Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Helt utkjørt. Sov 12 timer i natt og slet fremdeles med å stå opp, og kom meg verken på trening eller skole. Både fysisk og psykisk utmattelse er sånn passe. Konkluderer med at jeg blir i senga i dag og tar det rolig, så prøver igjen i morgen.

Så savner jeg Dr.Happn :unsure:

Hørte dørhåndtaket til frontdøren drev å prøvde å bli åpnet i 3 tiden på natten. Jeg tok heroisk dynen over øynene og lå i fosterstilling. Viste seg når jeg mannet meg opp med en golfkølle i henda at katten har lært seg å hoppe på dørhåndtaket når han vil inn..

Annonse

TEW sympati liker. Leit å høre. Hvordan ligge det ann nå da?

Restverdifirma jobber med å pumpe ut vann, men det er jo stort sett ubehandlede motordeler, så rusta vil komme og ødelegge alt som har blitt vått. Må bli tørt på gulvet før jeg får gjort noe mer og får oversikt over skaden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...