Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Hva er det lengeste det har tatt før dere har fått pakkene deres?

Jeg bestilte 10 pakker den 31.mai, 8 av de kom allerede en uke etterpå men jeg mangler enda 2 av pakkene. Og nå begynner jeg å bli stressa!

En gang ventet jeg i nermere tre uker. Den kom, men hadde vært innom tollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bland sjokoladedippen med skyr naturell og mager vaniljekesam (og kanskje litt søtningsmiddel), det ble godt! Som sjokoladeyogurt :D

enda bedre med cottage cheese, søtning, english toffe og litt salt :p "snickers"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang ventet jeg i nermere tre uker. Den kom, men hadde vært innom tollen!

Ja, jeg er redd for at mine er der, selv om jeg egentlig ikke ser noen grunn til hvorfor de skulle være der.. Men men, så lenge jeg får maten min så er jeg egentlig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har testet ut denne? Walden Farms, Whipped Peanut Spread

Har ikke testet peanut spread, men har en del andre produkter fra Walden Farms, både den sukkerfrie pancake-syrupen, bbq-sausen og en dressing. Alle tre smaker for meg (som er litt kresen på ettersmak) veldig "juksete" og har den der ettersmaken av sukkererstatning ("aspartamsmaken" man får av en del sukkerfrie produkter) som rett og slett er ekkel. Jeg prøvde å spise proteinpannekaker med sirupen, men greide det bare ikke. Synd, for det er jo fine produkter sånn utad. BBQen har jeg ikke testet ennå, men ser for meg at den kan være noe bedre.

Om du ikke har noe imot den sterke sukkererstatningssmaken de bærer preg av, er produktene sikkert gode likevel:)

Er det forresten noen som kan tipse meg om et godt proteinpulver på iherb? Jeg er nybegynner i treningsvei, svømmer og trener styrke 3-4 ganger i uken, spiser i underkant av 1600 kalorier om dagen og sliter litt med å få i meg nok proteiner (veier 116 kg og skal ned ca. 40).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som kan tipse meg om et godt proteinpulver på iherb? Jeg er nybegynner i treningsvei, svømmer og trener styrke 3-4 ganger i uken, spiser i underkant av 1600 kalorier om dagen og sliter litt med å få i meg nok proteiner (veier 116 kg og skal ned ca. 40).

Det er ikke så vanskelig å spise nok proteiner. 400 gram hvit fisk, 300 gram karbonadedeig, 350 gram kylling, 1 skyr og 1 boks mager kesam så er du der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanskelig å spise nok proteiner. 400 gram hvit fisk, 300 gram karbonadedeig, 350 gram kylling, 1 skyr og 1 boks mager kesam så er du der.

Altså en av delene iløpet av en dag (håper jeg), så er det greit? Skal man ikke spise i nærheten av 2,5 g per kilo kroppsvekt?

Jeg sliter med å få i meg 300 g kylling, kan du si.. jeg er ikke vant til å spise -mye- (sunn mat), jeg er fra tidligere vant til å spise kaloritette karbohydrater.. poteter hver dag osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså en av delene iløpet av en dag (håper jeg), så er det greit? Skal man ikke spise i nærheten av 2,5 g per kilo kroppsvekt?

Jeg sliter med å få i meg 300 g kylling, kan du si.. jeg er ikke vant til å spise -mye- (sunn mat), jeg er fra tidligere vant til å spise kaloritette karbohydrater.. poteter hver dag osv.

Dette er ca 250 gram protein, alt samma. Da deler du kylling i to og spiser 200 gram en gang og 150 gram i ett annet måltid. Selv om jeg kan love deg at du klarer å spise 350 gram på en gang også. 400 gram hvit fisk er heller ikke så mye når man fjerner poteter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet peanut spread, men har en del andre produkter fra Walden Farms, både den sukkerfrie pancake-syrupen, bbq-sausen og en dressing. Alle tre smaker for meg (som er litt kresen på ettersmak) veldig "juksete" og har den der ettersmaken av sukkererstatning ("aspartamsmaken" man får av en del sukkerfrie produkter) som rett og slett er ekkel. Jeg prøvde å spise proteinpannekaker med sirupen, men greide det bare ikke. Synd, for det er jo fine produkter sånn utad. BBQen har jeg ikke testet ennå, men ser for meg at den kan være noe bedre.

Om du ikke har noe imot den sterke sukkererstatningssmaken de bærer preg av, er produktene sikkert gode likevel:)

Er det forresten noen som kan tipse meg om et godt proteinpulver på iherb? Jeg er nybegynner i treningsvei, svømmer og trener styrke 3-4 ganger i uken, spiser i underkant av 1600 kalorier om dagen og sliter litt med å få i meg nok proteiner (veier 116 kg og skal ned ca. 40).

Takk for svar, får se om e tørr å prøve meg på den der da, er veldig glad i peanuttsmør som e kjøper på helsekosten, det er jo sukkerfritt ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, får se om e tørr å prøve meg på den der da, er veldig glad i peanuttsmør som e kjøper på helsekosten, det er jo sukkerfritt ihvertfall :)

Ja, det er nok mye mulig at peanøttsmør er bedre siden det i utgangspunktet ikke trenger noen søtsmak:) Er nok absolutt verdt å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså en av delene iløpet av en dag (håper jeg), så er det greit? Skal man ikke spise i nærheten av 2,5 g per kilo kroppsvekt?

Jeg sliter med å få i meg 300 g kylling, kan du si.. jeg er ikke vant til å spise -mye- (sunn mat), jeg er fra tidligere vant til å spise kaloritette karbohydrater.. poteter hver dag osv.

Du skal spise 2,5 gram protein av målvekt, dvs 76(?) ganger 2,5= 190 gr protein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan hjelpe meg med navn på ett peanøttmel som er ok på pris og kvalitet ? Og fettredusert, men det er de kanskje alle? Hilsen Iherb-nybegynner :)

Protein Plus, Roasted All Natural Peanut Flour, 32 oz (907 g) - iHerb.com

Jeg bruker dette i alt av bakst å sånn..kan også brukes som peanøttsmør, dersom man tilsetter vann/melk og salt og english toffe..Men da syns jeg egentlig pb2 (spesielt pb2 sjokolade), er enda bedre, er mer smak på det :)

(http://www.iherb.com/Bell-Plantation-PB2-with-Premium-Chocolate-6-5-oz-184-g/38246)..Men i det første får man jo mye mer for pengene, og er litt bedre næringsinnhold og tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Protein Plus, Roasted All Natural Peanut Flour, 32 oz (907 g) - iHerb.com

Jeg bruker dette i alt av bakst å sånn..kan også brukes som peanøttsmør, dersom man tilsetter vann/melk og salt og english toffe..Men da syns jeg egentlig pb2 (spesielt pb2 sjokolade), er enda bedre, er mer smak på det :)

(http://www.iherb.com/Bell-Plantation-PB2-with-Premium-Chocolate-6-5-oz-184-g/38246)..Men i det første får man jo mye mer for pengene, og er litt bedre næringsinnhold og tror jeg

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk følgende melding fra Postens kundeservice når jeg sendte "klage" på feil fortilling..

"Takk for din henvendelse den 16.06.2012.

Her må du søke Tollvesenet om refusjon av MVA, iom. at du har hentet ut sendingen. Til neste gang ber vi deg vente med å hente ut sendingen hvis du er usikker, da vi kan rette opp feil verdier på varer med forenklet tollbehandling før de hentes ut."

Så send e-post til posten før dere henter ut pakken neste gang hvis dere ønsker å spare mva. Virker ikke som om at de refunderer gebyret på kr 120,- :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hente en pakke i dag, jippi! :D Mer sjokoladeproteinpulver (tredje gang jeg bestiller det), blanding av tørka superbær, kokosmel og fiberhusk! De tre siste har jeg ikke bestilt før, gleder meg til å prøve ut kokosmelet, skal bake til helga, flere oppskrifter taes imot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...