Ole Andreas Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 ååå nå fikk jeg lyst på ben&jerrys ): Da er det bare en ting å gjøre frøken Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Da er det bare en ting å gjøre frøken Men jeg er kvalm etter for mye sjokolade til lunsj ): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Andreas Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Men jeg er kvalm etter for mye sjokolade til lunsj ): Slutt å vær så pyse. (Wo)man up! Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TEW Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Kjøpte den som trøstemat sjæl i går (siden jeg er syk). Jeg er stor fan! Er så lei av å kjøpe ett eller annet digg for å synde litt, også syntes jeg etterpå at det ikke var så veldig godt likevel. Men denne leverte! <--- sugar rush! Ole Andreas og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bro Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Eple og fersken til frokost, kommer til å bli feit av alt fruktsukkeret Ironi? Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quadzilla Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Ironi? Nei? All forskning viser at fruktsukker ødelegger kroppen på lik linje med vanlig sukker du får på butikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StiligeCecilie Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Endte opp med en drøy fyllakule i helgen igjen. SlayerDad 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bro Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Nei? All forskning viser at fruktsukker ødelegger kroppen på lik linje med vanlig sukker du får på butikken. Nei, du tar helt feil! Du bør ha veldig god samvittighet ved å spise frukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Nei? All forskning viser at fruktsukker ødelegger kroppen på lik linje med vanlig sukker du får på butikken. Hvis du fortsatt ikke er ironisk - det er stor forskjell på ren fruktose og "vanlig" sukker(sukrose+fruktose), en skal spise en hel del karbohydrater(sukker) som inneholder begge to, samt ytterligere ren fruktose for at det skal være "farlig" Bro 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quadzilla Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Hvis du fortsatt ikke er ironisk - det er stor forskjell på ren fruktose og "vanlig" sukker(sukrose+fruktose), en skal spise en hel del karbohydrater(sukker) som inneholder begge to, samt ytterligere ren fruktose for at det skal være "farlig" I know, måtte bare se hvordan en med brukernavnet 'bro' forholdt seg til broscience Gafler nedpå fersken, epler og banan uten dårlig samvittighet! ind96 og Therese 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Nei? All forskning viser at fruktsukker ødelegger kroppen på lik linje med vanlig sukker du får på butikken. All forskning viser at alt ødelegger kroppen: stillesitting, for mye trening, for mye karbo, for lite karbo, for mye fett, for lite fett, for mye protein, for lite protein, kunstig søtning, naturlig støning, fruktsukker, ... Samtidig viser all forskning at ingenting er farlig: mørk sjokolade er sunt, kaffe er sunt, melk er sunt, frukt er sunt, osv... Poenget er at det aldri er så svart på hvitt som mange får for seg. Jeg spiser minst 2 frukter hver dag, og jeg har relativt lav fett%, normal kroppsvekt, velfungerende organer, osv... LenaMarie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Endte opp med en drøy fyllakule i helgen igjen. Du e itj full før du skit på dæ. Før det er du bare sjarmerende salongberuset;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Alt som kan spises som jeg kommer over i dag, blir borte Sexylubben83, okveine, Aurelius og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deffine Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Nei? All forskning viser at fruktsukker ødelegger kroppen på lik linje med vanlig sukker du får på butikken. Tøys! http://nutritionfacts.org/video/if-fructose-is-bad-what-about-fruit/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akse Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 I helgen spiste jeg 0,5liter sjokoladepudding, 1 liter jordbærgele og 0.5l vanilje saus circus 2000 kalorier, hmmm det er jo mindre enn en fyllekule? Vet hva jeg skal gjøre neste helg for å si det sånn loslote 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Skal i konfirmasjon til helga, noe som betyr koldtbord og masse kaker ("Synder" på forskudd, for jeg er klar for å overspise!) LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Ok, sist helg: 2 Walters mandler, en Grandis (hjemmelaget), 5 halvlitere bayer, plenty børst, indisk mat, shitload med ting jeg ikke husker at jeg har spist (etter bayer og børst inntaket). Jeg har vært ganske flink, men cravingsene er ekstreme etter snuskuttet, enda jeg ligger i overskudd på kcal:whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.