Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Esj, sukkerfri ketchup fra idun funker da? :) hvis du ikke er ekstrem storforbruker da :whistling:

Sukkerfri? Er vel heller at den er uten tilsatt sukker? Men får tenke på det :p Ser at den har ca 8g karber pr 100 gram. Så det er vel litt i overkant på en PSMFdiett. Men jeg er veldig flink med å holde karbo lavt da.... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIIK jaja vi får se :thumbsup:

noen sier den smaker ganske vondt "bar"men kan blandes inn i noe bakst, fluff etc. men jeg syntes den smakte så fælt at jeg hadde ikke tro på at den var god iblandet noe heller, men kanskje du vil prøve, håper du vil lykkes i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukkerfri? Er vel heller at den er uten tilsatt sukker? Men får tenke på det :p Ser at den har ca 8g karber pr 100 gram. Så det er vel litt i overkant på en PSMFdiett. Men jeg er veldig flink med å holde karbo lavt da.... :p

Hehe bruker du mye ketchup du da? :D bruker den hele tiden jeg, men lå feks bare på 8 gram karbo dagen the other day :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter vel på Caramel Dipen og Ranch dressingen.. Nei. Var det BBQ-sausen? Noen som vet om den smaker høgg eller ikke?

Caramel dipen og ranch dressingen syntes jeg ikke noe om, men BBQ-sausen synes jeg funker godt å grille med eller å steke kyllingen i pannen. Ellers synes jeg Thousand Island smakte tilnærmet likt den originale (så noen andre ikke likte den). Men smaken er som baken, den er delt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte forresten en sånn:

Bare Fruit, Cinnamon Apple Chips, .64 oz (18 g) - iHerb.com

(etter tips i denne tråden).

Lett i vekt, billig i pris, grei å fylle pakka med - alt ettersom.

Og de er dødsgode!:eek:

Glad jeg allerede har fler på vei! :D

Samme her! Perfekt til å "trimme" pakkene med, så du får max ut av fraktalternativet /200-grensa :D Og ikke minst er de er supergode!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miracle noodle smaker ingeting, men er grei til å fylle magen med, har i tilfelle jeg blir supersulten en dag, peanøttsmøret har en helt annen konsistens, men nøttesmaken har den,kanskje litt salt, synes den er grei å ha på riskaker når jeg savner peanøttsmør på det værste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm...lurer på om jeg må sjekke atkins-barer på iherb. Aldri handlet der før :)

De er veldig gode, og billige! Koster rundt 5 - 8$ pr bar.. Så for ca det én bar koster i Norge, får du for fem i USA. Ganske sykt, egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde å bestille en boks optimen, men den ble sendt tilbake.. hva skjer videre nå?

aldri bestill noe med høyt nivå på b-vit, tollerne er ekstremt nøye og klar på den der med b-vit...veldig kjedelig for mange produkter som har litt ekstra b-vit tilsatt:thumbsdown: (man kan seff være heldig og ikke bli kontrollert hvis du liker og gamle:p)

hva skjer videre, pakken blir returnert til iherb og du får refundert 80% av pakkens verdi minus frakt, sender du e-mail om pakken får du sikkert pengene fortere hvis ikke tar det alt fra noen uker til lengste i mitt tilfelle fikk penger igjen etter 8mnd el noe!..så kan ta tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri bestill noe med høyt nivå på b-vit, tollerne er ekstremt nøye og klar på den der med b-vit...veldig kjedelig for mange produkter som har litt ekstra b-vit tilsatt:thumbsdown: (man kan seff være heldig og ikke bli kontrollert hvis du liker og gamle:p)

hva skjer videre, pakken blir returnert til iherb og du får refundert 80% av pakkens verdi minus frakt, sender du e-mail om pakken får du sikkert pengene fortere hvis ikke tar det alt fra noen uker til lengste i mitt tilfelle fikk penger igjen etter 8mnd el noe!..så kan ta tid..

Kan jeg forvente at det skjer med Ripped Fuel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen123
aldri bestill noe med høyt nivå på b-vit, tollerne er ekstremt nøye og klar på den der med b-vit...veldig kjedelig for mange produkter som har litt ekstra b-vit tilsatt:thumbsdown: (man kan seff være heldig og ikke bli kontrollert hvis du liker og gamle:p)

hva skjer videre, pakken blir returnert til iherb og du får refundert 80% av pakkens verdi minus frakt, sender du e-mail om pakken får du sikkert pengene fortere hvis ikke tar det alt fra noen uker til lengste i mitt tilfelle fikk penger igjen etter 8mnd el noe!..så kan ta tid..

åh.. bra jeg fikk brevet fra posten dagen før jeg dro til sverige da ihvertfall :p

får bare smøre meg med tålmodighet og vente da, er heldigvis ikke det største tapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg forvente at det skjer med Ripped Fuel?

jeg har fått gjennom produkter med theobromine før men det står på legemiddellisten så det kommer nok an på hvor nøye tolleren som eventuellt stopper den er..

åh.. bra jeg fikk brevet fra posten dagen før jeg dro til sverige da ihvertfall :p

får bare smøre meg med tålmodighet og vente da, er heldigvis ikke det største tapet :)

ja heldigvis såpass billig der at det sjelden er store tapet;) kan jo bestille fra england eventuellt hvis man vil være sikker på at det kommer gjennom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...