Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Når man får rewards si rundt 7 us, og totalen på varene før rewardsen er lagt til er 230, men blir 190 kr når rewarden blir lagt til, må jeg da betale toll? siden jeg betaler under 200 kr for varene, men verdien er over 200 kr. Beklager for dårlig formulering.

Om du betaler under 200 for varene så blir det ikke toll, uansett om verdien er dobbelt så mye (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å bestille / har vært fornøyd med:

bcaa

glutamine

sukkerfri nesquick (veldig god)

chocolite proteinpulver

peanøttmel

mandelmel

kokosmel

yacon syrup

d-vitaminer

betacarotene

udos choice

kokosolje

stevia dråper og pulver

krydder

sjokolade

barer

Ja jeg bestiller litt av hvert, men dette er hva jeg har vært ekstra fornøyd med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget skeptisk til nesquicken siden den er søtet med sucralose. Magen blir alltid trøblete av den søtningen. Mine favoritter fra iherb er:

sikkert noen fler men kommer ikke på dem nå :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget skeptisk til nesquicken siden den er søtet med sucralose. Magen blir alltid trøblete av den søtningen. Mine favoritter fra iherb er:

sikkert noen fler men kommer ikke på dem nå :p

Huff da:/ Jeg har ikke fått noen problemer med den.

Questbarene er så gode :hungry: Men hvordan er den pannekake syrupen? Smaker den falsk liksom eller god ? Prøvde den sjokolade syrupen og den var grei, men den peanøttdipen og sjokoladedipen var veldig kunstig i smaken syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri smakt ekte pannekakesyrup, men jeg syntes denne var veldig god, forventet ikke at den skulle smake så godt. Kjenner litt at den er kunstig søtet, men for min del bryr jeg meg ikke. Har smakt sjokoladesyrup som var ok/litt ekkel, sjokoladedippen som smakte ekkelt, og peanøttsmørgreia som var HELT forferdelig. Derfor ble jeg veldig positivt overrasket over denne pannekakesyrupen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri smakt ekte pannekakesyrup, men jeg syntes denne var veldig god, forventet ikke at den skulle smake så godt. Kjenner litt at den er kunstig søtet, men for min del bryr jeg meg ikke. Har smakt sjokoladesyrup som var ok/litt ekkel, sjokoladedippen som smakte ekkelt, og peanøttsmørgreia som var HELT forferdelig. Derfor ble jeg veldig positivt overrasket over denne pannekakesyrupen.

Så bra, ja var det samme jeg syntes om de tinga, kanskje jeg skal prøve meg på denne da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syne

Huff da:/ Jeg har ikke fått noen problemer med den.

Questbarene er så gode :hungry: Men hvordan er den pannekake syrupen? Smaker den falsk liksom eller god ? Prøvde den sjokolade syrupen og den var grei, men den peanøttdipen og sjokoladedipen var veldig kunstig i smaken syntes jeg.

Jeg personlig synes sjokoladeproduktene, både sirup og dip, smakte grusomt, mens peanøttdipen liker jeg godt. Synes pannekakesirupen er noe av det beste o merket, blander oppi med cottage cheesen på toppen av havregryna :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man får rewards si rundt 7 us, og totalen på varene før rewardsen er lagt til er 230, men blir 190 kr når rewarden blir lagt til, må jeg da betale toll? siden jeg betaler under 200 kr for varene, men verdien er over 200 kr. Beklager for dårlig formulering.

En reward er ikke det samme som en rabatt. Jeg har alltid en hel del rewards som blir brukt på å betale pakker fra iHerb, så jeg lurte på det samme selv. Spurte kundeservice på iHerb som kunne fortelle meg at "the full value including rewards is listed on the package". Fikk meg et slag i trynet der, trodde det ble "trukket fra" som en slags rabatt, men det blir det ikke. Er ganske logisk - en person med flere hundre dollar i rewards kan ikke bestille en pakke til $50 og så forvente at pakkens verdi skrives som "$0".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En reward er ikke det samme som en rabatt. Jeg har alltid en hel del rewards som blir brukt på å betale pakker fra iHerb, så jeg lurte på det samme selv. Spurte kundeservice på iHerb som kunne fortelle meg at "the full value including rewards is listed on the package". Fikk meg et slag i trynet der, trodde det ble "trukket fra" som en slags rabatt, men det blir det ikke. Er ganske logisk - en person med flere hundre dollar i rewards kan ikke bestille en pakke til $50 og så forvente at pakkens verdi skrives som "$0".

På den andre siden er det ganske logisk å tenke at varens verdi er det du har betalt for varen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva rewards er, men om man kjøper noe på salg så det akkurat kommer under 200 kr så betaler man jo ikke toll..

Rewards på iHerb er poeng man får ved å verve andre som kjøper noe på iHerb. Man får en prosent at det de kjøper. Disse poengene kan brukes til å betale bestillinger.

På den andre siden er det ganske logisk å tenke at varens verdi er det du har betalt for varen.

Man betaler med rewards. Som sagt er det ikke som en rabatt, men betaling. Er det jeg har fått pjotta inn i skallen av kunderservice, også spurt flere for å forsikre meg om at ingen misforstår spørsmålet mitt eller svarer feil. Du kan tenke deg superbloggerne som har flere hundre dollar i rewards - iHerb kan ikke sette en verdi på $0 kun fordi man ikke betaler med "egne penger".

Jeg synes det er logisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest gjennom ALLE 57 sidene ( Tok bare tre dager...) Så lurer jeg på hvorfor Questbarene har fått så mye anmeldelser om at de er steeinharde på Iherb mens dere digger dem :huh:? Jeg har bestilt ;

Universal Nutrition, Doctor's CarbRite Diet Bars, Sugar-Free, Chocolate Brownie

Noen som har prøvd? Hvordan er de? Er Questbarene bedre?

De første jeg bestilte var seige, litt harde, men de jeg bestilte sist var myke og lette å tygge over, så det har med hvor gamle de er å gjøre. Om du klager får du penga tilbake. jeg får ofte gamle ting fra iherb. De skriver selv de ikke har gammelt fordi ting forsvinner så raskt men det stemmer ikke. Mange klager på gamle ting. Når de er nye smaker de mer også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Carbrite barene er myke og gode de (peanuttbutter er en favoritt)

Men på smak er Quest barene er bedre på smak (peanuttbutter og apple/cinnamon er gode ) men litt hardere

Hjelper å ikke lagre de i kjøleskapet har jeg funnet ut av

noen varmer de i mikroen.. kanskje lurt om man får harde.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første jeg bestilte var seige, litt harde, men de jeg bestilte sist var myke og lette å tygge over, så det har med hvor gamle de er å gjøre. Om du klager får du penga tilbake. jeg får ofte gamle ting fra iherb. De skriver selv de ikke har gammelt fordi ting forsvinner så raskt men det stemmer ikke. Mange klager på gamle ting. Når de er nye smaker de mer også.

Må man ikke sende de tilbake eller gi noe bevis for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...