Cheesecake Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 spiste et par hekto havregryn, et par bokser cc,et par epler og sånt i SØVNE...... Nøyaktig: spiste just 1,2 kg cc,300 havregryn,100g myoprotein...3 epler Den som sover synder ikke:confused: Tomt og Lotta 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillestrorejenta Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Elsk hat til denne tråden.. Elsk fordi jeg ikke er alene, hat fordi jeg nå skal innrømme at det planlegges å inntas store mengder vin i kveld.. Og med vin kommer så lett andre ting også.. Planen var å ta en sunn helg etter ei uke med alt for mye mat, er sulten konstant(!), meeen så ville jentegjengen ut og jeg var ikke vanskelig å be gitt jaja, back on track i morgen! (evt mandag.... hihi) Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Antonsen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er jo ikke forgjeves, aldri! Etter et raid er det bare å fortsette i den sunne tralten som før, frem til neste raid. For du kan være HELT sikker på at flere raid vil komme. Kanskje kroppen din trenger det? Tenk på det som restitusjon Jeg synes uansett ikke 10 sjokobiter var noe å skryte av - jeg slår deg flere ganger på en bra sluker-dag! hehe.. nei, var ti cokie trøffler... rund 70 cal per bit.. hehe, men ja. det er jo bare å fortsette å være flik. så har ikke de utskeilsene så mye å si:) bare irrirterende at man alltid skal ha så dårlig samvittighet. og ikke heller bare kose deg litt, drite i det og forstette som vanlig på mandagen. tror alle trenger litt sjokolade raid innimellom^^ Bikini 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Spiste ikke opp alt godteriet på spisedagen min igår, klemte nedpå en halv stratos(stor) nå.. ops.. :whistling: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Antonsen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 hehe.. ops^^ GrommiZ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Antonsen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal spise noe godis, pottis, sjokolade, is, brus, juice.. osv helt fram til jeg har bursdag....... det er noen dager til 15 mars, så vi får se hvordan det går^^ GrommiZ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det hørtes ut som en evighet. hehe:) Lykke til frk.antonsen.. Tok mitt første glass brus siden juleaften igår, gått utrolig greit og slutte røyke og drikke brus egentlig.. trodde det skulle vært en større utfordring enn det har vært.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinky! Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Pepperkaker.... Ulovlig godt til kaffen.. :whistling: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaraMella Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal spise noe godis, pottis, sjokolade, is, brus, juice.. osv helt fram til jeg har bursdag....... det er noen dager til 15 mars, så vi får se hvordan det går^^ Eyy.. thats my wish! Har den 18 mars. Og etter ENDA en sprekk i går ( jeg skjønner virkelig ikke hvor viljestyrken har blitt av) har jeg også bestemt meg , for å i det minste prøve frem til da, uten det helvettes sukkeret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Vært en tur hos mamma, klarte ikke å si nei til sjokoladebollene hu serverte meg, og nå hiver jeg innpå fleskepannekaker med bacon.. ooops:whistling: Pinglekringla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Vært en tur hos mamma, klarte ikke å si nei til sjokoladebollene hu serverte meg, og nå hiver jeg innpå fleskepannekaker med bacon.. ooops:whistling: Viktig å fullføre utskeielsen til det maksimale når man først har sklidd litt ut Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Royality Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Nettopp spist en HEL eplekake alene... Men vent, den inneholdt bare 450 kcal og MASSE proteiner!;D Oppskrift? Bikini 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikini Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 hehe.. nei, var ti cokie trøffler... rund 70 cal per bit.. hehe, men ja. det er jo bare å fortsette å være flik. så har ikke de utskeilsene så mye å si:) bare irrirterende at man alltid skal ha så dårlig samvittighet. og ikke heller bare kose deg litt, drite i det og forstette som vanlig på mandagen. tror alle trenger litt sjokolade raid innimellom^^ Helt riktig! Jeg har akkurat gått på Ben&Jerry kuren noen dager, men med skitur hver dag og styrkeøkter med ekstra klem i, har jeg bare følt meg helt topp! Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Caffelatte med karamel i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikini Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Caffelatte med karamel i Kaller du det å synde? It's naaaaaaaathing. Tror vi må opprette den lille syndetråden for dere småsyndere, og overlate den virkelige syndingen til oss som kan det! Anya, Astriid, lillefrøken og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Aalbotsjord Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Sitter å spiser en pose med mini smash og drikker en burn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kaller du det å synde? It's naaaaaaaathing. Tror vi må opprette den lille syndetråden for dere småsyndere, og overlate den virkelige syndingen til oss som kan det! Hehe ;-) blir vell å synde litt i kveld regner jeg med ;-) men først! biff med fløtegratinerte poteter og rødvinsaus... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Synding pågang her og, ungkarspizza og en halvliter øl.. Anya og Aulin 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miemarie Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 en twist på jobb og en halv protein bar som jeg ikke skulle spise før i mårra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sookie Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Slenger meg på her siden det står en tom boks med Diplom-is på benken. Det er av typen med sjokoladesaus og spanske mandler. Idag har alt bare gått feil! Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.