Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "QueenWinther skrev:
Norwegian athletic forum og blodtypedietten............

hvorfor gidder jeg å prøve?

Kognitivt bias. Ain't that some shit?

Du gidder å prøve fordi du bryr deg; det er ALDRI feil! :)

Fortsetter under...

Skrevet
  "LeanMachine skrev:
Jeg liker snø, bare ikke jeg må ut og gå på noe lang bortoverskitur eller noe som har med nedoverbakke å gjøre.

En snøliker med andre ord. De frue er herved eksludert fra Det Pasjonerte Snøhater Lauget med umiddelbar virkning. De har gjort Den skylig i å gå i mot Laugets paragraf 1, som er å lidenskapelig hate snø. Medlemskapet er herved slettet. Vi underretter Dem også om at det ikke finnes ankemuligheter. 20 tonn regnvåt snø blir sendt i deres retning. De vil heller ikke få puddersnø i nærmeste fremtid.

Hilsen formann med eikeløv.

Annonse

Annonse

Skrevet

Måtte bryte dagens trening, prøvde med 40% lavere vekt men det gikk heller ikke :( gårsdagens kabelroing gjorde ikke bra for ryggen. Faens rygg, nå som jeg var i siget og begynte å få til knebøy, markløft og strakmark igjen:(

Skrevet
  "Ole Andreas skrev:
SITTER OG BYR PÅ LEILIGHET HERREGUD SÅ STRESSENDE AA :censored::cry::sick::banghead:

Jeg kjøpte faktisk leilighet samtidig som jeg var i telefonmøte på jobben. Kan anbefales, man slipper å tenke så mye siden man ikke har tid til det.

Gjest QueenWinther
Skrevet
  "Ole Andreas skrev:
SITTER OG BYR PÅ LEILIGHET HERREGUD SÅ STRESSENDE AA :censored::cry::sick::banghead:

hvor skal du flytte????

Gjest QueenWinther
Skrevet

Får ikke sove ): har heldigvis benji som heller ikke får sove, så noen kan jeg prate med

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...