Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Gjest Ateacup
Jeg har prøvd en del Quest bars og anbefaler de fleste! Kjempegode!

Disse har jeg smakt:

  1. Chocolate peanut
  2. Applepie
  3. Cinnamon roll
  4. Brownie
  5. Coconut cashew
  6. Banana nut
  7. Lemon cream pie
  8. Strawberry cheesecake

Anbefaler virkelig de fire første etter min mening og smak! Syntes ikke de tre siste var noe særlig. Har hørt rykter om at de har laget en ny en, heter vistnok noe som chocolate chip dough. Hørtes utrolig god ut med sjokobiter i. Namnam! Skal verfall prøves ut med en gang iHerb begynner å selge disse.

Vet du om noen snack bars som er uten så mye søtningstoffer?

Nå tenker jeg ikke spesielt på Questbar, men det jeg har lagt merke til er at det er veldig mye brownie,cookie dough og annet goterie lignenede snack bars der ute.

Selv om de nok er sunnere enn de orginale, så har jeg lyst ikke på søtsaker hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropo Quest-bars så prøver jeg å bli kvitt 18 stk! Tåler ikke Sukrin denne jenta her.. og det så jeg ikke at de inneholdt før jeg handlet på iHerb. Jeg måtte smake en av hver likevel da, og syns de smaker helt utrolig godt.

Om noen er interessert: Polar F4 pulsklokke og Quest-barer (Cinnamon Roll og Strawberry Cheesecake) | Fitnessbloggen Forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går mottok jeg BEGGE pakkene jeg bestile fra iHerb for et par uker siden- LYKKE I HEIMEN! Var litt spent mtp at det var min første bestilling, men det gikk jo kjempebra (vet ikke hva jeg fryktet egentlig, haha) :p Jeg kjøpte bl.a sukrin, Walden farms peanøttsmør og sjokoladedip (har ikke smakt på de enda), masse te og flere flasker med sånn Frontier smakstilsetning. Blir spennende å prøve ut alt! Men jeg lurer på et par ting.. Håper noen kan hjelpe meg:

Angående Frontier smakstilsetnings-flaskene, kan de bare stå i kjøkkenskapet etter åpning, eller må de settes i kjøleskap? Og vet noen hva holdbarheten på disse er? :)

EDIT: smakte nå på "Walden farm peanut spread". Konklusjon: aldri igjen. Det er det verste jeg noensinne har smakt :yuck: Jaja, da vet jeg det. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Questbarene er gode, men litt oppskrytt mener jeg... Det er imidlertid de med det beste næringsinnholdet i forhold til smak. Det er imidlertid vedlig godt å ta de 1 min i mikroen, samt en liten dæsj walden farms pancake syrup over! Myke inn, sprø utenpå!

Oh Yeah barer er jo de beste - men ikke de man spiser hver dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går mottok jeg BEGGE pakkene jeg bestile fra iHerb for et par uker siden- LYKKE I HEIMEN! Var litt spent mtp at det var min første bestilling, men det gikk jo kjempebra (vet ikke hva jeg fryktet egentlig, haha) :p Jeg kjøpte bl.a sukrin, Walden farms peanøttsmør og sjokoladedip (har ikke smakt på de enda), masse te og flere flasker med sånn Frontier smakstilsetning. Blir spennende å prøve ut alt! Men jeg lurer på et par ting.. Håper noen kan hjelpe meg:

Angående Frontier smakstilsetnings-flaskene, kan de bare stå i kjøkkenskapet etter åpning, eller må de settes i kjøleskap? Og vet noen hva holdbarheten på disse er? :)

EDIT: smakte nå på "Walden farm peanut spread". Konklusjon: aldri igjen. Det er det verste jeg noensinne har smakt :yuck: Jaja, da vet jeg det. Haha

Det eneste fra walden farms som er relativt grei smak på er caramel, pancake, blueberry og (litt, om blandet inn i noe) chocholate sirupene.. Sjokolade og marshmallowdipen funker fint å blande i proteinshakes for mer søtsmak-så får du brukt det opp og slipper å kaste:P

Har ellers hørt mye positivt om dressingene, men har ikke fått prøvd enda:) Ligger inne en bestilling på det så det blir gøy å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...