Gå til innhold

smarin

Medlemmer
  • Innholdsteller

    22
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. smarin

    Polar pulsklokker

    Takk for linkene! Jeg leste dem, og prøvde å finne makspulsen min i dag siden jeg ikke har fått brukt pulsklokka før nå. Det hele ble veldig merkelig, egentlig. Pulsen min var mellom 175 og 185 den halvtimen jeg jogga før jeg kom til bakken jeg skulle jogge opp. Det er for øvrig en helt grusom bakke, så da jeg hadde kommet på toppen av den hadde jeg en puls på 202. Jeg jogga/gikk ned igjen for å jogge/løpe opp igjen, for å da finne MP. Da kom jeg opp til 197. Etter det jogga jeg hjem igjen, og der var det en annen bakke jeg også ville løpe opp - og hadde puls på 203 etter den. Jeg skjønner ing
  2. smarin

    Polar pulsklokker

    Ja, jeg så litt på den klokka også. Men jeg har aldri brukt pulsklokkee før, så jeg synes FT60 virket avansert nok. Jeg fant ut av det, det er samme klokka. Den var tilogmed feilpriset på G-sport så jeg fikk den før litt under 1000kr. Nå er jeg ganske spent på om dette er så motiverende på trening som jeg håper det er! Er det sånn at man kan legge inn makspulsen på klokka, eller finne den ved hjelp av klokka? Jeg har aldri testa makspulsen min eller noe sånt, noe jeg kanskje egentlig burde ha gjort. All treninga jeg har gjort føles plutselig veldig amatørmessig ut. Heheee
  3. smarin

    Polar pulsklokker

    Først nå har jeg begynt å få lyst til å bruke pulsklokke på trening. Det er sikkert veldig sent, siden jeg har trent mye i flere år nå. Men uansett, så klarer jeg ikke å bestemme meg for hvilken jeg vil ha. Har sett på Polar FT60, og plutselig dukket Polar FT60F opp ? Er det noen som vet om det er samme klokka? Den er nemlig billigere, men jeg klarer ikke å se om det er noen forskjell på funksjonene. FT60F står det heller ikke noe om i Polar sitt hefte om pulsklokker. Aller helst vil jeg ha en pulsklokke som har GPS, kalorier, distanse, hastighet, puls - og alt annet som jeg vanligvis bryr
  4. Jeg sa det ikke mangler informasjon. Sa aldri noe om at den er god nok. Men om interessen er der, så klarer folk flest å finne frem til forskjellige måter å forbedre kostholdet på, og evt. gå ned i vekt. Informasjonen kan alltid bli bedre. Og de aller fleste skjønner at 5kg smågodt, bare fordi det er på tilbud i påska, ikke passer inn og ikke kommer til å gjøre noe godt for kroppen.
  5. Han sier at reklamen er spesielt rettet mot unge. Så vidt jeg vet så har ikke barn som ikke har fått med seg forskjellen på mat og godteri, så mye penger at de likevel kan kjøpe 1kg med smågodt. De fleste foreldre passer på. Dessuten å er han flink å få det til å høre ut som om de som er overvektige er svakere enn de som ikke er det og absolutt ikke klarer å la være å kjøpe for mye godteri når de først har sjansen. Det er jo i bunn og grunn ingen andres valg enn personens, og det er latterlig å påstå at butikkene er grunnen til at folk blir feit. Selvsagt, hadde du sluttet å selge alt som var
  6. smarin

    Dagens Glade

    Pappa låner bilen min nå og som betaling skal han vaske den (og sette på øyevippene jeg har kjøpt)! Rein bil WIII!
  7. Blir vel A-menneske. Kan gjerne være våken lenge, men er alltid oppe tidlig nok til å trene før jobb/hva enn jeg skal.
  8. Åååh! Pogs ja! Det snakka jeg med ei venninne om for et par uker siden. Jeg hadde så mange sånne! Føler plutselig en merkelig tilhørlighet, altså 1993 her!
  9. smarin

    Dagens negative

    McD! Joy of life..
  10. smarin

    Dagens negative

    Har vært på jobb og fora kjipe unger med burgere i hele dag, og skal tilbake og mate kjipe fyllikere med burgere om 45 minutter. Blir omtrentlig 4 timer søvn i natt, før jeg igjen skal på jobb. YAY, kjenner jeg synes helga allerede kan være over.
  11. Jeg er kanskje veldig utålmodig og overbegeistra. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal trene bein eller overkropp. Eller kondisjon. Trener jeg kondisjon liker jeg å jogge ute, og styrke er jo greit å gjøre på senteret. Aller helst vil jeg gjøre alt på en gang! Jeg vil jogge for å redusere fettprosent, og trene overkropp for å få finere armer, og trene bein for å få smalere lår og penere legger. MEN jeg kan vel ikke gjøre alt på en gang? Har noen noe å anbefale av treningsprogram, eller lignende? Jeg ender bare opp med å trene på måfå fordi jeg ganske enkelt ikke har mye peiling.
×
×
  • Opprett ny...