Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som kan anbefale meg en rimelig bra høytkonsentrert fiskeolje fra iherb?

Har blitt anbefalt denne Jarrow Formulas, Odorless EPA-DHA Balance, 240 Softgels - iHerb.com

EPA - DHA 60 % - Hva er deres mening? den er høyere på fiskeolje enn den jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kokosoljen fra Nutiva 445 ml er forresten på salg i dag, kun $4!

Kjøpte meg en boks, men hva i alle dager bruker dere den til? Steking? Matlaging? Jeg elsker kokos, men ikke helt sikker på hva den skal brukes til... noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har spurt tidligere, men har glemt eventuelt svar so here it goes: Hvilke typer stevia er best?

EDIT: Og hva er forskjellen på ChocoLite og ChocoRite? :unsure:

Jeg har kjøpt stevia for første gang og det var denne

Now Foods, Certified Organic, BetterStevia, Extract Powder, 1 oz (28 g) - iHerb.com

Jeg må si at jeg er fornøyd. :) Den er veeeeeeeeeeeeldig søt :) og god :)

Hvis noen vet om god stevia i krystaller så mottar jeg tips med takk :)

Hva er forskjellen vet jeg ikke. I det siste bestilte jeg ChocoLite Vanilla, og det kom i pose med ChocoRite Vanilla på :) Når du ser på iherb så har de ChocoLite-pulver i boks. Jeg vet ikke om det gjelder flere, men de sender i hvertfall French Vanilla som ChocoRite i pose (ikke i boks) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en stevia som lakk i går:thumbsdown: Måtte sette den i glass og nå er alt lekket ut! Noen som har opplevd det? Får man ny om man klager?

.. Også fikk jeg melding av banken i dag at noen hadde fått kortinformason etter at jeg hadde vært på en amerikansk nettside (iHerb) og at kortet mitt ble sperra :( Kjenner jeg ble litt nervøs for å bestille derifra nå, men jeg er så avhengi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. Også fikk jeg melding av banken i dag at noen hadde fått kortinformason etter at jeg hadde vært på en amerikansk nettside (iHerb) og at kortet mitt ble sperra :( Kjenner jeg ble litt nervøs for å bestille derifra nå, men jeg er så avhengi!!

Det er absolutt ikke bra! Selv sletter jeg kortinformasjonen min etter hvert kjøp, men om det hjelper på nevnte problem vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen vet om god stevia i krystaller så mottar jeg tips med takk :)

NuNaturals, NuStevia White Stevia Powder, 12 oz (340 g) - iHerb.com

Mindre bittert, utrolig godt og mer tilnærmet sukker enn det helt rene steviapulveret :) Jeg forguder dette og bestiller det hver gang. Du bruker en del mer av det i mengde, men det er fortsatt drøyt i bruk i forhold til pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt stevia for første gang og det var denne

Now Foods, Certified Organic, BetterStevia, Extract Powder, 1 oz (28 g) - iHerb.com

Jeg må si at jeg er fornøyd. :) Den er veeeeeeeeeeeeldig søt :) og god :)

Hvis noen vet om god stevia i krystaller så mottar jeg tips med takk :)

Hva er forskjellen vet jeg ikke. I det siste bestilte jeg ChocoLite Vanilla, og det kom i pose med ChocoRite Vanilla på :) Når du ser på iherb så har de ChocoLite-pulver i boks. Jeg vet ikke om det gjelder flere, men de sender i hvertfall French Vanilla som ChocoRite i pose (ikke i boks) :p

Aha, skifta litt navn sikkert da :p Var ikke forskjell på næringsinnholdet så jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...