Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det blir (400kr + port)*1.25 + 129 (til Posten)

Det kommer altså an ha slags porto man velger. Hvis du har varer som kan kombineres i pakker til under 200 så lønner det seg veldig pga gebyret Posten tar for å gjøre mva-håndteringen for deg.

Sukrin er erythritol, men jeg har dessverre ikke funnet noen som selger den i pulverform. Det finnes varianter med stevia som i praksis blir det samme som sukrin+ men siden alle produsenter gjør dette i forskjellig blandingsforhold så må man uansett prøve seg fram i forhold til oppskrifter som henviser til et spesifikt merke (skulle ønske noen fikk til en standard der snart slik at man kunne begynne å publisere generelle oppskrifter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Product

Price

Weight

Quantity

Discount

Item Total

WHS-21232-0.jpg

Suggestions

$6.61

1.83 lbs

$6.61

FRO-18921-0.jpg

Suggestions

$2.93

0.69 lbs

$2.93

NOW-00312-0.jpg

Now Foods, Beta Carotene, 25,000 IU, 250 Softgels(NOW-00312)

Extra quantity discount for 4 & 12 units

Suggestions

$12.73

0.18 lbs

$12.73

WAL-88066-1.jpg

Suggestions

$3.76

2.08 lbs

$3.76

NOW-06199-2.jpg

Now Foods, Healthy Foods, Xanthan Gum, 100% Pure, 6 oz (170 g) (NOW-06199)

Extra quantity discount for 4 & 12 units

Suggestions

$6.87

0.59 lbs

$6.87

dollar-icon.png

Savings: $5 off your first iHerb order! If your order totals $40 or more, take $10 off! For first-time customers and their "first order" only.

Please Note: Abuse of this coupon will lead to cancellation of any related accounts and will be subject to additional administrative fees.

15.2%

$5.00

Free 1-3 Day Shipping on US orders over $40!

Subtotal (5 items)

Savings

Estimated Shipping

$32.90

-$5.00

$29.83

You provided referral code VIG677

Rewards

Estimated Order Total

$0.00

$57.73

ER JEG SAFE UNDER 200,- GRENSEN??????

Vil hele ordren min komme på mer enn 317,- nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hoi ;P jeg bestilte en pakke fra Iherb for 4 dager siden via DHL. vet nå at den har kommet i tolla. Men det jeg ikke skjønner er statusen på pakken nå. Er det noen som har opplevd noe lignende? eller hva som skjer? Har kun bestilt Atkins sjokolade, chocorite protein pulver og walden farms sirup.

Clearance delay

icon_minus_grau.gifFurther Detail:

DHL needs further information from the importer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan faktisk være feil hvis du koser deg helt på grensen til 200kr. Det korrekte svaret er

Toll.no - Tollvesenet

og omregningskurser, det er den satsen som tollen har satt som er gjeldende i den perioden pakken ankommer, ikke nødvendigvis valutakursen.

Takk, Im safe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, fikk endelig pakken min i dag! :D Iherb er ganske rutinerte og det tar gjerne 7 dager før pakken ankommer postkontoret, desverre er postkontoret treigt, og hentelappen kom først i dag, selv om pakken tydeligvis hadde kommet på torsdag..

Menmen, chocolate dip og caramel dip fra Walden Farms blir diiiigg i perioden framover, vet mange ikke liker dem, men det gjør jeg! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...