Gå til innhold

ind96

Medlemmer
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om ind96

  • Rang
    Nykommer

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Kvinne
  1. Takker for fornuftige svar! Jeg merker at det hjelper å holde smalt og dra albuene godt ned, det var derfor jeg ble usikker da jeg fikk beskjed om noe annet. Men da forsetter jeg som jeg har gjort Pusten har jeg ikke tenkt på!, og det er jo ganske sikkert grunnen til at jeg føler jeg mister spennet Bevegligheten (vertfall tundt hofter og hamstring) vet jeg bør bli bedre. Tror også bevegligheten ødlegger for teknikken når jeg kommer under paralell. Fant mange øvelser for hjelp til bedre knebøy i forumet Nå vet jeg bedre hva jeg kan jobbe med(y) Poster en video om jeg får noen til å
  2. Noen tanker om hvorfor jeg faller fremmover med overkroppen når jeg når bunnposisjon og på vei opp? Kommer under paralell, og beinstillingen er visst veldig bra. Føler jeg mister litt "trykk". Hvor er det det mest trolig at det svikter; ryggen, magen, hoftene eller litt over alt?
  3. Takk for tilbakemelding! Da fortsetter jeg med programmet jeg, for her er det fremgang hver økt (enda)
  4. Jente 18 år, 175 cm og noe mellom 65-70kg. Trent styrke i litt over ett år og føler jeg har god teknikk på de fleste av de "vanligste" øvelsene. Mangler litt beveglighet med jobber med saken Mål: bli sterkere og bygge mer muskler Kom over Starting Strength; Gunnars bastard-variant og syntes det så ut som noe for meg. Jeg liker baseøvelser, og mener selv at jeg har bruk for å bygge opp litt bedre grunnstyrke. Jeg har og litt problemer med at jeg faller frem i bunnen av knebøyen og mister spenn i magen, som sikker ikke er heldig for korsryggen når vektene blir tyngre… Så jeg tenkte at de
  5. Jupp. Dette henger sammen med gamle vaner, og skjer ganske atuomatisk etter som det ikke er noe som gjør meg utrygg. Det handler bare om å tørre og ta seg sammen og utfordre seg selv. Føler meg bedre bare med det jeg har økt den sisste måneden, og da kan det jo bare bli bedre :-) Takk
  6. Tusen takk for mange svar :-) Jeg ser selv at jeg kan oppfattes litt slaviskt med grammene, men forsøker å trappe opp litt rolig på mengde mat. Har ikke så stor plass i magen, og får lett mageknip ol. viss jeg spiser mye mer en hva jeg er vant til helt plutselig. Jeg kan jo legge til at jeg spiser mer nå en for en måned siden, og det siker kanskje sitt... Jeg tar til meg rådene og bytter til de litt mindre magrere produktene :-). Jeg trener ca. 1 time hver dag med gruppetrening basert på styrke, på senteret. Føler det var en grei måte å begynne på så så jeg får trent hele kroppen og vennt den
  7. Har hatt en spiseforstyrrelse, og vet at jeg til tider har lett for å spise for lite uten at jeg merker det - som en veldig dårlig vane. Er 174 cm og veier mellom 53-55 kg. Målet er å "bygge opp" kroppen min etter at jeg har brutt den ganske ned over noen år. Kan legge til at jeg er erklært "frisk" og sliter ikke på samme måten som da jeg var syk Er relativt ny på treningsfronten, men både ser og merker at mye har skjedd bare på denne første måneden, det er gøy! En vanlig dag ser slik ut: Frokost: - 300g mager cottage cheese - 50g kokosmelk - 1 stk. frukt/ ca. 125g bær Lunsj: - en k
  8. Takk for det, og tusen takk for veldig oppklarende svar! Håper på å få litt hjelp av en treningsveileder som kan vise meg litt av de forskjellige apparatene. Vet feks. ikke hvordan man endrer anntall kg på beinpress maskinen enda...
  9. Hei Er ei jente på 17 år. For noen år tilbake ønsket jeg å komme i bedre form. Jeg trente kun hjemme og aldrig med noen apparater. Jeg løp rundt i skogen nesten døgnet rundt og det hele utviklet seg til en spiseforstyrrelse. Jeg er av de heldige som har kommet ganske greit ut av anoreksien og har fått godkjenning av behandlerene mine om at det er forsvarlig med trening igjenn. Jeg vet at jeg er svak, i og med at kroppen min har "spist opp" mye av musklaturen min. Vekten ligger mellom 50-55 kg og jeg er 174 cm. Målet er å gå sakte med sikkert opp i vekt samtidig som jeg bygger muskler. T
×
×
  • Opprett ny...