Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Retinol A 1%: A-vitaminkrem som er helt rå. Men den er sterk så man må være forsiktig med bruken i starten, og ikke bruk den om sommeren.

Mychelle har mye bra, jeg bruker både dagkrem, øyekrem og solkrem av det merket.

Castorolje: Er vel kanskje den beste oljen jeg har prøvd(har prøvd en del). virker betennelseshemmende, er fin å legge som omslag om man har senebetennelse. Natta over, så er hevelsen og smertene borte. Har brukt den på en vond skulder. Bruker den som hårolje natta over, for å få den ut masserer jeg inn shampo direkte i tørt hår, tilsetter litt vann og masserer opp skum, så vasker jeg som vanlig. Bruker den som hudolje både i ansikt og på kroppen. Min samboer er plaget med mye irritasjon etter barbering, not anymore. Nå smører han på litt castorolje etter barbering og det hjelper veldig på. Bruker den på øyevippene, gjør dem lange og mørke. Skal visstnok hjelpe på hårvekst også, men det har jeg ikke erfaring på.

Traumheel, er veldig bra på alle typer smerter. Til og med på min lille datters voksesmerter.

Hyaluronsyre facelift: Fantastisk bra. Mamma som er 65 skryter veldig av den, jeg liker den også veldig godt.

Og en masse annet som jeg ikke kommer på for øyeblikket :thumbsdown:

Great!:D Greia er at jeg vet ikke om jeg skal starte med "anti ageing" enda..

Har veldig synlige rynker i panna ( hatt siden allerde 15 års alder) som ikke blir mindre akuratt..

Oog begynner så se litt under øyne og en heftig en i venstre munnvik:unsure: Og jeg er kun 23.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har motatt Chocorite sjokoladesmak (fudge brownie), den var absolutt god. :-) Men, jeg må faktisk si at Chocorite French Vanilla-smaken er enda bedre!! (Og det kommer fra en som vanligvis alltid velger sjoko-smak og finner vaniljesmak til tider kvalmende!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder ifra at jeg fikk min første pakke fra iherb og måtte ikke betale tollavgift. På pakken står varens verdi som det skal (uten shipping) :D

bra de har fikset problemet. når bestilte du den da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har motatt Chocorite sjokoladesmak (fudge brownie), den var absolutt god. :) Men, jeg må faktisk si at Chocorite French Vanilla-smaken er enda bedre!! (Og det kommer fra en som vanligvis alltid velger sjoko-smak og finner vaniljesmak til tider kvalmende!)

eniig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bra de har fikset problemet. når bestilte du den da?:)

Den som kommet i dag ble bestilt 11.06 og sendt 12.06. Jeg venter fortsatt for 2 pakker, vi får se. Jeg var ikke hjemme da postman var her, så måtte hente pakken på postkontoret. Måtte spørre for sikkerhets skyld hvem som har sendt den og om jeg må betale noe :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke begynne med antiageprodukter enda, men du kan begynne med hudpleie som er tilpasset din hudtype. Men når du nærmer deg 30 år kan du begynne med skikkelig antiaging, som f.eks retinol a. Men retinol a er fin dersom du har røde, overfladiske arr i huden etter kviser (hjelper ikke mot dypere arr), den jevner hudtonen. Jeg synes også den hjelper mot uren hud.

Øyekrem kan du også begynne med nå.

Jeg har brukt hudpleieprodukter siden jeg var 15 år, og jeg har ikke mye rynker. Nå er jeg 43 og synes at det kommer litt mer nå. Noe som har vært kjent lenge som hjelper mot mimikkrynker (det du får i panna og munnvikene) er noe som kalles Frownies. Har vært å få i Norge i mange år, men er svinedyrt. Jeg kom tilfeldigvis over disse på iherb og jeg er kjempefornøyd.

Denne for pannen har jeg ikke prøvd da jeg ikke har rynker i panna.

Men denne for under øyet har jeg prøvd og den virker! Den fjerner ikke rynkene helt for evig, men ved regelmessig bruk blir det veldig mye bedre :)

Jeg har tatt proteintilskudd så lenge jeg kan huske, og jeg tror det også er med på å gjøre huden min sterk. Det siste halve året har jeg i tillegg tatt ekstra kollagentilskudd, og jeg ser veldig forskjell på kroppen. Jeg har ikke en eneste cellulitt på lårene eller rompa, har enda litt igjen på magen etter fire svangerskap, men er bedre der også. Men collagenproduksjonen din er på topp enda i mange år, når du runder 30 starter den å falle.

Jeg tar i tillegg tilskudd av hyaluronsyre i kapselform, dette hjelper også på huden, men jeg tar det pga leddproblemer.

Tusen takk for mange gode tips!!:D Frownies skal deff testes ut! Skal man bruke dette hver dag, eller hvordan fungerer rutinen? Det er mimikkrynker jeg "sliter" med...

Tenkte også på å ta kollagen tilskudd? Men kanskje vente noen år til...

Forøvrig holder jeg på å teste ut Waleda sin wild rose serie.. Har ikke funnet ut hva slags hud jeg har, er nok godt å blandet..

Til vinteren tenker jeg å ta meg råd til en hupleie time, finne ut hva som kan være riktig for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor på "krona" tollen er når det gjelder beløp? Altså at 205 kr går igjennom? F.eks?

Jeg har også fått pakke med tollbehandlingsgebyr forenklet og visste ikke bedre enn å betale. Ergelig! Etter det fant jeg ut at grensen går ved kr 201.- Her kan man kan se tollkursen: IHerb Helseprodukter Via Norske Søkeord, Totaloversikt+Rabatt = ISpar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder at den andre pakken som jeg hentet i dag er markert med pris på varene, ikke noe toll på den. Jeg tror at forum-aksjon "send epost til iherb" har sine resultater :D

Hei. Det er jammen gode nyheter. Er det flere som melder om korrekt merking fra Iherb sin side? Noen som vet NÅR de begynte med feilmerking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk pakke i dag, bestilte forrige uke tror jeg det var. Chocorite chocolate fudge brownie proteiner, Erythritol og koksmel. Syns proteinpulveret smakte likt som det forrige jeg hadde, som ikke var så særlig godt :/ Kanskje jeg skal prøve vaniljesmaken også? Og kanskje det er godt i bakst? (oppskrifter anyone?). Kokosmel blir spennende! Blir nok en bestilling til veldig snart :) Og var ikke noe stress ift fortolling osv.[ATTACH]39481[/ATTACH](og bruker du koden EKA222 til din første bestilling får du $5 i rabatt :) )

post-206-14440865825689_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

$32,32 er under 200kr.. blir ikke noe tull i tollen da?:unsure: At de (iherb) plusser shipping på verdien eller noe.. for sånt rot gidder jeg ikke.:p

tror det er fikset nå så det skal gå fint :) fikk en pakke i dag som ikke toll var regnet med på, og den forrige pakken som kostet det samme var det regnet med toll på..så tror problemet deres er fikset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...