Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Prøvde de for første gang i går, de inneholder 0 karbo og 0 kalorier. MEN. Jeg må si at squash-pasta faktisk er bedre :) Og det er billigere.

Tror jeg står over den.. :p Men tenkte jeg snart skulle bestille waldorfdressing, sennep og ketchup der.. Håper de er gode! Er veldig få kalorier, og ikke noe karber eller fett i de så.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter vel på Caramel Dipen og Ranch dressingen.. Nei. Var det BBQ-sausen? Noen som vet om den smaker høgg eller ikke?

Aner ikke.. Jeg har dressingen på venteliste :p Har ikke fått plass enda:unsure: sånn ENTEN pris eller vekt.. det er litt av et puslespill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg står over den.. :p Men tenkte jeg snart skulle bestille waldorfdressing, sennep og ketchup der.. Håper de er gode! Er veldig få kalorier, og ikke noe karber eller fett i de så.. :p

Har som sagt over her et par på tur i posten allerede :D GLÆR MÆ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke.. Jeg har dressingen på venteliste :p Har ikke fått plass enda:unsure: sånn ENTEN pris eller vekt.. det er litt av et puslespill..

JEG VET! :unsure: Fikk liksom ikke kjøpt to dressinger, så da ble det en. Og noe annet. Herregud jeg har så sykt mye atkinsbarer i skapet, og jeg som er lei :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.. men må moderere meg selv litt :rolleyes:

Liiiten fingertupp i lokket, smatt smatt = Win! :D

Teskje.. not so much.:unsure:

Jaa, jeg begynte å lure på om det var noe alvorlig galt med smaksløkene mine;) Min har stått i skapet i evigheter siden jeg smakte på den, men i dag testet jeg den sammen med peanøttsmør og det var faktisk ikke så verst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra si ifra når du får det! :thumbsup: Prøvde å bestille istad, men får bare bestilt en flaske av gangen for billigste fraktvalg? eller betaler 30$ eller noe for flee flasker av gangen...wat2do

Kommer an på hvor mye annet du trenger som evt passer i en pakke, eller hvor mange dressinger du trenger :p lite regnestykke det der gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor mye annet du trenger som evt passer i en pakke, eller hvor mange dressinger du trenger :p lite regnestykke det der gitt!!

Jeah... nå som jeg er på PSMF så trenger jeg både ketchup, sennep og dressing.. vanskelig det der as

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...