Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestilte nettop noen atkins barer fra iherb (min første bestilling der!) bestilte disse:

[ATTACH=full]41536[/ATTACH]

Noen som har noen erfaringer med de? hva med andre atkinsbarer?

Noen her som har bestilt quest sine peanut butter supreme og chocolate brownie?

Noen som også har noen gode proteinpulver ala disse barene og anbefale?

Disse ser veldigveldig god. Må ha litt av de hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når pakken min er på 27,66 (ca 170 kr) dollar uten frakt, og 33,66 (ca 204 kr) med frakt, så skal det gå fint i tollen sant? orker ikke enda en sånn feil :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når pakken min er på 27,66 (ca 170 kr) dollar uten frakt, og 33,66 (ca 204 kr) med frakt, så skal det gå fint i tollen sant? orker ikke enda en sånn feil :p

Så lenge verdien er under 200kr etter tollvesenet sine kurser så skal det gå fint ja. Men vis verdien er over 200 så legger de og på frakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge verdien er under 200kr etter tollvesenet sine kurser så skal det gå fint ja. Men vis verdien er over 200 så legger de og på frakta.

siden verdien på varene bare er sånn 170 kr, så må jo kursen svinge ganske mye for at det skal komme over 200, så da skal det vell gå fint, så lenge de ikke regner med frakten fra før (slik de gjorde for en stund siden)? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden verdien på varene bare er sånn 170 kr, så må jo kursen svinge ganske mye for at det skal komme over 200, så da skal det vell gå fint, så lenge de ikke regner med frakten fra før (slik de gjorde for en stund siden)? :p

Vertfall sånn jeg har lært det skal de ikke ta med frakt så lenge pakkens verdi er under 200. Men er jo veldig individuelt på om du får toll eller ikke på pakkene fra iHerb føler jeg. Dreit meg litt ut sist så min ble stoppa når den hadde total verdi på 235kr :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vertfall sånn jeg har lært det skal de ikke ta med frakt så lenge pakkens verdi er under 200. Men er jo veldig individuelt på om du får toll eller ikke på pakkene fra iHerb føler jeg. Dreit meg litt ut sist så min ble stoppa når den hadde total verdi på 235kr :/
7

jaa samme har skjedd med meg..men tror det var bare en feil de gjorde en liten periode, tror det er fikset nå..derfor jeg spurte, gidd ikke faile sånn igjen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestilt mange pakker og har holdt meg like under 200 kr hver gang. 1-2 dollar under ca. Har aldri hatt uflaks med det. Tenker at dollaren synker vel ikke så mye på en uka, ihvertfall ikke vanligvis. Men jeg har ikke peiling egentlig. Noen som vet? Kan den forandre seg mye over en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestilt mange pakker og har holdt meg like under 200 kr hver gang. 1-2 dollar under ca. Har aldri hatt uflaks med det. Tenker at dollaren synker vel ikke så mye på en uka, ihvertfall ikke vanligvis. Men jeg har ikke peiling egentlig. Noen som vet? Kan den forandre seg mye over en dag?

ikke veldig mye tror jeg... i det siste har den logge mellom sånn 5,8 og 6,1, så det er jo ikke så mye den varierer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva heter nudlene? er det de miracle greiene?

ja. jeg fant ut at det er bortkasta penger det er jo ikke noe næringsverdi og ingen smak og pakken inneholder vann, noe som er dyrt å frakte. Hva er da poenget annet enn å fylle opp magesekken? Det kan man gjøre med stangselleri, issalat og slangeagurk også og få vitaminer i tillegg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. jeg fant ut at det er bortkasta penger det er jo ikke noe næringsverdi og ingen smak og pakken inneholder vann, noe som er dyrt å frakte. Hva er da poenget annet enn å fylle opp magesekken? Det kan man gjøre med stangselleri, issalat og slangeagurk også og få vitaminer i tillegg.:)

Nånei, de er værdt sin vekt i gull for meg :p De er ti ganger bedre i konsistens (og smak) enn glutenfri pasta, og inneholder tillogmed ingen kalorier, mao så blir ikke f.eks pasta carbonara så veldig ille kalorimessig. De lukter litt fælt når man åpner pakken, men det er full overkommelig syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...