Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg liker virkelig ikke Walden Farms sine produkter, alle har den samme "æsjesmaken". Skal nå prøve et par av "Monin Sugarfree Syrup", så jeg håper de kan smake litt bedre. De er i hvert fall laget på erytritol og sukralose, walden farms er bare laget på sukralose. I tillegg er ingrediensene litt anderledes, og mange sier at de ikke opplever den "æsjesmaken" med monin.

....men jeg blir vel like skuffet som vanlig, thihi :)

Fortsetter under...

Fikk akkurat levert en pakke til 1300 kroner på døra av DHL. Pakken var stoppet i tollen, men jeg har ikke fått noe fortollingskrav? Sender de i posten eller har de ikke greid å catche at summen er over 200 kr. i denne pakka? I ordreseddelen stod det bare hva som var oppi, ingen priser, og på utsiden stod det bare vekten av pakken..

Fikk akkurat levert en pakke til 1300 kroner på døra av DHL. Pakken var stoppet i tollen, men jeg har ikke fått noe fortollingskrav? Sender de i posten eller har de ikke greid å catche at summen er over 200 kr. i denne pakka? I ordreseddelen stod det bare hva som var oppi, ingen priser, og på utsiden stod det bare vekten av pakken..

tollen kommer som regel etterpå.

Annonse

Fikk denne IDAG! Bestilte på torsdag...

[ATTACH]13566[/ATTACH]

:D

valgte UPS.... Fikk ingen toll eller noe trøbbel :) (ps: rekordsterk krone, så man får mye for pengene nå!)

Items: $70.35

Discounts: ($3.52)

Shipping: $32.81

Total Before Tax: $99.64

Tax: $0.00

Order Total: $99.64

Reward: $0.00

Grand Total: $99.64

Product Qty Unit Price Discount SubTotal

TRA-00009-1.jpg Traditional Medicinals, Organic Senna Stimulant Laxative Tea, Caffeine Free, 16 Tea Bags, 1.13 oz (32 g) (TRA-00009)

Status: ShippedOut 2 X $4.70 $9.40

ATK-02502-0.jpg Atkins, Advantage, Chocolate Peanut Butter Bar, 5 Bars, 2.1 oz (60 g) Each (ATK-02502)

Status: ShippedOut 1 X $8.93 $8.93

QST-93921-2.jpg Quest Nutrition, Protein Bar, Apple Pie, 12 Bars, 2.12 oz (60 g) Each (QST-93921)

Status: ShippedOut 1 X $25.60 $25.60

AMT-00730-1.jpg Amazon Therapeutics, Organic, Yacon Syrup, 11.5 fl oz (AMT-00730)

Status: ShippedOut 1 X $19.60 $19.60

WAL-32444-1.jpg Walden Farms, Chocolate Dip, 340 g (WAL-32444)

Status: ShippedOut 1 X $3.41 $3.41

WAL-66011-1.jpg Walden Farms, Whipped Peanut Spread, 12 oz (340 g) (WAL-66011)

Status: ShippedOut 1 X $3.41 $3.41

money.gif

Extra Discounts:

• Extra 5% discount for orders over $60.00

5.0%

($3.52)

post-1891-14440835806439_thumb.jpg

[ATTACH]13566[/ATTACH]

Bare et lite tips: ikke kombiner yacon sirup og den avførende teen. Yacon sirup inneholder 50 % FOS (fructooligosaccharides), et karbohydrat som kroppen ikke kan ta opp. Den har med andre ord en avførene effekt og i kombinasjon med senna-te, så kan det bli litt vel "avførende" :)

Oi, fikk du denne gjennom tolla? Tryptofan går under legemidler :)

Gjør det? Jeg husker at jeg lette etter alle ingrediensene i registeret, og trypofan mener jeg at jeg ikke fant, og mener jeg leste noe om at det ikke er registrert, men kan ha tatt feil :p Den ble stoppet i en pakke en gang, men da hadde jeg kjøpt multivitamin og, så antok at det var den :) Var vel heldig da :p

Jeg liker virkelig ikke Walden Farms sine produkter, alle har den samme "æsjesmaken". Skal nå prøve et par av "Monin Sugarfree Syrup", så jeg håper de kan smake litt bedre. De er i hvert fall laget på erytritol og sukralose, walden farms er bare laget på sukralose. I tillegg er ingrediensene litt anderledes, og mange sier at de ikke opplever den "æsjesmaken" med monin.

....men jeg blir vel like skuffet som vanlig, thihi :)

Det var jo villt mange smaker! Og helt kalorifritt de også? Litt enig at enkelt av Walden Farms produktene har en ubehagelig bismak, men dressingene liker jeg veldig godt :) Men blir det ikke dyrt å kjøpe de fra Monin? Det er jo ikke tilsvarende Iherb i frakt.

Det var jo villt mange smaker! Og helt kalorifritt de også? Litt enig at enkelt av Walden Farms produktene har en ubehagelig bismak, men dressingene liker jeg veldig godt :) Men blir det ikke dyrt å kjøpe de fra Monin? Det er jo ikke tilsvarende Iherb i frakt.

Ja, Monin sirupene er kalorifrie ;) Kjøpte dem fra netrition, så da bestilte jeg en del andre varer i samme slengen.

Frakten hos netrition er en del dyrere enn hos iHerb, men til gjengjeld kan man huke av for at pakken skal bli sendt som gave. Da kan man sende en gave til seg selv, og slippe toll og mva.-avgifter! ;) :thumbsup:

Utvalget på netrition er litt anderledes enn hos iHerb. iHerb satser på organiske og rå varer, netrition retter seg mer mot lavkarbo og lavkalori. Så egentlig syntes jeg netrition er bedre, fordi jeg er ofte ikke så begeistret for "rå" mat. Rå kakao f.eks., syntes det smaker bæsj! :sick:

Annonse

Gjør det? Jeg husker at jeg lette etter alle ingrediensene i registeret, og trypofan mener jeg at jeg ikke fant, og mener jeg leste noe om at det ikke er registrert, men kan ha tatt feil :p Den ble stoppet i en pakke en gang, men da hadde jeg kjøpt multivitamin og, så antok at det var den :) Var vel heldig da :p

Se etter tryptofan her, det står under legemiddellisten ;)

Spiser meg ihjel på

Chocolite Protein Bars, Cashew Caramel. Seksten barer kan gå fort når det er så digg! Man skjønner at man burde roe seg når bordet er stappfullt av plastemballasje :D

Anbefales!

PB2 Powdered Peanut Butter har jeg smakt for første gang nå. Overraskende godt til å være sunnere peanøttsmør fra pulver!

Og så har jeg jo

eplechipsen som jeg ofte pakker oppi for å fylle opp pakken. Dddddigg!

Det klør i fingrene etter å bestille ny pakke, men prøver å holde meg litt tilbake for lommebokas skyld :whistling:

Noen som har prøvd ut walden farms chocolate dip? Vurderer å bestille den..

Jeg synes den er grei. Det smaker jo selvfølgelig ikke helt sjokolade, men å blande den med f eks mager kesam og sjokoladeprotein får man en kraftigere sjokoladesmak enn med bare sjokoladeprotein. Verdt å prøve å se om du liker den:)

Seriøst, jeg har blitt hekta på Quest Nutrition sine proteinbarer.. De er bare sååå gode! Har lest endel rundt på nettet og slik jeg har oppfattet det virker det som de er det beste alternativet når det gjelder barer også, lite kalorier og mye protein :)

Har nesten spist opp en pakke med Browniestypen, så nå er "Cocunut Cashew" og "Strawberry Cheesecake" på vei i posten.. Noen som har smakt dem? :)

Seriøst, jeg har blitt hekta på Quest Nutrition sine proteinbarer.. De er bare sååå gode! Har lest endel rundt på nettet og slik jeg har oppfattet det virker det som de er det beste alternativet når det gjelder barer også, lite kalorier og mye protein :)

Har nesten spist opp en pakke med Browniestypen, så nå er "Cocunut Cashew" og "Strawberry Cheesecake" på vei i posten.. Noen som har smakt dem? :)

Er disse no særlig bedre enn feks atkinsbarer? Tittet kjapt på chocolate og peanutbutter som hadde 15g prot på en 60g bar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...