Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

fikk pakke i dag, bestilte forrige uke tror jeg det var. Chocorite chocolate fudge brownie proteiner, Erythritol og koksmel. Syns proteinpulveret smakte likt som det forrige jeg hadde, som ikke var så særlig godt :/ Kanskje jeg skal prøve vaniljesmaken også? Og kanskje det er godt i bakst? (oppskrifter anyone?). Kokosmel blir spennende! Blir nok en bestilling til veldig snart :) Og var ikke noe stress ift fortolling osv.[ATTACH]39481[/ATTACH](og bruker du koden EKA222 til din første bestilling får du $5 i rabatt :) )

Haha, vi hadde akkurat samme innhold i pakken! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk pakke i dag, bestilte forrige uke tror jeg det var. Chocorite chocolate fudge brownie proteiner, Erythritol og koksmel. Syns proteinpulveret smakte likt som det forrige jeg hadde, som ikke var så særlig godt :/ Kanskje jeg skal prøve vaniljesmaken også? Og kanskje det er godt i bakst? (oppskrifter anyone?). Kokosmel blir spennende! Blir nok en bestilling til veldig snart :) Og var ikke noe stress ift fortolling osv.[ATTACH]39481[/ATTACH](og bruker du koden EKA222 til din første bestilling får du $5 i rabatt :) )

I denne oppskriften er det både kokosmel og ChocoRites Fudge Brownie. Er absolutt so far min favoritt oppskrift på myke kjeks. Har prøvd mye annet, men synes ærlig talt det blir litt tamt og tørt uten litt fint fint SMØR. I disse er det også sjokolade, så blir enda bedre.

Jeg har bestilt hundrevis av pakker fra iherb, og har aldri hatt problemer i forhold til merkingen av pakkene. De har alltid vært merket med riktig verdi, uten fraktkostnaden. Jeg har derimot fått stoppet og returnert en del pakker pga ulovlig innhold, spesielt i starten før jeg ble mer erfaren. Jeg har forstått det sånn at iherb da refunderer noe av kostnaden, men de har ikke respondert på gjentatte mail jeg ha sendt angående det, så til slutt ga jeg opp. Er det noen som faktisk har fått refundert noe som helst etter at tollen har returnert pakker? Hvordan gikk du evt fram?

Jeg har samme problemet som deg. Tollen tok en pakke for ca. en måned siden. Sendte mail til iHerb og spurte om prosedyren, de svarte at jeg skulle få refundert beløpet (eller noe av beløpet) når de fikk pakken i retur. Bestemte meg for å vente, og sendte etter en stund en ny email om de ikke hadde fått pakken min. Har ikke fått svar... for noe vrøvl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

$32,32 er under 200kr.. blir ikke noe tull i tollen da?:unsure: At de (iherb) plusser shipping på verdien eller noe.. for sånt rot gidder jeg ikke.:p

Jack3d? :p

Bestillte to forskjellige pakker, en gikk rett igjennom, andre ble stoppet pga tullet med frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jack3d? :p

Bestillte to forskjellige pakker, en gikk rett igjennom, andre ble stoppet pga tullet med frakt.

Japp :D

Gikk rett igjennom sist, men da hadde jeg jo $5-rabatten. Så det ble under 200kr selv med frakt.

Hva skjedde med den som ble stoppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400 iu er grensa, Det er det som er anbefalt dagsdose i Norge. Men jeg bestilte en gang 5000 iu, ved en feiltagelse. Jeg fikk da brev om at jeg måtte fortolle sendingen. jeg sendte kopi av ordreseddele til dem. Og jeg fikk faktisk boksen gjennom. Men i ettertid går det ikke an å bestille 5000 iu til Norge fra iherb.

Takk for info =). Er så synd med disse restiksjonene, spesielt så lite sol som vi får i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er for dårlig av et firma i deres divisjon. Jeg skal gå gjennom alle mine bestillinger og notere meg hvilke pakker som er returnert, det er fort snakk om et par tusen kroner, fikk melding om en stoppet pakke i dag pga innhold av b12. Jævlig irriterende! Men jeg vet jo at b12 blir stoppet så det har vært en glipp fra meg.

Kanskje man bare må pepre dem med mailer til man får refundert det man skal ha?

Tror ikke pepper er løsningen. Jeg har fått tilbake penger før når pakker ikke kom frem. Tålmodighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte betakaroten for ca 2-3 mnd siden, som ble returnert. Ikke fått penger tilbake fra Iherb enda.

Kjæresten bestilte 3 pakker derfra for ca 6-8 uker siden. Den ene har han fått returneringsbrev på OG pengene tilbake på konto fra Iherb. De 2 andre pakkene har han ikke sett noe til. Ingen hentemelding, ingen returneringsbrev fra posten eller penger tilbake (og det var lovlige produkter).

Jeg bestilte varer for 38,3 dollar derfra i dag (ca 193 NOK). Håper det går knirkefritt, ellers gir jeg opp hele iHerb:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte betakaroten for ca 2-3 mnd siden, som ble returnert. Ikke fått penger tilbake fra Iherb enda.

Kjæresten bestilte 3 pakker derfra for ca 6-8 uker siden. Den ene har han fått returneringsbrev på OG pengene tilbake på konto fra Iherb. De 2 andre pakkene har han ikke sett noe til. Ingen hentemelding, ingen returneringsbrev fra posten eller penger tilbake (og det var lovlige produkter).

Jeg bestilte varer for 38,3 dollar derfra i dag (ca 193 NOK). Håper det går knirkefritt, ellers gir jeg opp hele iHerb:p

Hei. Varer for 38,3 $ blir ikke 193.- kr. Hvordan regnet du ut det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte betakaroten for ca 2-3 mnd siden, som ble returnert. Ikke fått penger tilbake fra Iherb enda.

Kjæresten bestilte 3 pakker derfra for ca 6-8 uker siden. Den ene har han fått returneringsbrev på OG pengene tilbake på konto fra Iherb. De 2 andre pakkene har han ikke sett noe til. Ingen hentemelding, ingen returneringsbrev fra posten eller penger tilbake (og det var lovlige produkter).

Jeg bestilte varer for 38,3 dollar derfra i dag (ca 193 NOK). Håper det går knirkefritt, ellers gir jeg opp hele iHerb:p

Akuratt betakarotene kan jeg anbefale å bestille fra UK.

Jeg har bestilt denne:

Buy BETA CAROTENE 25,000 IU 100 Capsules Online UK

Ca 83 kroner boksen, hakket billigere om du tar med 2 :)

Man slipper stresset med at pakken blir stoppet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack3d? :p

Bestillte to forskjellige pakker, en gikk rett igjennom, andre ble stoppet pga tullet med frakt.

Jack3d er ulovlig i Norge så vidt jeg har forstått det, sant? Er det bare å bestille på iHerb og få det i posten så lett? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barer fra atkins, proteinpulver fra chocorite (chocolate fudge brownie og frensh vanilla er døødsgode), steviadråper (spess vanilla cream og english toffe), peanøttmel og pb2 sjokolade og waldenfarms sjokolade dip :p noe av det jeg bestiller om og om igjen vertfall :p
Spiser du disse proteinbarene på PSMF dietten? og klarer å holde deg under 20 karb om dagen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...