocolate & Muscle Brownie, Cookies & Cream

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...