Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Microsoft og deres xbox live tjeneste kan brenne sakte i helv... Det er uhørt i dag og bruke en mnd på og fjerne eksisterende sikkerhets info og legge til den nye.. De passer i tillegg på at det går i orden noen dager etter at abonemenet blir fornyet sånn at de får noen kr til...

BRENN!!

Nr. 1: Irriterer meg over å skulle lese en tekst/lengre kommentar hvor man ikke bruker store bokstaver eller riktig punktum/komma. Dagens!!

Nr. 2: Uendelig sliten og trøtt og altfor mye å tenke på, sover dårlig = trøtt = lite motivert til trening = deprimert = ensom = osv.

Fin tråd og få ut det på, da Facebook ikke akkurat er godkjent klageforum.

Forverten til hunden min vil avlive han pga at han glefset mot noen. Må hente hjem mor sitt lille gull, ingen får avlive han <3 :(

Trenger å få ut MYE frustrasjon nå, blir økning imorgen!

Forverten? Hæ? Om hunden min ble avlivet hver gang den glefset mot noen hadde den vært borte nesten før den var født.

Annonse

Kjekkt å være mellom hu single bærta som vil leve singellivet, og kompisen som har allerede blitt solid plassert in tha friend zone, ikke gir opp, skal være hønemor når hun blir brisen, og blir sjalu og lite diskret når hun prater/flørter med andre, eller bare snakker om sånnt. Så brukte jeg over en time på å prøve å forklare pjokken hvordan ting fungerer... Joda, kjempekloke ord, men satt de..? neida... Prøver å få guttungen til å prate med noen søte jenter nærmere hans egen alder, og han avviser dem og er så sur at de blir forbanna..

Hvem var barnevakt for hvem? Ble ikke no flørting for min del i går ihvertfall, passa på den skjøre ungen hele tia...:inpain:

Har i løpet av to dager prestert å spise opp påskeegget mitt... så nå må jeg kjøpe mer candy:( Men butikkene åpner ikke før lørdag, så jeg må gå en dag uten nå!:(

I feel your pain! Blir (protein)vafler til middag her for å kompensere for mangelen på påskegodt.

Ellers snør det fremdeles. :arghh:

Annonse

I feel your pain! Blir (protein)vafler til middag her for å kompensere for mangelen på påskegodt.

Ellers snør det fremdeles. :arghh:

fikk is til dessert hos mams og paps, og så fant mamma fram en 200g sjokolade, så det ble litt lettere å være meg. Men jeg kommer nok til å bli litt tyngre etter denne uka hjemme...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...