Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestilte en pakke jack3d fra iherb, fikk nettopp brev fra posten: For å fortolle sendingen må følgende dokumentasjon sendes inn: Sendingen inneholder legemiddel som ikke tillates innført. Og så står det at de ikke kan gjøre annet enn å returnere det. Er det ingenting jeg kan gjøre?? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjønt det slik at folk bestiller flere pakker samme dag? Hvorfor det? Blir det ikke litt dyrt å handle på denne siden om man bestiller så mange pakker? Og er det mulig å slippe unna toll? Ja, jeg har en del spørsmål... :blush:

Er det noen som har smakt denne? Er den god?

Vita Coco, 100% Pure Coconut Water, 11.1 fl oz (330 ml) - iHerb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skjønt det slik at folk bestiller flere pakker samme dag? Hvorfor det? Blir det ikke litt dyrt å handle på denne siden om man bestiller så mange pakker? Og er det mulig å slippe unna toll? Ja, jeg har en del spørsmål... :blush:

Er det noen som har smakt denne? Er den god?

Vita Coco, 100% Pure Coconut Water, 11.1 fl oz (330 ml) - iHerb.com

Du slipper unna moms, nettopp ved å bestille i flere omganger :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som liker disse

Universal Nutrition, Doctor's CarbRite Diet Bars, Sugar-Free, Chocolate Brownie, 12 Bars, 2 oz (56.7 g) Each - iHerb.com

?

Jeg har en halv eske liggende, og kan ikke spise de selv. Noe jeg desverre innså etter jeg hadde spist halve pakka :/

Så hvis noen vil kjøpe de, eventuelt overta de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet de var snillere på det før, men det var en artikkel i vg i denne uka som definitivt gjorde at Jack3d ble ulovlig, fordi den inneholder DMAA. Det kan være derfor at de nå har stoppet sendingen din.

Eh, nei. Legemidler har alltid vært lettere å innføre fra EU/EØS land. De har ALLTID vært strenge med legemidler fra USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pakke ble returnert igjen:( Hadde ingenting jeg trodde var ulovlig:huh: Gir opp hele iHerb, nå har alle mine pakker derfra + 4 av 6 av kjærestens blitt stoppet i tollen.

Ikke fått penger tilbake heller, argh! Bestiller fra England heretter, selv om det ikke er fullt så billig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min pakke ble returnert igjen:( Hadde ingenting jeg trodde var ulovlig:huh: Gir opp hele iHerb, nå har alle mine pakker derfra + 4 av 6 av kjærestens blitt stoppet i tollen.

Ikke fått penger tilbake heller, argh! Bestiller fra England heretter, selv om det ikke er fullt så billig:)

Hvor kommer du til å bestille fra nå? Noen gode sider å anbefale? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer du til å bestille fra nå? Noen gode sider å anbefale? :D

Har bestilt en gang fra The Big Vit Shop (engelsk), da kom det fram uten problemer:) Problemet er bare at de ikke har alt det gøye jeg finner på Iherb der, men skal lete videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt en gang fra The Big Vit Shop (engelsk), da kom det fram uten problemer:) Problemet er bare at de ikke har alt det gøye jeg finner på Iherb der, men skal lete videre:)

Skal sjekke det ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uheldig du har vært, Bambi. Jeg kjøper kun magnesium fra iherb elers kjøper jeg alle andre vitaminer, mineraler og sporstoffer fra bigvits.com. Smaksprøver(free samples) fra herb kan inneholde ulovlige stoffer så de unngår jeg. Kjøper du bare masse sjokolade, Bambi, er du trygg.;) Proteinpulver og andre kosttilskudd kan inneholde ulovlige stoffer. Jeg kjøper de tinga med minst mulig ingredienser vanligvis. Gidder ikke sjekke hele lista, liksom.:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uheldig du har vært, Bambi. Jeg kjøper kun magnesium fra iherb elers kjøper jeg alle andre vitaminer, mineraler og sporstoffer fra bigvits.com. Smaksprøver(free samples) fra herb kan inneholde ulovlige stoffer så de unngår jeg. Kjøper du bare masse sjokolade, Bambi, er du trygg.;) Proteinpulver og andre kosttilskudd kan inneholde ulovlige stoffer. Jeg kjøper de tinga med minst mulig ingredienser vanligvis. Gidder ikke sjekke hele lista, liksom.:confused:

Jeg hiver ofte på "litt av hvert" for å teste ut ting om jeg er under 200,-. Pleier ikke gidde sjekke det opp, men trodde ingenting av det jeg bestilte var ulovlig. Uskyldige ting som selges i helsekost her hjemme for det meste, feks multivitaminer og Superkollagen. Men noe må det selvsagt være:huh:.

Kjæresten bestilte 1 og 1 ting i hver pakke, for å unngå at hele ble returnert, men hans ble også returnert. Utenom den ene som ble bestilt med DHL:huh:.

Bigvits fra nå av:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...