Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 2,5k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Anbefaler alle å velge DHL-ekspress(om pengene strekker til), raske og effektive, og om du ikke er hjemme gjemmer de pakken din et sted i hagen og får deg til å gå på skattejakt(min DHL-mann gjør ihve

Klikk på bildene for link til produktet

Er i USA om dag, The homeland of iherb. Heeerlig å kunne bestille en pakke på 300$, som kommer etter to dager, med fri frakt, og ingen begrensninger på hva man kan bestille :-D

Postede bilder

Hvor mange av de har du prøvd ut? Hvilke liker du best?

Jeg har disse:

ChocoRite-Protein-Chocolate-Supreme

ChocoRite-Protein-Strawberry-Cream

ChocoRite-Protein-French-Vanilla

ChocoRite-Protein-Shake-Mix-Chocolate-Fudge-Brownie-

+ denne sjokoladen: ChocoRite-Milk-Chocolate-Crisp-Bar

Jordbæren: Blad denne "svak" med skummetmelk så smaker den som den gamle Tine jordbærshaken!! ;D

Husker du den? :D

tine+milkshake.bmp

Alle sammen anbefales! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ateacup

Mmm.. Høres digg ut:) j har kjøpt chocolate supreme og bør ha den i løpet av en dag eller to!:) meeeen bruker du chocorite til noe annet enn shaker? har du noen andre spennende oppskrifter du vil dele?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mmm.. Høres digg ut:) j har kjøpt chocolate supreme og bør ha den i løpet av en dag eller to!:) meeeen bruker du chocorite til noe annet enn shaker? har du noen andre spennende oppskrifter du vil dele?

Eeh, nei, ikke egentlig - tenkte å bruke de i Kriweb desserter, men har ikke kommet så langt (IKKE flink til å bake, blir like fjasko hver gang, haha.. Men slutter aldri å prøve ;) Hehe.

Eller - jo, jeg har brukt vaniljen til vaniljesaus til funlight-gelè :)

Eggehvitte + vaniljeprotein + skummetmelk.

1c3972e4791e11e2b62722000a1fbc10_7.jpg

Har du brukt proteinpulver i bakevarer? Bruker sort sett Bakepro når jeg baker..

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ateacup

Vanilje saus høres godt ut:p Jeg har ikke prøvd Bakepro, men ser det i utallige oppskrifter.

Tror whey funker bra også. Og det er billigere...

Jeg har hatt så lyst på marsipan i dag!

Tenkte jeg skulle eksperimentere litt etterpå:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Chocolate supreme er kjempegod i proteinbrownie som lages på et par minutter i mikroen :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ateacup
Chocolate supreme er kjempegod i proteinbrownie som lages på et par minutter i mikroen :D

Jeg har akkurat gitt bort mikroen min! :( Hadde ikke plass på kjøkkenet.

Hva har du i proteinbrownien da? Kan prøve meg fram med ovnen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg har akkurat gitt bort mikroen min! :( Hadde ikke plass på kjøkkenet.

Hva har du i proteinbrownien da? Kan prøve meg fram med ovnen :)

Typisk! Mikro er jo gull verdt! Hadde aldri klart meg uten, men funker i stekeovn også :)

Jeg følger ikke noe nøyaktig oppskrift, så blir litt forskjellig hver gang, men ca slik:

1 egg, 1,5 scoop proteinpulver, 1-2 ts kakaopulver, 2-3 ts mel (bruker mandelmel eller havremel), 1/2 ts bakepulver, søtning (stevia eller sukrin) og passe mengde vann :) Veldig enkelt og kjempegodt! Spises alene, eller så kan den toppes med kokos, vaniljekesam, syltetøy uten tilsatt sutter, bær, vaniljeis eller lignende :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ateacup
Hvor langt tid pleier det å ta før dere mottar bestilte pakker? Synes alltid det tar så lang tid med vanlig air mail, men er kanskje bare jeg som er utålmodig :p

Hehehe Det kan hende du gleder deg litt for mye :)

Skal jeg sjekke her...

Jeg bestillte 9 mars. De sendte den 10 mars.

Så fikk jeg hentelappen onsdag 20.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hehehe Det kan hende du gleder deg litt for mye :) Men det skal ta litt over en uke..

Ok, da er det nok ikke lenge igjen, hehe! Har pleid å bestille med UPS, så er vant til å motta dem raskt :p Snakk om å være utålmodig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ateacup
Ok, da er det nok ikke lenge igjen, hehe! Har pleid å bestille med UPS, så er vant til å motta dem raskt :p Snakk om å være utålmodig!

de sier det skal ta en uke, men det tar nok ca 10 dager.. :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ateacup
questbar'er;

1) gode elleroppskrytt?

2)Hvilke to smaker anbefaler du ?!

=)

hilsen questbar-virgin

Jeg har ikke prøvd de ut, men har hørt mye bra om Quest nutrition..

Coconut Cashew høres godt ut da....:p

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...