Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta den tiden du trenger på å finne nytt sted å bo. Skifter han faktisk lås, tar du inn på hotell og sender ham regningen.

Hun*, som i stemoren min :unsure::lol: Jeg har funnet meg sted å bo allerede, er ute om to dager, hurray!

Annonse

Faen jeg er så lei av å ikke tåle mat. Det er greit med de matvarene jeg vet jeg ikke tåler, men nå for tiden får jeg vondt i magen HVER gang jeg spiser ... uansett hva jeg spiser. Det er litt slitsomt, for jeg kan jo ikke la være å spise, da blir jeg jo aldri sterk.

Fodmap ?

Argh! Da har mitt tjukkas-alter-ego overtatt og jeg har en total diettkollaps! Har spist min tilmålte middagsporsjon, ungene sine porsjoner og kylte nedpå restene i gryten også! Glefser i meg alt som kan minne om mat! Her er det bare til å iverksette skadebegrensning!!!

hvordan går det med målet rundt div plasser på kroppen? du trener masse osv så lenge du spisr og trener så burde målene bli mindre hvertfall :)

Har ikke sjekket på en stund, så det er jo en ide å gjøre kanskje :whistle:

Annonse

Obviously. Er bare irritert på at jeg ikke vet grunnen, og det er kjipt å se et såpass mye høyere tall på vekta på tross av at jeg ligger i underskudd ;)

Kanskje du har... Lekt for mye (med) doktor? ;P

Neida, den var halvstygg, sorry.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...