Cheesecake Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har man bursdag, så skal man for fanden unne seg ei HEL kake:)Alt el ingenting! Paraply, frksørlie, CaraMella og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ubertass Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 ERRE PRINSESSEKAKE ? MY LITTLE PRINCESS, CHEESECAEK ! Liker at dorollen står i bakgrunnen på bildet. Cake and a wa..! Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ubertass Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 [ATTACH=full]2408[/ATTACH] Har man bursdag, så skal man for fanden unne seg ei HEL kake:)Alt el ingenting! Also: Gratulerer med dagen D: Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesecake Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 hahahaha......takk folkens:) CaraMella og Camillam 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
8687766 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Sist mandag var jeg syk, hadd ikke lyst på måltidet mitt over alt i verden. Sååå, laget meg knekkebrød med peatnutbutter, sjokoladepålegg og banan - sandwitch. Så det ble snickers:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trrrtrrr Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 [ATTACH=full]2408[/ATTACH] Har man bursdag, så skal man for fanden unne seg ei HEL kake:)Alt el ingenting! Gratulerer med dagen :D Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Pga alt for lang tid mellom måltidene idag(må spise regelmessig) gikk jeg på en skikkelig smell, 2 smultringer og ca 130 gr melkesjokolade, æsj...Smakte ikke godt en gang og nå er jeg kvalm:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trrrtrrr Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Pga alt for lang tid mellom måltidene idag(må spise regelmessig) gikk jeg på en skikkelig smell, 2 smultringer og ca 130 gr melkesjokolade, æsj...Smakte ikke godt en gang og nå er jeg kvalm:mad: Åssen kan melkesjokolade IKKE SMAKE GODT?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Åssen kan melkesjokolade IKKE SMAKE GODT?? Hehe, si det du;) Var iallefall ikke verdt nesten 1000 kalorier og kvalme... Hehe...Nei til melkesjokolade fra nå av, bedre med ordentlig mørk sjokkis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.O.T Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Et liite kakestykke (verdens beste.!) og pepperkakedeig. Namånam! Roger86 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titanium Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har ei skikkelig synde-uke! Har spist et par sjokoladebiter både tirsdag, onsdag og i dag, og spist mer enn jeg burde ellers... Men det føles bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 HAR INGEN PLANER OM Å BAKE SUNT TIL JUL! ChristinaGJ, Titanium, StineB og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjonana Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 [ATTACH=full]2408[/ATTACH] Har man bursdag, så skal man for fanden unne seg ei HEL kake:)Alt el ingenting! Gratulere med dagen! Kos deg med prinsessekaka! Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titanium Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 [ATTACH=full]2408[/ATTACH] Har man bursdag, så skal man for fanden unne seg ei HEL kake:)Alt el ingenting! Gratulerer så mye med dagen!! KAKE ER LOV!! Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillefrøken Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hipp hurra Cheesecake Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bmbb Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Toffifee sjokolade og litt annen sjokolade.. Må jo være lov når man er hos farmor? Kan ikke være uhøflig heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 ok. Jeg synder ikke. Men innrømmer at jeg koser meg med noen pils. Og for å få lov til å gjøre det, måtte jeg kjøre kardio-økt i kveld. Vinn-vinn. Roger86 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Erik Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Kveldsmat? i dag på jobb: Gainer shake, halv plate med bergene melk m. karamell,fjordlands risgrøt og julebrus. sånn ca 1500kcal ++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria Torres Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Imorgen skal jeg synde med vilje! IS <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChristinaGJ Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 [ATTACH]2555[/ATTACH] Måtte jo smake på noen Maria Torres 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.