LadyRainicorn Skrevet 31. august 2015 Skrevet 31. august 2015 Føler at alt på timeplanen kommer til å kræsje på skolen denne og neste uke. Bra at vi allerede er godt trente på å løpe mellom forskjellige campus mellom forelesningene. Aurelius 1 Siter
Nurse Skrevet 31. august 2015 Skrevet 31. august 2015 Fordi du ikke jobber riktig sted som gir deg 4.hver helg hehe :cry::cry: Ikke spark noen som ligger nede. Aurelius 1 Siter
LeanMachine Skrevet 31. august 2015 Skrevet 31. august 2015 :cry::cry: Ikke spark noen som ligger nede. Du må bare flytte til Skien, så løser det seg !! :) Nurse 1 Siter
Gjest Lovisa Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Når eg stod og venta på bussen til jobb i morges var gatelysa på... Det går mot mørkare tider. Siter
Samsons Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Skal iløpet av en 4 dagers periode jobbe dagskift, kveldsskift og nattskift. Lenge leve fleksibel døgnrytme.. Aurelius 1 Siter
LeanMachine Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Når eg stod og venta på bussen til jobb i morges var gatelysa på... Det går mot mørkare tider. Dette skal jo i dagens glade!! Det er så koselig når det blir mørkt ute Da kan man tenne lys! Samsons 1 Siter
Sephania Skrevet 1. september 2015 Skrevet 1. september 2015 Treningssenteret mitt er invadert av en yngrebølge... Aurelius 1 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 elixia fra 08:00 til 20:00 i dag. Jeg får hodepine der etter 2t.<3 Siter
Prinsesse Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Helt utkjørt. Sov 12 timer i natt og slet fremdeles med å stå opp, og kom meg verken på trening eller skole. Både fysisk og psykisk utmattelse er sånn passe. Konkluderer med at jeg blir i senga i dag og tar det rolig, så prøver igjen i morgen. Så savner jeg Dr.Happn Siter
TEW Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Oversvømmelse på et delelager jeg har, brukt kvelden på å prøve å redde det som reddes kan, resten er ødelagt. LeanMachine, T-man og Aurelius 3 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 feelin' so fat and hungry Siter
Samsons Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Hørte dørhåndtaket til frontdøren drev å prøvde å bli åpnet i 3 tiden på natten. Jeg tok heroisk dynen over øynene og lå i fosterstilling. Viste seg når jeg mannet meg opp med en golfkølle i henda at katten har lært seg å hoppe på dørhåndtaket når han vil inn.. StiligeCecilie, Prinsesse, LadyRainicorn og 7 andre 10 Siter
Aurelius Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Forsov meg til obligatorisk kurs. Håper som fy det holdes fler i løpet av dagen så jeg får oppmøte alikevel :$ Siter
T-man Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 TEW sympati liker. Leit å høre. Hvordan ligge det ann nå da? Siter
LeanMachine Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Glemmer ting HELE TIDEN. Og jeg glemmer aldri noe, true story! Så her er det noe skikkelig galt i hodet mitt!!! Siter
SlayerDad Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Er jo faen meg ingen aktuelle boliger som legges ut for salg. meh. Siter
Ulrik Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 Det vakumet som kommer når man har hatt mer enn nok å gjøre i 4 uker, for så å ha bedre tid igjen. Brokkoli 1 Siter
TEW Skrevet 3. september 2015 Skrevet 3. september 2015 TEW sympati liker. Leit å høre. Hvordan ligge det ann nå da? Restverdifirma jobber med å pumpe ut vann, men det er jo stort sett ubehandlede motordeler, så rusta vil komme og ødelegge alt som har blitt vått. Må bli tørt på gulvet før jeg får gjort noe mer og får oversikt over skaden. Aurelius 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.