Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor mange av de har du prøvd ut? Hvilke liker du best?

Jeg har disse:

ChocoRite-Protein-Chocolate-Supreme

ChocoRite-Protein-Strawberry-Cream

ChocoRite-Protein-French-Vanilla

ChocoRite-Protein-Shake-Mix-Chocolate-Fudge-Brownie-

+ denne sjokoladen: ChocoRite-Milk-Chocolate-Crisp-Bar

Jordbæren: Blad denne "svak" med skummetmelk så smaker den som den gamle Tine jordbærshaken!! ;D

Husker du den? :D

tine+milkshake.bmp

Alle sammen anbefales! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ateacup

Mmm.. Høres digg ut:) j har kjøpt chocolate supreme og bør ha den i løpet av en dag eller to!:) meeeen bruker du chocorite til noe annet enn shaker? har du noen andre spennende oppskrifter du vil dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm.. Høres digg ut:) j har kjøpt chocolate supreme og bør ha den i løpet av en dag eller to!:) meeeen bruker du chocorite til noe annet enn shaker? har du noen andre spennende oppskrifter du vil dele?

Eeh, nei, ikke egentlig - tenkte å bruke de i Kriweb desserter, men har ikke kommet så langt (IKKE flink til å bake, blir like fjasko hver gang, haha.. Men slutter aldri å prøve ;) Hehe.

Eller - jo, jeg har brukt vaniljen til vaniljesaus til funlight-gelè :)

Eggehvitte + vaniljeprotein + skummetmelk.

1c3972e4791e11e2b62722000a1fbc10_7.jpg

Har du brukt proteinpulver i bakevarer? Bruker sort sett Bakepro når jeg baker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ateacup

Vanilje saus høres godt ut:p Jeg har ikke prøvd Bakepro, men ser det i utallige oppskrifter.

Tror whey funker bra også. Og det er billigere...

Jeg har hatt så lyst på marsipan i dag!

Tenkte jeg skulle eksperimentere litt etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm.. Høres digg ut:) j har kjøpt chocolate supreme og bør ha den i løpet av en dag eller to!:) meeeen bruker du chocorite til noe annet enn shaker? har du noen andre spennende oppskrifter du vil dele?

Chocolate supreme er kjempegod i proteinbrownie som lages på et par minutter i mikroen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ateacup
Chocolate supreme er kjempegod i proteinbrownie som lages på et par minutter i mikroen :D

Jeg har akkurat gitt bort mikroen min! :( Hadde ikke plass på kjøkkenet.

Hva har du i proteinbrownien da? Kan prøve meg fram med ovnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat gitt bort mikroen min! :( Hadde ikke plass på kjøkkenet.

Hva har du i proteinbrownien da? Kan prøve meg fram med ovnen :)

Typisk! Mikro er jo gull verdt! Hadde aldri klart meg uten, men funker i stekeovn også :)

Jeg følger ikke noe nøyaktig oppskrift, så blir litt forskjellig hver gang, men ca slik:

1 egg, 1,5 scoop proteinpulver, 1-2 ts kakaopulver, 2-3 ts mel (bruker mandelmel eller havremel), 1/2 ts bakepulver, søtning (stevia eller sukrin) og passe mengde vann :) Veldig enkelt og kjempegodt! Spises alene, eller så kan den toppes med kokos, vaniljekesam, syltetøy uten tilsatt sutter, bær, vaniljeis eller lignende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ateacup
Hvor langt tid pleier det å ta før dere mottar bestilte pakker? Synes alltid det tar så lang tid med vanlig air mail, men er kanskje bare jeg som er utålmodig :p

Hehehe Det kan hende du gleder deg litt for mye :)

Skal jeg sjekke her...

Jeg bestillte 9 mars. De sendte den 10 mars.

Så fikk jeg hentelappen onsdag 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ateacup
Ok, da er det nok ikke lenge igjen, hehe! Har pleid å bestille med UPS, så er vant til å motta dem raskt :p Snakk om å være utålmodig!

de sier det skal ta en uke, men det tar nok ca 10 dager.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ateacup
questbar'er;

1) gode elleroppskrytt?

2)Hvilke to smaker anbefaler du ?!

=)

hilsen questbar-virgin

Jeg har ikke prøvd de ut, men har hørt mye bra om Quest nutrition..

Coconut Cashew høres godt ut da....:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd en del Quest bars og anbefaler de fleste! Kjempegode!

Disse har jeg smakt:

  1. Chocolate peanut
  2. Applepie
  3. Cinnamon roll
  4. Brownie
  5. Coconut cashew
  6. Banana nut
  7. Lemon cream pie
  8. Strawberry cheesecake

Anbefaler virkelig de fire første etter min mening og smak! Syntes ikke de tre siste var noe særlig. Har hørt rykter om at de har laget en ny en, heter vistnok noe som chocolate chip dough. Hørtes utrolig god ut med sjokobiter i. Namnam! Skal verfall prøves ut med en gang iHerb begynner å selge disse.

Hvis noen skal handle for første gang kan dere få bruke denne koden: IJO722 og få 5 dollar i avslag, eller 10 dollar i avslag hvis dere handler for over 40 dollar. Anbefaler ikke å handle for over 40 på den totale sluttsummen uten frakt for da må dere betale toll osv. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...